مرد تگزاسی در نزدیکی مرز مکزیک به 2 مهاجر شلیک کرد

____

DPS گفت که قربانیان در میان گروهی از مهاجران بودند که در کنار جاده ایستاده بودند و در حال گرفتن آب بودند که یک کامیون با دو مرد داخل آن منحرف شد. بر اساس اسناد دادگاه، این گروه به دلیل عبور کامیون ابتدا برای شناسایی نشدن پناه گرفته بودند، اما کامیون سپس پشتیبان گرفت.

به گفته دپارتمان ایمنی عمومی تگزاس، تیراندازی روز سه شنبه در شهرستان هادسپت در روستایی در حدود 90 مایلی ال پاسو رخ داد، جایی که این زن در بیمارستانی منتقل شد و در حال نقاهت بود.

بر اساس سوابق دادگاه، مقامات با بررسی دوربین ها و یافتن وسیله نقلیه ای مطابق با توضیحات ارائه شده توسط مهاجران، کامیون را پیدا کردند.

آکاسیا کورونادو، نویسنده آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.



منبع

اسکات ساترفیلد، سخنگوی اپراتور تاسیسات Lasalle Corrections، روز پنجشنبه گفت که سرپرست این مرکز “به دلیل یک حادثه خارج از وظیفه غیر مرتبط با شغلش” اخراج شده است. او از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد.

بر اساس اسناد دادگاه، مایکل شپرد و مارک شپرد، هر دو 60 ساله، به قتل عمد متهم شدند. مشخص نیست که آیا هر دو نفر وکیل دارند یا نه و هیچ اطلاعات تماسی بلافاصله در روز پنجشنبه یافت نشد.

آستین، تگزاس (AP) – به گفته دادگاه، دو برادر در تگزاس پس از آن دستگیر شدند که مقامات گفتند یکی از آنها به روی گروهی از مهاجران که در نزدیکی مرز آمریکا و مکزیک آب می‌گرفتند تیراندازی کرد و یک مرد را کشت و به شکم یک زن شلیک کرد. اسناد ثبت شده پنجشنبه

سوابق نشان می‌دهد که مایکل شپرد یک نگهبان در بازداشتگاه غرب تگزاس بود، یک مرکز خصوصی که زندانیان مهاجر را در خود جای داده و با اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده قرارداد دارد.