روبن گالیگو، نامزد دموکرات سنای آریزونا، که تلاش می کند سناتور کیرستن سینما را برکنار کند، می گوید «هیچ کس» در این ایالت «واقعاً با او صحبت نکرده است» او به مجلس عالی ملحق شده است.

گالیگو – نماینده ای از کنگره که از سال 2015 نماینده منطقه ای در ققنوس است – طی یک حضور در برنامه “This Morning” از CNN، به یکی از مجریان برنامه، دان لمون گفت که سینما “دیگر مورد علاقه کسی نیست.”

تصویری ترکیبی از نماینده روبن گالیگو و سناتور کیرستن سینما

گالیگو روز دوشنبه اعلام کرد که به دنبال نامزدی دموکرات ها برای مجلس سنا در آریزونا خواهد بود.

نماینده روبن گالیگو، چپ، و سناتور کیرستن سینما.تام ویلیامز/CQ-Roll Call، Inc از طریق Getty Images. الکس وانگ/گتی ایماژ

  • از زمان اعلام این خبر، سینما تا کنون به تشکیل جلسه با دموکرات های سنا ادامه داده است، اما تغییر او همچنان حزب را در تنگنا قرار می دهد.

    چنین رقابتی گالیگو و سینما را در مقابل یک نامزد جمهوری خواه قرار می دهد – که یک رقابت سه جانبه غیرقابل پیش بینی ایجاد می کند. نامزدهای احتمالی حزب جمهوری خواه در انتخابات سنا در سال 2024 شامل کری لیک، نامزد فرمانداری حزب در پاییز گذشته، به همراه بلیک مسترز، نامزد سنا در سال 2022 و نامزد فرمانداری سال 2022، کارین تیلور رابسون است.

    روبن گالیگو روز پنجشنبه سناتور سینما را به دلیل بی توجهی او به آریزونا مورد انتقاد قرار داد.

  • او در CNN گفت: “او دیگر با مردم آریزونا صحبت نمی کند. او در واقع با آنها صحبت نمی کند.”

  • او با این استدلال که نمی توانست در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات پیروز شود، گفت: “هیچ کس در آریزونا واقعاً در چهار سال گذشته با او صحبت نکرده است. به همین دلیل است که او همان جایی است که هست.” او واقعاً چیزی بدون نسخه ندارد. ما به سختی او را در آریزونا می‌بینیم. او همه را قطع کرده است، مگر اینکه شما یک اهداکننده بزرگ باشید.

    روبن گالیگو، نامزد دموکرات سنای آریزونا، روز پنجشنبه از سناتور مستقل کیرستن سیما به دلیل عملکرد شغلی‌اش انتقاد کرد و گفت که این قانونگذار «به سختی» در ایالت دیده می‌شود و گفت که «دیگر با آریزوناها صحبت نمی‌کند».

    سینما بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    گالیگو روز دوشنبه نامزدی خود را پیش از انتخابات مقدماتی و عمومی دموکرات ها در سال 2024 در آریزونا آغاز کرد – جایی که او امیدوار است حزب را به پیروزی در ایالت نوسان بحرانی هدایت کند.

    در آن زمان، دموکرات‌ها بلافاصله نگران بودند که سینما اکثریت نامطمئن 51-49 را که پس از انتخابات میان‌دوره‌ای 2022 به دست آورده بودند، به خطر بیندازد، اما او تأیید کرد که سابقه رای او تغییر نخواهد کرد و به استقلال طولانی‌مدت خود به عنوان یک قانونگذار اشاره کرد.

    هشدار: سینما برای سه دوره به عنوان یک دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا خدمت کرد و در میان دوره ای 2018 به عنوان نامزد دموکرات ها به کرسی سنا انتخاب شد، اما دسامبر گذشته به یک مستقل تبدیل شد.

    سينما هنوز برنامه‌هاي خود را براي نامزدي مجدد اعلام نكرده است، اما در صورتي كه براي دور دوم نامزد شود، رهبران حزب با معضل حمايت از او يا انتخاب گالگو مواجه خواهند شد. به ویژه در میان جناح مترقی آن.

    او افزود: “مهم این است که او دیگر با آریزوناها صحبت نمی کند. او در واقع با آنها صحبت نمی کند.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

او ماه گذشته در مصاحبه ای با سی ان ان هنگام توضیح تصمیم خود برای تبدیل شدن به یک حزب سیاسی گفت: “احزاب سیاسی ملی، سیاست ما را بیشتر از آنچه که من دیده ام، به لبه ها کشیده اند. من می خواهم مقداری از این نوع سم را از سیاست خود حذف کنم.” مستقل. من می‌خواهم برگردم و در واقع فقط روی مسائل کار کنم و با هم تلاش کنیم تا این چالش‌ها را حل کنیم.»