حمایت جمهوری‌خواهان در آستانه روز انتخابات افزایش می‌یابد و تورم رای دهندگان را تحریک می‌کند


نظرسنجی اختصاصی USA TODAY/دانشگاه سافولک نشان می‌دهد که جمهوری‌خواهان در بحبوحه نگرانی از رهبری جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن و اقتصاد کشور، با نزدیک شدن به مرحله نهایی خود، دوباره احیا می‌شوند.

از آنجایی که آمریکایی‌ها گزش تورم را در زندگی روزمره خود احساس می‌کنند، از کمتر غذا خوردن تا لغو تعطیلات، رای‌دهندگان به انتخابات به‌عنوان راهی برای ارسال پیام به کاخ سفید نگاه می‌کنند – و با ارقام دو رقمی، این پیام تغییر مسیر است.

در یک برگه رای عمومی، نام احزاب و نه نامزدهای فردی، افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند اکنون با ۴۹ تا ۴۵ درصد از نامزد جمهوری‌خواه کنگره در مقابل دموکرات حمایت می‌کنند، یک چرخش از زمان نظرسنجی USA TODAY که در ماه جولای انجام شد، زمانی که دموکرات‌ها ۴۴ تا ۴۰ درصد پیشتاز بودند. ٪. این یافته ها امیدهای حزب جمهوری خواه را برای به دست آوردن کنترل مجلس نمایندگان در انتخابات 8 نوامبر، و با آن، قدرت های جدید برای مقابله با کاخ سفید دموکرات تقویت کرد.

ساکنان میامی داد در اولین روز رای گیری زودهنگام در شهرستان میامی داد در سالن شهرستان میامی در مرکز شهر میامی، دوشنبه، 24 اکتبر 2022 رأی خود را به صندوق انداختند.

ساکنان میامی داد در اولین روز رای گیری زودهنگام در شهرستان میامی داد در سالن شهرستان میامی در مرکز شهر میامی، دوشنبه، 24 اکتبر 2022 رأی خود را به صندوق انداختند.

نامزدهای دموکرات کنگره از تابستان حمایت خود را حفظ کرده‌اند و 1 درصد افزایش یافته‌اند، اما اکثر 16 درصد رأی‌دهندگانی که در آن زمان بلاتکلیف بودند، اکنون تصمیم خود را گرفته‌اند و به حزب جمهوری‌خواه رفته‌اند. از آنجایی که رای گیری زودهنگام در بسیاری از ایالت ها در حال باز شدن است، تنها 6 درصد بلاتکلیف مانده اند.

نظرسنجی از 1000 رأی دهنده احتمالی که از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه در 19 تا 24 اکتبر انجام شد، دارای حاشیه خطای مثبت یا منفی 3.1 درصد است. نظرسنجی ژوئیه از رای دهندگان ثبت نام شده بود.

برگه رای عمومی روشی ناقص برای پیش بینی چگونگی نتیجه انتخابات است. اما خطوط روند برای نشان دادن اینکه کدام حزب در حال به دست آوردن جایگاه و کدام یک آن را از دست می دهد ارزشمند است.

مطالب بیشتر از نظرسنجی: آنچه رای دهندگان پیش بینی می کنند اکثریت مجلس نمایندگان جمهوری خواه انجام دهد

تورم و کیف پول شما: دیگر از استیک خبری نیست. کمتر سفارش دادن تورم چگونه رژیم غذایی آمریکایی ها را تحت فشار قرار داده است.

تیرگی اقتصادی با وجود اطمینان بایدن

بدبینی در مورد اقتصاد عمیق شده است.

اطمینان‌های امیدوارانه بایدن – که بازار کار همچنان قوی است و رکود اجتناب‌ناپذیر نیست – با رأی‌دهندگان نفوذ نمی‌کند. دو سوم از افراد مورد بررسی، 66 درصد، می گویند که کشور در حال حاضر در رکود یا رکود است. فقط 10 درصد می گویند که در حال بهبود است.

شصت و یک درصد گزارش کردند که کمتر بیرون غذا می خورند. 50 درصد تعطیلات خود را به تعویق انداخته یا لغو کرده اند، 47 درصد از خرید مواد غذایی کم کرده اند، 45 درصد کمتر رانندگی می کنند.

اسپانیایی ها به طور خاص ضربه شدیدی خورده اند. تقریباً از هر 10 نفر 6 نفر تعطیلات خود را رها می کنند و کمتر رانندگی می کنند و 44 درصد می گویند اقتصاد مهم ترین مشکل آنهاست، بیشتر از سفیدپوستان یا سیاه پوستان.

رای گیری زودهنگام در گرجستان در اکتبر 2022.

رای گیری زودهنگام در گرجستان در اکتبر 2022.

موضوع تورم – و این احساس که کاخ سفید به اندازه کافی برای رسیدگی به آن اقدام نکرده است – به جمهوری‌خواهان کمک می‌کند تا در میان رای‌دهندگان اسپانیایی و سیاه‌پوست، هر دو گروه جمعیتی که دموکرات‌ها مدت‌ها برای حمایت از آن‌ها تکیه کرده‌اند، نفوذ قابل توجهی به دست آورند. اکنون 40 درصد از اسپانیایی ها و 21 درصد از سیاه پوستان از نامزد جمهوری خواه حمایت می کنند.

برای مقایسه، بر اساس نظرسنجی‌های شبکه‌ای، دونالد ترامپ جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 12 درصد سیاه‌پوستان و 32 درصد از اسپانیایی‌ها را به خود اختصاص داد.

تورم و شکرگزاری: هزینه ای که می توانید برای بوقلمون و همه چیزهای تزئینی بپردازید

شکاف جنسیتی بزرگ در رابطه با سقط جنین

پس از آنکه دادگاه عالی تصمیم مهم رو علیه وید را در ژوئن لغو کرد، برخی از استراتژیست های دموکرات پیش بینی کردند که مخالفت با حکمی که حقوق سقط جنین را نقض می کند، سایر عواملی را که معمولاً تعیین کننده میان دوره ای ها هستند، از جمله دیدگاه های اقتصادی و رئیس جمهور مستقر را مختل می کند.

اما نظرسنجی جدید نشان می دهد که بسیاری از سیاست های میان دوره ای به اصول اولیه بازمی گردد. در فهرست هفت موضوعی، 37 درصد اقتصاد/تورم را به عنوان مهم‌ترین موضوع تعیین‌کننده رأی خود انتخاب کردند. سقط جنین که در رتبه دوم قرار دارد، نصف این عدد یعنی 18 درصد ذکر شده است.

در پاسخ به این سوال که آیا تورم یا سقط جنین برای آنها اهمیت بیشتری دارد، افراد مورد بررسی تورم را با حاشیه دو رقمی، 56 تا 40 درصد انتخاب کردند.

با این حال، موضوع سقط جنین همچنان در میان بسیاری از زنان طنین انداز می شود و به شکاف جنسیتی عظیم در میان رای دهندگان مستقل کمک می کند. زنان مستقل با 11 امتیاز، 51 تا 40 درصد از نامزد دموکرات حمایت می کنند. مردان مستقل با 22 امتیاز، 57 تا 35 درصد از نامزد جمهوری خواه حمایت می کنند.

انحصاری: نگرانی در مورد سقط جنین در میان دموکرات‌ها افزایش می‌یابد و به فشار برای رای دادن دامن می‌زند

دیوید پالئولوگوس، مدیر مرکز تحقیقات سیاسی دانشگاه سافولک، گفت: «اگر رو علیه وید سرنگون نمی شد، زنان مستقل ممکن بود به همراه همتایان مرد خود به نامزد حزب جمهوری خواه در کنگره رای می دادند. با اتصال نقاط داده، زنان مستقل با وجود مسائل اقتصادی و دیگر مسائل، خشم خود را با در هم شکستن با مردان و رای دادن به دموکرات ها نسبت به دادگاه عالی تخلیه می کنند.»

سناتور کاترین کورتز ماستو، D-Nev.، پس از اعلام حکم سازمان بهداشت زنان دابز علیه جکسون در مقابل دادگاه عالی ایالات متحده در 24 ژوئن 2022 در واشنگتن دی سی، با فعالان حقوق سقط جنین صحبت می کند.  تصمیم دادگاه در مورد Dobbs v Jackson Women's Health، Roe v Wade را لغو می کند.

سناتور کاترین کورتز ماستو، D-Nev.، پس از اعلام حکم سازمان بهداشت زنان دابز علیه جکسون در مقابل دادگاه عالی ایالات متحده در 24 ژوئن 2022 در واشنگتن دی سی، با فعالان حقوق سقط جنین صحبت می کند. تصمیم دادگاه در مورد Dobbs v Jackson Women’s Health، Roe v Wade را لغو می کند.

پیام به بایدن: تغییر مسیر

انتخابات میان دوره ای اغلب به عنوان یک همه پرسی در مورد رئیس جمهور تلقی می شود و اکثر رأی دهندگان این انتخابات را راهی برای ارسال پیام به بایدن می دانند. 43 درصد با این جمله موافق هستند که «من می‌خواهم رأی من جهتی را که رئیس جمهور بایدن ملت را هدایت می‌کند تغییر دهد»، در حالی که 28 درصد در عوض می‌گویند: «من می‌خواهم رای من از جهتی که رئیس جمهور بایدن ملت را هدایت می‌کند حمایت کند».

فقط 25 درصد می گویند که رای آنها “ربطی به رئیس جمهور بایدن و سیاست های او ندارد.”

تورم چیست؟: درک اینکه چرا قیمت ها افزایش می یابد، چه چیزی باعث آن می شود و چه کسانی را بیشتر آسیب می رساند.

رتبه شغلی بایدن از ژوئیه بهبود یافته است، هرچند کم‌خون است. اکنون، 44 درصد شغلی که او به عنوان رئیس جمهور انجام می دهد را تایید می کنند. 53 درصد موافق نیستند. در ماه جولای، 39٪ -56٪ بود.

وضعیت فعلی او نزد رأی دهندگان تقریباً مشابه دونالد ترامپ در ماه قبل از انتخابات میاندوره ای در دوران ریاست جمهوری او است. در نظرسنجی USA TODAY/Suffolk در اکتبر 2018، رتبه ترامپ به 43 تا 54 درصد رسید.

در آن انتخابات، دموکرات ها 41 کرسی به دست آوردند و کنترل مجلس را به دست گرفتند. جمهوریخواهان دو کرسی در سنا به دست آوردند و کنترل خود را حفظ کردند.

در این انتخابات، جمهوری خواهان برای به دست آوردن کنترل مجلس نمایندگان به کسب پنج کرسی خالص و برای به دست آوردن کنترل سنا به کسب یک کرسی واحد نیاز دارند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: نظرسنجی: حمایت جمهوری خواهان از دموکرات ها با نزدیک شدن به روز انتخابات



منبع