دکتر اوز کیست؟ در مورد مجری سابق برنامه تلویزیونی مورد تایید ترامپ که برای مجلس سنای پنسیلوانیا شرکت می کند، چه باید بدانید

اوز در این آگهی گفت: “آنها آزادی ما را گرفتند.” “بدون اینکه ما را ایمن تر کند.”

جدای از اوز، رقبای اصلی در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان دیو مک کورمیک، مدیر سابق صندوق تامینی و کتی بارنت، مفسر سیاسی محافظه کار هستند.

دکتر اوز در حین توقف کمپین در شهرستان لارنس به سوالات حضار پاسخ می دهد و به آنها پاسخ می دهد.

سایت کمپین او به مخالفت اوز با تعطیلی مشاغل و حمایت از نگه داشتن کودکان در مدارس اشاره می کند. او همچنین به فاکس نیوز گفت که با دستورات واکسن مخالف است.

اوز دکترای پزشکی خود را در سال 1986 از دانشگاه پنسیلوانیا دریافت کرد. او همچنین دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه هاروارد و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا است.

بقیه پلتفرم اوز به موضوعات تعیین کننده حزب جمهوری خواه در دوران ریاست جمهوری جو بایدن می پردازد.

تاثیر میان ترم Roe: تصمیم رو علیه وید می تواند میان دوره ای را تغییر دهد. اینجا جایی است که ممکن است بیشترین اهمیت را داشته باشد

به گزارش RealClearPolitics، اکنون مهمت اوز، که بیشتر با نام دکتر اوز شناخته می شود، امیدوار است که نفوذ ترامپ در انتخابات مقدماتی سنای جمهوری خواه پنسیلوانیا، جایی که او در نظرسنجی ها برتری کمی دارد، اعمال شود.

«امنیت انتخابات»، «لغو فرهنگ» و «در برابر چین سخت بگیرید» همگی محورهای کمپین در کنار مواضع کلاسیک جمهوری خواهان در مورد حقوق اسلحه، اقتصاد، مهاجرت و سقط جنین هستند.

دکتر اوز در حین توقف کمپین در شهرستان لارنس به سوالات حضار پاسخ می دهد و به آنها پاسخ می دهد.

کتی بارنت کیست؟: نامزد حزب جمهوری خواه در اواخر رقابت سنای پنسیلوانیا افزایش یافت

اوز در 11 ژوئن 1960 در کلیولند، اوهایو به دنیا آمد. او 61 سال سن دارد.

پلت فرم سیاست دکتر اوز چیست؟

در رقابت های انتخاباتی سنای اوهایو، تایید رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، یک شخصیت رسانه ای و نامزد خارجی را به نامزدی حزب جمهوری خواه در میدان پرجمعیت جمهوری خواهان رساند.

یکی از فرزندان اوز، دخترش دافنه اوز، سرآشپز و شخصیت تلویزیونی است که مجری برنامه آشپزی است که جایگزین برنامه پدرش شد. اوز در سال 1985 با همسرش لیزا ازدواج کرد که از او صاحب چهار فرزند شد.

نامزد مجلس نمایندگان اوهایو برای سنا: جی دی ونس کیست؟

دکتر اوز کیست؟

شهرت اوز او را مورد بررسی شدید مخالفانش قرار داده است که وفاداری او به کشور را زیر سوال برده اند زیرا او دارای تابعیت دوگانه آمریکا و ترکیه است.

دیو مک کورمیک کیست؟: مدیر اجرایی سابق صندوق تامینی کاندیدای مجلس سنا در پنسیلوانیا

اوز بیشتر به خاطر برنامه تلویزیونی سندیکای ملی خود به نام دکتر اوز که با حضور او در مجلس سنا به پایان رسید، شناخته می شود. صعود اوز به شهرت با حضور مکرر در برنامه اپرا وینفری آغاز شد، جایی که او به عنوان یک متخصص بهداشت ظاهر شد، تا اینکه سرانجام در سال 2009 برنامه خود را دریافت کرد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: دکتر اوز کیست؟ مجری سابق تلویزیون در پنسیلوانیا برای مجلس سنای ایالات متحده نامزد شده است



Source link

به غیر از ترامپ، اوز توسط ریک پری، فرماندار سابق تگزاس جمهوری خواه و شان هانیتی از فاکس نیوز حمایت می شود. جی دی ونس، نامزد حزب جمهوری‌خواه در مجلس سنای اوهایو، و نامزد سابق جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری و بن کارسون، وزیر مسکن و شهرسازی نیز از اوز حمایت می‌کنند.

دختر دکتر اوز کیست؟

بر اساس بیوگرافی وی در وب سایت دکتر اوز شو، او به عنوان جراح قلب در بیمارستان پرسبیتریان نیویورک کار کرده بود.

دیلی بیست و دیگران گزارش دادند که دانشگاه نمایه اوز را از وب سایت خود حذف کرد، پس از ورود او به مجلس سنا.

خبرنامه سیاست: با آخرین اخبار سیاسی همراه باشید

والدین اوز از ترکیه به آمریکا مهاجرت کردند. پدرش مصطفی نیز جراح بوده است.

دکتر اوز چند سال دارد؟

اوز در توییتر پیش نویس نظر اکثریت فاش شده را که توسط قاضی دادگاه عالی ساموئل آلیتو نوشته شده بود، بررسی کرد و با توبیخ آلیتو درباره رو در مقابل وید موافقت کرد.

چه کسی دکتر اوز را تایید می کند؟

ترامپ ماه گذشته از اوز برای جایگزینی سناتور جمهوریخواه بازنشسته پت تومی حمایت کرد.

یکی دیگر از محورهای کمپین اوز «استقلال انرژی» است که یکی از بسیاری از موضوعاتی بود که در بیانیه تأیید ترامپ برجسته شد. سایت کمپین او می گوید که اوز از کاهش مقررات صنعت سوخت فسیلی برای افزایش تولید انرژی داخلی حمایت می کند.

وب سایت کمپین اوز بیش از ده ها حوزه مشکل را فهرست کرده است. اوز در اولین تبلیغ کمپین خود به سوابق پزشکی خود متوسل شد و به بیماری همه گیر COVID-19 پرداخت.

در جامعه پزشکی، تبلیغ اوز از داروهای جایگزین، او را به چهره ای بحث برانگیز تبدیل کرده است. وکس گزارش داد که برخی از پزشکان تا آنجا پیش رفته اند که علناً از دانشگاه کلمبیا، جایی که اوز در آن تدریس می کرد، خواسته اند تا روابط خود را با نامزد فعلی سنا قطع کند.

انتخابات میان دوره ای 2022: جالب ترین مسابقات سنا برای تماشا، از جورجیا تا پنسیلوانیا و فلوریدا