رئیس جدید زندان‌های فدرال قول داد مشکلات را برطرف کند، اعتماد را دوباره به دست آورد

پیترز گفت که آژانس در حال انجام ارزیابی‌های فرهنگی از امکانات خود است، از زندان‌های زنان خود، مانند زندان دوبلین، کالیفرنیا، که در آن یک سرپرست سابق و چهار کارگر به اتهام آزار جنسی کارکنان متهم شدند. پیترز که این ماه از زندان دوبلین بازدید کرد، گفت: بر اساس این یافته ها، آژانس اطمینان حاصل می کند که کارگران در زمینه پاسخگویی جنسیتی و مراقبت های آگاهانه تروما آموزش دیده اند.

دفتر زندان‌ها در میان بحران‌های بی‌شمار تحت نظارت کنگره قرار گرفته است، که بسیاری از آنها توسط گزارش‌های آسوشیتدپرس فاش شده‌اند، از جمله سوء استفاده جنسی افراطی از زندانیان توسط کارکنان و سایر رفتارهای مجرمانه کارکنان، کمبود کارکنان مزمن که مانع از واکنش‌های اضطراری، فرارها و مرگ‌ها می‌شود.

با بسیاری از موقعیت‌های خالی، زندان‌ها از آشپزها، معلمان، پرستاران و سایر کارگران برای نگهبانی زندانیان استفاده می‌کنند و این سوال را مطرح می‌کند که آیا آژانس طبق قانون، زندانیان و کارکنان را ایمن نگه می‌دارد و از برنامه‌ها و کلاس‌ها پیروی می‌کند یا خیر.

پیترز بعداً این را تکرار کرد و به AP گفت: «پول با من متوقف می شود. مهم این است که بفهمم در سازمان ما چه می‌گذرد.»

پیترز گفت که آژانس باید “محیطی ایجاد کند که مردم احساس راحتی کنند” به عنوان افشاگر – جایی که زندانیان آزادند بدون تلافی صحبت کنند و کارمندان بدانند که موظف به گزارش تخلف هستند.

پیترز در پاسخ به مجموعه‌ای از سؤالات در مورد گزارش AP در مورد آزار جنسی افسارگسیخته در زندان زنان در کالیفرنیا، قول داد به اتهامات مربوط به رفتار نادرست کارکنان در اولویت قرار دهد و کسانی را که تخلف را مشاهده می‌کنند تشویق کرد تا آن را مطرح کنند. وزارت دادگستری همچنین بر پیگرد قانونی بیشتر و مجازات‌های سخت‌تر برای کارگران زندانی که از زندانیان سوء استفاده جنسی می‌کنند، فشار می‌آورد.

شهادت کولت پیترز در برابر کمیته قضایی سنا – اولین باری که او در کنگره حاضر شد – یک انحراف شدید از ماهیت جنگجوی سلف او بود که به دلیل سرزنش دیگران و امتناع از پذیرش مسئولیت مشکلات آژانس مورد سرزنش دو حزب قرار گرفت.

پیترز که در ماه اوت شروع به کار کرد، گفت مشکلاتی که به ارث برده اعتماد کارکنان، زندانیان و عموم مردم را نسبت به آژانس از بین برده است. او هشدار داد که دور زدن بزرگترین بخش وزارت دادگستری، با 122 تسهیلات، 159000 زندانی و بودجه بیش از 8 میلیارد دلار، زمان می برد – اما باید انجام شود.

___

پیترز پس از شهادت به آسوشیتدپرس گفت: «این افراد تحت مراقبت ما حق دارند وقتی با ما در زندان هستند احساس امنیت کنند. بنابراین ما هر کاری که بتوانیم برای اطمینان از ایمنی آنها انجام خواهیم داد.»

او همچنین قول داد که از زندان مشکل‌دار دیگری نیز بازدید کند: ندامتگاه فدرال آتلانتا که با سوء رفتار و فساد مواجه شده و موضوع جلسه استماع کمیته فرعی دائمی تحقیقات سنا در ماه ژوئیه بود.

لایحه‌ای که روز چهارشنبه ارائه شد، وزارت دادگستری را ملزم می‌کند تا یک بازپرس را برای رسیدگی و بررسی چنین شکایاتی استخدام کند. این اقدام از حمایت ائتلاف گسترده ای از ذینفعان زندان، از جمله اتحادیه فازی برخوردار است.

«محل کار ایمن مکانی امن برای زندگی مجرمان است. ما یک هدف مشترک داریم. متأسفانه اداره زندان ها بوروکراسی بسیار بزرگی است. اگر راه مستقلی برای نظارت نداشته باشید، یک بوروکراسی از خود سوء استفاده می کند و من فکر می کنم اداره به جایی رسیده است که آنها نمی توانند به خودشان کمک کنند.”

طی هفته‌هایی که پیترز مسئولیت اداره زندان‌ها را بر عهده گرفت، تغییراتی در نمودار سازمانی این سیستم ایجاد کرد که به گفته او ارتباطات بین ستاد مرکزی و 122 مرکز آن را بهبود می‌بخشد. تغییرات دیگر شامل استخدام 40 کارمند دیگر در امور داخلی است که به گفته وی، رسیدگی را بهبود می بخشد و به انبوهی از تحقیقات سوء رفتار رسیدگی می کند.

پیترز همچنین با چالش‌های دیگری روبرو است، از جمله مدرن‌سازی امکاناتی که در اثر کپک در حال پوسیدگی هستند یا به معنای واقعی کلمه از هم می‌پاشند. برخی دیگر نیاز مبرمی به ارتقاء تهویه مطبوع و سایر تعمیرات ساختاری دارند. پیترز گفت، در مجموع، آژانس با کسری زیرساختی 2 میلیارد دلاری مواجه است.

AP در فوریه گزارش داد که کارمندان افشاگر گفتند که توسط مقامات بلندپایه زندان مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند، در حالی که زندانیانی که ادعا می‌کنند بدرفتاری می‌کنند به سلول‌های انفرادی فرستاده می‌شوند یا به زندان‌های دیگر منتقل می‌شوند تا آنها را ساکت کنند.

پیترز گفت که او می‌خواهد مردم بهتر از آنچه وارد زندان شده‌اند بیرون بیایند و به سناتورها گفت: “وظیفه ما ایجاد همسایگان خوب است، نه زندانیان خوب.”

شین فاسی، رئیس اتحادیه کارگران اصلاح و تربیت فدرال، به کمیته قضایی گفت که حدود 3000 کارگر سال گذشته از اداره زندان ها بازنشسته شدند و انتظار می رود 3000 نفر دیگر امسال به سمت درب خانه بروند.

پیترز بدون تردید موافقت کرد وقتی سناتور جان اوسف، رئیس جمهور آمریکا، از او پرسید که آیا “هزینه با شما متوقف می شود” و آیا او “مسئولیت شخصی و نهایی آنچه اتفاق می افتد” در آژانس خواهد بود.

پیترز، که قبلاً مدیر سیستم زندان ایالتی اورگان بود، به عنوان یک فرد خارجی اصلاح‌طلب برای اداره اداره زندان‌ها معرفی شد. برخلاف مدیران قبلی که در رتبه‌های بالاتر کار می‌کردند، او هرگز کارمند زندان فدرال قبل از تصدی شغل اصلی نبود.

دوربین گفت: «او دستش پر است. من می‌خواهم از او در دولت حمایت کنم. اما من همچنین می‌خواهم آنها را مسئول بدانم.»

اما افزایش ممکن است به این زودی ها از بین نرود، زیرا فرسایش تنها کاهش کارکنان آژانس را تسریع می کند و تلاش های استخدام – از جمله نمایشگاه های شغلی، افزایش بازاریابی و استراتژی های جدید استخدام که توسط یک مشاور خارجی انجام شده است – قادر به ادامه دادن نیستند.

دوربین که منتقد تند اداره زندان ها و مدیر سابق آن، مایکل کارواخال بود، تحت تأثیر پیترز قرار گرفت و به او گفت: «A-plus. خیلی خوب کار کردی.»

پیترز گفت که تمرین موقت کارکنان، که به عنوان افزایش کار شناخته می شود، فقط باید در موارد اضطراری واقعی کارکنان استفاده شود، نه به عنوان یک راه حل دائمی برای کاهش رتبه های نگهبان. پیترز، با ابراز نگرانی در مورد سلامت کارکنان، گفت اتکای فزاینده آژانس به اضافه کاری و افزایش کار در طول همه‌گیری کووید-19 تنها “ساییدگی” را در کارگران زندان تشدید کرده است.

در همان زمان، پیترز باید راهی برای حل کمبود شدید کارکنان آژانس و تقویت زیرساخت های در حال فروپاشی بیابد.

در توییتر، مایکل سیساک را در twitter.com/mikesisak و مایکل بالسامو را در twitter.com/MikeBalsamo1 دنبال کنید و نکات محرمانه را با مراجعه به https://www.ap.org/tips/ ارسال کنید.





منبع

به گفته مدافعان، در حال حاضر، سیستم زندان فدرال همیشه زندانیان سابق را در موقعیت موفقیت قرار نمی دهد. به دلیل کمبود نیروی انسانی، زندانیان همیشه نمی توانند در کلاس ها شرکت کنند و به برنامه های دیگری که می تواند در خارج به آنها کمک کند دسترسی پیدا کنند. به گفته مدافعان، برخی از زندانیان واجد شرایط برای آزادی زودهنگام بر اساس قانون گام اول – یک اقدام دوحزبی بازنگری عدالت کیفری که در دولت ترامپ امضا شد – در حالی که کاغذبازی برای مدیران پرونده‌های پرکار و کم‌کار انباشته می‌شود، رها شده‌اند.

واشنگتن (AP) – مدیر جدید اداره فدرال زندان‌ها روز پنجشنبه قول داد که وقتی نوبت به اصلاح سازمان بحران زده، مشخص کردن فهرستی از اولویت‌ها، از حل بحران کارکنان تا پایان دادن به آن می‌رسد، «با من تمام می‌شود». سوء رفتار گسترده

دوربین در مصاحبه ای با AP گفت که پیترز “نگرش درستی در مورد آوردن نسل جدیدی از رهبری به دفتر زندان ها دارد.”