رئیس آکادمی می گوید پاسخ اسکار به سیلی اسمیت ناکافی است

در یک میز دیگر در همان نزدیکی، برایان تایری هنری، نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای «Causeway»، با جنی اسلیت، ستاره صداپیشگی نامزد فیلم انیمیشن «Marcel the Shell With Shoes On» خندیدند.

او به جمعیت گفت: “بیا با هم بگوییم، 45 ثانیه.”

یانگ در مراسم افتتاحیه خود به جمعی از جمله تام کروز، آنجلا باست، کیت بلانشت و استیون اسپیلبرگ گفت: «مطمئنم همه شما به خاطر دارید که ما یک رویداد بی سابقه را در اسکار تجربه کردیم. “آنچه روی صحنه اتفاق افتاد کاملاً غیرقابل قبول بود و پاسخ سازمان ما ناکافی بود.”

باست، نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه»، یکی از بزرگ‌ترین تشویق‌های بعدازظهر را که نامش خوانده شد، دریافت کرد و وقتی کروز به جایگاهش در کنار او رسید، کروز را در آغوش گرفت.

هنری که برای اولین بار نامزد شد، پشت میزش ایستاد، دستش را در هوا بلند کرد و وقتی نامش را صدا زدند فریاد زد.

___

آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک در واکنش به حمله اسمیت به صحنه و سیلی زدن راک به راک در جریان پخش تلویزیونی اسکار سال گذشته یا بلافاصله پس از آن، کاری انجام نداد. تقریباً دو هفته بود که شورای حکام آن رای به محرومیت اسمیت از اسکار و سایر رویدادهای آکادمی به مدت 10 سال داد. اسمیت قبلاً پیشگیرانه از عضویت در آکادمی استعفا داده بود.

او هنگام گرفتن عکس با همکار قدیمی خود در «جنگ دنیاها» و «گزارش اقلیت»، استیون اسپیلبرگ، برای بهترین کارگردانی برای فیلم «فابلمن ها» و میشل یئو، برای بهترین بازیگر زن برای «همه چیز همه جا همه در همه چیز در همه جا در همه جا در» به طور گسترده لبخند زد. یک بار، نامزدی ترین فیلم سال.

آنها آن را یکپارچه برای او تکرار کردند، اگرچه حداقل تعدادی مطمئناً فراموش می کنند – یا نادیده می گیرند – وقتی مجسمه را در دست بگیرند.

او و جیمی لی کرتیس، برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای «همه چیز همه جا به یکباره»، پیشانی‌های خود را به هم فشار دادند و وقتی به یکدیگر برخورد کردند، می‌خندیدند.

تام کروز، کاندیدای تهیه‌کننده بهترین فیلم «تاپ گان: ماوریک»، قبل از اینکه جمعیتی از تماشاگران را به خود جلب کند، برای مدت کوتاهی توانست با جمعیت حاضر در سالن رقص در بورلی هیلتون ترکیب شود.

نقطه مرکزی ناهار، تصویر کلاسی است که صحنه سازی آن شبیه یک فارغ التحصیلی دبیرستان است. یک فرماندار آکادمی اسامی 182 نامزد را قرائت کرد و همتایان آنها در حالی که بالا می رفتند تشویق می کردند و جایگاه خود را در میان قیام کنندگان گرفتند.

اندرو دالتون، نویسنده AP Entertainment را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/andyjamesdalton





منبع

یانگ که در آن زمان رئیس‌جمهور نبود، با تشویق ملایمی قطع شد و توضیح بیشتری نداد و به موضوعات شادتر رفت.

یانگ گفت: “ما از این موضوع یاد گرفتیم که آکادمی باید در اقدامات خود کاملاً شفاف و پاسخگو باشد و به ویژه در مواقع بحران باید برای خود و صنعت خود سریع، دلسوزانه و قاطعانه عمل کنید. کمتر ما را در آینده تشکیل می دهد.

به حدی که جانت یانگ، رئیس آکادمی فیلم سینمایی، نه مجبور شد آن را توصیف کند و نه نام ویل اسمیت یا کریس راک را برای سالن رقص پر از امیدواران جایزه بگوید تا بداند هنگام پخش پشیمانی خود در مورد چه چیزی صحبت می کند.

ناهار همچنین به عنوان یک جهت گیری اسکار برای برندگان احتمالی عمل می کند. یانگ تاکید کرد که سخنرانی های پذیرش در مراسم ماه آینده باید تا 45 ثانیه حفظ شود.

هنگامی که به نامزدها گفته شد که همه دسته‌ها در برنامه تلویزیونی ABC در 12 مارس به صورت زنده نمایش داده می‌شوند، با تشویق شدید او مواجه شد. سال گذشته، در یک جنجال که تا حد زیادی تحت الشعاع سیلی قرار گرفت، چندین جایزه اسکار در یک مراسم پیش از پخش تلویزیونی اهدا شد و نسخه های ویرایش شده سخنرانی های برندگان در نمایش اصلی فشرده شد.

ناهار یک ماجرای گرم و با احساس خوب است که در آن نامزدها به طور کلی با برابری برخورد می‌کنند و یک نفر نسبتاً ناشناخته برای بهترین انیمیشن کوتاه ممکن است در کنار یک A-lister برای بهترین بازیگر مرد بنشیند.

اودسا رائه، تهیه‌کننده فیلم مستند نامزد شده «ناوالنی»، در یک نماینده جفتی از جدول نشستن تصادفی، با کالین فارل، نامزد بهترین بازیگر مرد، در طول ناهار ریزوتو و قارچ صدفی که شبیه گوش ماهی بریده شده بود، گپ زد.

بورلی هیلز، کالیفرنیا (AP) – سیلی در جلو و مرکز ناهار نامزدهای اسکار روز دوشنبه نشست.

«جیمی لی کرتیس»، تهیه‌کننده دوون فرانکلین، با صدای بلند در میکروفون گفت. کرتیس از جایش بلند شد و در حالی که به تنهایی به سطح بالایی صعود کرد، تشویق شدیدی به خود جلب کرد.

البته برخی از آنها بیشتر از دیگران توجه را به خود جلب می‌کنند و نیازی به پوشیدن برچسب‌های نامی که در اختیار همه قرار داده شده نیست.

که هوی کوان، بازیگر دیگری که برای اولین بار، برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای «همه چیز همه جا به یکباره» انتخاب شد، به سمت نقطه مقابل خود دوید و مشت هایش را برای پیروزی تکان داد. او جاستین هورویتز، آهنگساز «بابل» را در آغوش گرفت، که قرار بود در کنار او بایستد.