کنراد دوبلر، بازیکن پیشین خط کاردینالز در ۷۲ سالگی درگذشت

کاردینال های آریزونا اعلام کردند که دوبلر روز دوشنبه در پوبلو، کلرادو درگذشت. دلیل مرگ ذکر نشده است.

___

دوبلر همچنین به خاطر بازی کثیف خود شهرت داشت و حتی عنوان زندگی نامه خود را «آنها به من می گویند کثیف» پس از 10 سال چشم کشیدن، شلاق زدن به پاها و گاز گرفتن انگشت در سنگرهای NFL دهه 1970 نامید. دابلر همچنین شخصیت دردسرساز خود را در یک آگهی تبلیغاتی Miller Lite در سال 1987 پذیرفت و آنها را وادار کرد تا در مورد خط برچسب “طعم عالی/کم پرکننده” آبجو بحث کنند.

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع تمپه، آریز (AP) – کنراد دوبلر، یکی از برجسته‌ترین بازیکنان خط حمله NFL و خشن‌ترین بازیکنان دهه 1970، درگذشت. او 72 سال داشت.

دابلر در دور پنجم از وایومینگ در درفت NFL 1972 انتخاب شد. از وی شش فرزند و 12 نوه به یادگار مانده است.

مایکل بیدویل، مالک کاردینالز در بیانیه ای گفت: «قلب ما برای خانواده، دوستان و هم تیمی های سابق کنراد دوبلر است. او از آن نوع بازیکنی سخت، فیزیکی و خشن بود که دوست دارید به عنوان یک هم تیمی در کنار او قرار بگیرید و از اینکه به عنوان حریف مقابلش قرار بگیرید متنفرید. در زمین، کنراد دلیل بزرگی برای موفقیت کارت های قلبی دهه 1970 بود. به دور از آن، او شادی و مراقبت واقعی را برای همه کسانی که از امتیاز دوستی با او برخوردار بودند به ارمغان آورد و این چیزی است که من بیشتر به یاد خواهم آورد.

دوبلر سه بازی متوالی در Pro Bowl از سال 1975-1977 در حالی که زیر نظر مربی تالار مشاهیر دان کوریل بازی می کرد به دست آورد. تهاجمی سال 1975 با اجازه دادن به هشت اخراج، رکوردی را در آن زمان NFL ایجاد کرد. او از سال 1972 تا 1977 برای کاردینالز بازی کرد و سپس دو فصل در نیواورلئان و بوفالو بازی کرد.

دوبلر در خط حمله که شامل سالن مشاهیر دن دیرورف برای تیمی از سنت لوئیس بود که به «کاردینال‌های قلبی» معروف شد، گارد چپ بازی کرد.