ریک اسکات وقتی از او درباره پست اجتماعی حقیقت نژادپرستانه ترامپ پرسیده می شود وحشت می کند

CNN

این سناتور، پس از اینکه در یک حضور در CNN در مورد این پست پرسیده شد، ناامید شد، از تمایل ترامپ به “نام مستعار” دفاع کرد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

همانطور که می دانید، رئیس جمهور دوست دارد به مردم لقب های مستعار بدهد. می توانید از او بپرسید که چگونه این نام مستعار را به دست آورده است وضعیت اتحادیه. “من مطمئن هستم که او یک نام مستعار برای من دارد.”

«هشدار» ترامپ درباره خشونت را به عنوان یک تهدید در نظر بگیرید

“اگر کل این مطلب را با صدای بلند بخوانید، اگر در خیابان بودید و شنیدید که کسی در گوشه ای از خیابان آن را زمزمه می کند، نمی گفتید، “هوم، بیایید به این شخص ریاست جمهوری یا نامزدی جمهوری خواهان برای ریاست جمهوری را واگذار کنیم.” اسکات جنینگز، تحلیلگر CNN (و مشاور سابق مک کانل) به Bash گفت. شما می‌گویید «با 911 تماس بگیرید» زیرا به نظر می‌رسد که یک فرد بی‌قرار و آشفته در خیابان است و ممکن است خطری برای خود و دیگران باشد. این ظالمانه است، فراتر از رنگ پریده. هر جمهوری خواه باید بتواند این را بگوید. برای مهمانی خوب نیست. برای او خوب نیست.»

ترامپ مدعی است که مک کانل “آرزوی مرگ” در حمله تند دارد

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

“هرگز و هرگز اشکالی ندارد که نژادپرست باشید. من فکر می کنم اگر در معرض دید عموم هستید، همیشه باید مراقب نحوه بیان مطالب خود باشید. اسکات از ناپل، فلوریدا، جایی که او بر تلاش‌های بازیابی طوفان ایان نظارت می‌کرد، گفت: «شما می‌خواهید مطمئن شوید که فراگیر هستید. می‌خواهید مطمئن شوید – دیروز در محله‌ای که من در آن بودم، احتمالاً مردمی از ده کشور داشتیم که در آنجا زندگی می‌کردند. این چیزی است که در مورد این کشور عالی است. می‌دانم کاری که سعی می‌کنم انجام دهم این است که همه – به ویژه همه بچه‌هایشان باور کنند که امید دارند و رویای این کشور را زندگی می‌کنند. امیدوارم هیچکس نژادپرست نباشه امیدوارم هیچ کس چیزی که نامناسب باشد نگوید. من هر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهم داد.»

بش همچنان بر سناتور که سمت رهبری سنا را به عنوان رئیس کمیته ملی سناتورهای جمهوری خواه دارد، فشار می آورد که چگونه جمهوری خواهان می توانند در سمتی که به شدت نژادپرستانه به نظر می رسید بایستند.

این دفاع برای یکی از مشاوران سابق مک کانل کافی نبود.

سناتور ریک اسکات (R-FL) تمام تلاش خود را برای توجیه پست نژادپرستانه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در حقیقت اجتماعی از روز جمعه انجام داد، که در آن فرمانده سابق کل قوا گفت که میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا “آرزوی مرگ” دارد و حمل و نقل سابق خود را نامیده است. منشی الین چائو “کوکو چاو”.

CNN

پست ترامپ – که مک کانل را به دلیل اجازه تصویب لوایح دموکرات به منظور تحقیر رئیس جمهور سابق مورد حمله قرار داد و همچنین رهبر اقلیت را متهم کرد که می خواهد “کشور را با او به زیر بکشد” – شوری از خشم را به دلیل درخواست آشکار آن برانگیخت. خشونت و حمله آن به چائو، همسر مک کانل، که شهروند ایالات متحده است و در تایوان به دنیا آمده است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.