تعقیب و گریز برای مادر 2 فرزند و شوهر سابق تنسی در جریان است

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

کلانتر گفت که این زوج حدود چهار سال پیش از هم طلاق گرفتند و در تلاش بودند تا به هم برگردند اما “مشکلات خانگی” را تجربه کردند.

مقامات می گویند که تعقیب و گریز برای یافتن مادر دو فرزند ناپدید شده تنسی، بریتنی واتسون، و همسر سابقش، کوین واتسون، فردی که علاقه مند به ناپدید شدن او بوده و ممکن است قصد خودکشی داشته باشد، در جریان است.

به گفته مقامات، بریتنی واتسون آخرین بار با شلوار جین و هودی خاکستری دیده شد.

بعداً روز یکشنبه، کلانتر بیلی گرت جونیور اعلام کرد که مقامات خودروی کوین را در منطقه دریاچه بیگ ادی در شمال براونزویل پیدا کردند و در حال “جستجوی منطقه فوری اطراف آن” هستند.

گرت مطمئن است که مقامات کوین را پیدا خواهند کرد.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

یک GoFundMe با عنوان “به مامان جین کمک کنید تا به نوزادش برود” که مادر بریتنی، جینان بیزلی، در فیس بوک به اشتراک گذاشته است، بیان می کند که این زن 34 ساله “ظنواً توسط شوهرش کشته شده است.” گرت تایید کرد که مقامات دلیلی برای این باور دارند که بریتنی فوت کرده است.

بریتنی 5 فوت، 9 اینچ قد، 125 پوند وزن، موهای قهوه ای روشن دارد. طبق گفته مقامات، او آخرین بار با شلوار جین و هودی خاکستری دیده شد.



منبع

سوختگی خانه سابق آنا والشه در ماساچوست، مادر گم شده

جدول زمانی ناپدید شدن آنا والشه و دستگیری برایان والشه

بریتنی تی زن گمشده ماساچوستی آخرین بار یک هفته پیش دیده شد: پلیس

دلتنگ بریتنی واتسون

ما احتمالاً می‌توانیم او را پیدا کنیم زیرا همانطور که گفتم کامیون را پیدا کردیم، یادداشت را پیدا کردیم و سگ‌های ردیاب را در آنجا داریم که به ما کمک می‌کنند منطقه را جستجو کنیم. ما همچنین از معاونان پیاده و یک واحد پهپاد،” کلانتر به WBBJ گفت.

گرت گفت: “این یک وضعیت غم انگیز است، یک وضعیت داخلی.” ما باید در نظر داشته باشیم که دو کودک کوچک در این شرایط هستند و برای آنها و خانواده آنها دعا کنیم.

بریتنی واتسون، مادر دو فرزند ناپدید شده تنسی، آخرین بار در 7 ژانویه دیده شد.

گرت به فاکس نیوز دیجیتال گفت که مقامات “شواهدی دارند که نشان می دهد” کوین، که به عنوان یکی از افراد علاقه مند به ناپدید شدن همسر سابقش در نظر گرفته می شود، ممکن است مسلح باشد و دست به خودکشی بزند.

کلانتر شهرستان هیوود روز یکشنبه ناپدید شدن بریتنی 34 ساله را پس از آخرین بار در 7 ژانویه در متلی در بین ایالتی 40 در جکسون، تنسی اعلام کرد.

مشخص نیست که چرا بریتنی در 7 ژانویه در متلی در جکسون بود. کلانتر روز یکشنبه سگ های جسد را به خانه او در Hillville Loop در کانتی هیوود اعزام کرد تا بقایای او را پیدا کند اما نتوانست چیزی پیدا کند.

مادر تنسی گم شده