روسیه اکنون دومین خط مقدم را برای کشتن فراریان خود راه اندازی کرده است: اینتل

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، با فراخوانی صدها هزار نفر برای پیوستن به جنگ علیه اوکراین، خشم مردم خود را برانگیخت و اکنون به نظر می رسد که برخی از این افراد نه برای جنگ با به اصطلاح “دشمن” بلکه برای “خفه کردن” هر یک از آنها فرستاده شده اند. سربازان روسی که جرات عقب نشینی را دارند.

“اگر کسی برود [that way]او گفت، باید او را از بین ببرید.

او می‌گوید: «آنها ما را به خط دوم برگرداندند، جایی جلوتر از ما تیراندازی می‌شود، اما ما فعلاً در سنگرها به اینجا برگشته‌ایم. اما گرم.»

ما آن را به این ترتیب تنظیم کرده ایم. ما در خط دوم می نشینیم و از خط اول محافظت می کنیم. پشت سر ما، یک خط دیگر وجود دارد. اگر به آن سمت بروی، به آن هم نخواهی رسید. بنابراین فرار کردن غیرممکن است. آنها به خودشان شلیک می کنند.»

“خدا خوب! آنها فکر می کردند او اوکراینی است، درست است؟ مادرش پرسید

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

در حالی که روسیه با هزاران سرباز تازه استخدام شده و زندانی که توسط گروه واگنر استخدام شده اند، نیروها را تقویت کرده است، به نظر می رسد که این تقویت ها تنها بر اختلال در بین رده ها افزوده است.

مشخص نیست که این سرباز دقیقاً کجاست. اما گزارش‌های بی‌شماری مبنی بر تهدید فرماندهان روسی به اعدام هر یک از افراد خود که سعی در خنثی کردن جنگ داشته باشند، وجود دارد. یکی از ساکنان مسکو که ماه گذشته تحت سربازی پوتین فراخوانده شده بود، گفت که سرهنگ ژنرال الکساندر لاپین شخصاً یک تپانچه را بیرون آورده و آن را به سر یک فرمانده ناظر بر سربازان آماده شده که در لوهانسک عقب نشینی کرده بودند، نگه داشته و تهدید کرده بود که در صورت عدم اقدام واحد، به شلیک خواهد کرد. سوتا چهارشنبه گزارش داد که به خط مقدم بازگشت.

خبرگزاری فرانسه از طریق گتی

ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین در اوایل ماه جاری گزارش داد که زندانیان روسی که از زندان آزاد شده‌اند تا به طور منظم بجنگند، پس از دریافت اسلحه، «واحدهای خود را ترک کرده و سعی در بازگشت به خاک روسیه» دارند. در حالی که زندانیان فریفته وعده عفو می شوند، دوست پوتین، یوگنی پریگوزین، مرد پشت طرح جذب زندانیان گروه واگنر، به طور خصوصی به رئیس جمهور روسیه گفته است که «برای اکثریت زندانیانی که به واگنر می پیوندند، این یک مهلت نیست. اما حکم اعدام، طبق گفته پوشه زرد، یک کانال تلگرامی که ظاهراً توسط اعضای سابق خدمات حفاظت فدرال روسیه اداره می شود.

در حالی که هم سرباز ادعا شده و هم همسرش پیشنهاد می‌کردند که سعی کرده‌اند از شرایط با مراجعه به یک «کمیته» نامشخص شکایت کنند، به نظر می‌رسید مرد متقاعد شده بود که هر نوع فریاد بیهوده باشد و خاطرنشان کرد که مقامات دفاعی روسیه هوشمندانه او و سایر مردان را فهرست کرده‌اند. در واحد خود به عنوان “در حال تمرین” و نه در میدان جنگ.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

اکنون پوتین قربانیان تجاوز جنسی را به زندان می فرستد تا در خط مقدم بمیرند

و در میان عقب نشینی تحقیرآمیز ماه گذشته از شمال خارکف، یک داوطلب که برای اوکراین در منطقه می جنگید و به شرط ناشناس ماندن با The Daily Beast صحبت کرد، گفت که داوطلبان همکارش و سربازان اوکراینی چندین فرمانده روسی را با شلیک گلوله در پشت سر پیدا کرده اند. پس از آن که فرماندهان ارشد نظامی روسیه دستور دادند تا نیروهایی که در حال فرار بودند را سرنگون کنند.

همسرش می گوید: «چه کابوس است.

آنها زندانیان را از زندان به اینجا آوردند. اما آنها آنها را به جایی جلوتر هدایت کردند. و ما اینجا نشسته‌ایم، لعنتی. اگر کسی فرار کند، او را خفه می کنیم.»

او گفت: «آنها به هیچ چیز فکر نکردند،» و افزود: «اینجا با ما سرگرم کننده است.»

خبرگزاری فرانسه از طریق گتی

و در دونتسک اشغالی، به نظر می رسد که نیروهای پوتین سخت در حال نبرد با یکدیگر هستند. مردی که توسط اطلاعات اوکراین به عنوان یک سرباز روسی معرفی شده بود، در حال تماس با مادرش دستگیر شد تا به او بگوید که چگونه یک سرباز دیگر که با “نیروهای کمکی” فرستاده شده بود توسط جنگجویان به اصطلاح جمهوری خلق دونتسک بسته شد و برای باج گیری بازداشت شد.

«او اساساً برای مهتاب به شهر رفت… فرماندهان بر سر او زدند و او را در زیرزمین حبس کردند. عکس فرستادند [of him] به… مادرشوهر و همسرش. اساساً او را بستند و طلب پول کردند، انگار که اسیر است.»

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

انگیزه های عرفانی دیوانه که پوتین را به اوکراین وحشی می فرستد

اطلاعات اوکراین روز پنجشنبه یک فایل صوتی را منتشر کرد که به نظر می‌رسد با جزئیات نگران‌کننده‌ای از آشفتگی و شکاف‌های داخلی بین نیروهای روسی در میدان نبرد به تصویر کشیده شده است. در این کلیپ پنج دقیقه‌ای که به عنوان یک مکالمه تلفنی شنود شده بین یک سرباز روسی و همسرش توصیف شده است، مرد می‌گوید که او و سایر مردان واحدش فاصله زیادی با درگیری واقعی دارند.