ریس و زنان LSU با نتیجه 54 بر 42 از میامی گذشتند و به فینال چهار رسیدند

این یک نتیجه ناامید کننده برای یک دویدن باورنکردنی برای میامی بود و مدرسه دو بار در یک روز نتوانست تاریخ سازی کند.

خارج از رابرتز – با کسب 26 امتیاز در دوران حرفه ای خود مقابل ویلانووا – ظاهراً هیچ بازیکنی از هاریکنز نمی توانست ضربه ای بزند.

الکسیس موریس 21 امتیاز و ریس 13 امتیاز برای تیم سوم تایگرز (32-2) به دست آورد، که کنترل یک بازی سخت و دفاعی اول را به دست آورد. طول LSU باعث شد تا میامی حتی با ریس – یک تیم اول آمریکایی اسوشیتد پرس – که یک روز تیراندازی بی‌رحمانه داشته باشد، و ببرها با تسلط بر شیشه، سکسکه‌های تهاجمی خود را جبران کنند.

Aaron Beard را در توییتر دنبال کنید https://twitter.com/aaronbeardap

آخرین برد، جشنی عاطفی در زمین برای دسته کیتی مایر ایجاد کرد، که برای رسیدن به اولین Elite Eight با سرسختی و ورزشکاری بازی کردند. هاریکنز در تلاش بود تا با رکورد پایین‌ترین تیمی که تا به حال به فینال فور رسیده است، که توسط آرکانزاس در سال 1998 ثبت شده بود، دست یابد.

هاریکن ها 31.6 درصد شوت زدند و تعداد زیادی از 3 امتیازی های از دست رفته آنها به نظر تمیز بود. Destiny Harden که ضربه ای را زد تا ایندیانا را شکست دهد، در شوت 0-9 با 7 3 از دست رفته سه امتیاز کسب کرد.

تیم سوم تایگرز با یک ریباند 49-35 پشت سر ریس کار را به پایان رساند که منجر به برتری 15-3 در امتیازات شانس دوم شد – همه اینها در یک روز با ریباندهای تهاجمی که به راحتی در دسترس بود به شدت مورد نیاز بودند.

شاید اینطور باشد، اما آنها پس از عبور از منطقه گرین ویل 2 در مسابقات NCAA از برنامه جلوتر هستند. ببرها به دالاس می روند تا در نیمه نهایی روز جمعه با ایالت اوهایو یا ویرجینیا تک روبرو شوند. ریس، بازیکن مریلند که در تمام سال با بازی فیزیکی خود هدایت تیم مولکی را بر عهده داشت، به عنوان برجسته ترین بازیکن منطقه انتخاب شد.

ریس 9 شوت اول خود را از دست داد و تا اوایل کوارتر سوم موفق به انجام سبد اول نشد و روز 3 بر 15 را از زمین به پایان رساند. اما او 7 از 10 از خط پرتاب آزاد رفت و چهار پاس گل، سه توپ ربایی و دو بلاک کرد.

گرین ویل، اس سی (AP) – آنجل ریس 18 ریباند داشت و LSU برای اولین بار در 15 سال گذشته با شکست دادن میامی با نتیجه 54-42 یکشنبه شب به فینال فور زنان بازگشت و یک صعود سریع زیر نظر مربی سال دوم کیم مولکی مستقیما بزرگترین مرحله ورزش

پوشش AP March Madness: https://apnews.com/hub/march-madness و https://apnews.com/hub/ap-top-25-womens-college-basketball-poll و https://twitter.com/AP_Top25





منبع

وقتی بوق به صدا درآمد، مالکی به سمت نیمکت خود برگشت و به جلو خم شد تا دستانش را روی زانوهایش بگذارد، انگار در ناباوری. بازیکنان خیلی زود شروع به دویدن به سمت میانه زمین برای جشن گرفتن کردند – به جز موریس که مستقیماً به سمت میز گلزن می دوید و از بالای آن می پرید.

تیم های مردان و زنان هر یک یکشنبه برای رسیدن به اولین فینال چهار برنامه بازی می کردند. مردان موفق شدند، تگزاس را در کانزاس سیتی، میسوری شکست دهند. آن بازی در طول کوارتر اول بازی زنان به فینال رسید – هنگامی که بازی نهایی در جدول امتیازات آرنا نشان داده شد تشویق شد.

مولکی در دومین فصل خود در LSU است و رزومه‌ای با سه عنوان NCAA از دوران حضورش در Baylor همراه با ظاهری پر زرق و برق مانند ژاکت نقره‌ای درخشان با شلوار سفید برای این یکی آورده است. او هشدار داده بود که ببرها زمانی که هنوز در حال تقویت یک برنامه برای مدت طولانی هستند، بیش از حد به موفقیت می‌رسند.

LSU 30.2% شوت زد و از فاصله 3 امتیازی 1 بر 12، از جمله از دست دادن در 9 تلاش اول، به حریف رفت. اما میامی حتی از 3 بدتر بود و تمام 15 تلاش را از دست داد.

___

___

میامی جنگید، اما نتوانست دبل را تکمیل کند.

اما هاریکن ها از همان ابتدا در تهاجمی تلاش کردند، حتی در شرایطی که دفاعشان آنها را نگه می داشت و فرصت های باز را برای ایجاد فشار باقی می گذاشت.

جاسمین رابرتز 22 امتیاز برای میامی نهم (22-13) به دست آورد، که در اینجا سواری وحشیانه کرده بود. هاریکینز از یک کسری بزرگ برای شکست دادن ایالت اوکلاهاما در دور اول جمع شدند، بازیکن شماره 1 ایندیانا را در جاده شگفت زده کردند، سپس ویلانوا را در Sweet 16 روز جمعه علیرغم برتری 21 امتیازی شکست دادند.