پایان یک دوره؟ پنگوئن ها در چهارراه پس از خروج از پلی آف

ژاری بهار گذشته از یک سری پلی آف سخت در برابر جزیرهرز برگشت تا دومین تیم آل استار خود را تشکیل دهد. شکستگی پایی که در اواسط آوریل متحمل شد، او را مجبور کرد از ترکیب خارج شود و زمانی که کیسی دسمیت بازی 1 را در برابر رنجرز با آسیب دیدگی اصلی ترک کرد، پیتسبورگ به کارشناس لوئیس دومینگو روی آورد.

تابستان شلوغ

این یکی از دلایلی است که نیویورک به عنوان محبوب ترین سریال وارد این سریال شد. در حالی که کرازبی تاکید کرد که تیمش نمی‌توانند فقط یک سوئیچ را باز کنند و شروع به کار کنند، این دقیقاً همان کاری است که پنگوئن‌ها برای شروع سری سه از چهار انجام دادند.

به نوعی این کار را کردند. پیتسبورگ در شش بازی از هفت بازی در طول این سری، از جمله برتری دو گل در هر دو بازی 5 و بازی 6 و برتری با یک گل در کمتر از 6 دقیقه به پایان مسابقه در فینال، رهبری کرد.

ارزش خالص

احتمال بازگشت مالکین و لتانگ به پول خلاصه می شود. مالکین در جولای 36 ساله می شود. لتانگ یک ماه پیش 35 ساله شد. هر دو هنوز بازیکنان قدرتمندی هستند.

و سپس ناگهان، امتیازات، شتاب و یک فصل بعد امیدوارکننده در هاکی معادل یک دقیقه نیویورک ناپدید شد. دور از فصل چرخش بالقوه لرزه ای در راه است.

کرازبی گفت: “من فکر می کنم ما این را می دانستیم که وارد مرحله پلی آف می شویم. اما فکر می کنم شما سعی کنید واقعاً به این موضوع فکر نکنید. شما امیدوارید که ما بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.»

توانایی ثابت نیویورک برای حمله به اشتباهات پنگوئن کمک کرد. آخرین مورد از آنها، برگرداندن دانتون هاینن و پنالتی متعاقب آن که باعث شد رنجرز در وقت اضافه بازی قدرتمندی ایجاد کند، سکانسی را ایجاد کرد که در نهایت با برنده آرتمی پانارین به پایان رسید.

جیک گوئنتزل، مهاجم پنگوئن‌ها، که در طول این سری هشت گل به ثمر رساند، گفت: «این ناامیدکننده است. «ما همانجا بودیم. ما خودمان را در موقعیت خوبی قرار دادیم تا 3-1 پیش برویم.»

کرازبی، که بخشی از بازی 5 و تمام بازی 6 را پس از ضربه خوردن به سر توسط جیکوب تروبا نیویورکی از دست داد، گفت: “همه آنها متفاوت هستند.” قرار بود همه آنها را گروه بندی کنیم، فکر می کنم این یکی، اگر بخواهم همه آنها را دسته بندی کنم، احتمالاً احساس می کنم که شایسته بودیم.

گروه ورزشی Fenway – که پاییز گذشته تیم را از ران برکل و تالار مشاهیر ماریو لمیو خریداری کرد – متعهد شده است تا سقف حقوق خود را هزینه کند. با این حال، حفظ هر دو نماد حق رای به احتمال زیاد مستلزم آن است که حداقل یکی از آنها کمی تخفیف داشته باشد و انتظار می رود مونترال پیشنهاد جدی برای لتانگ ارائه دهد تا حرفه خود را در زادگاهش به پایان برساند.

پیتسبورگ (AP) – برای بخش عمده ای از دو دهه، سیدنی کرازبی، اوگنی مالکین و کریس لتانگ به عنوان پایه ای عمل کرده اند که پنگوئن های پیتسبورگ سه قهرمان جام استنلی را بر اساس آن ساخته اند.

AP NHL بیشتر: https://apnews.com/hub/NHL و https://twitter.com/AP_Sports





Source link

Rust که فقط 30 سال سن دارد، در سه فصل متوالی 20 گل را به ثمر رسانده است و با دو گل و 6 پاس گل، بازی پرباری مقابل رنجرز داشته است. آنچه او در بازار آزاد دستور می دهد ممکن است به این بستگی داشته باشد که آیا تیم ها فکر می کنند خروجی او محصول جانبی بازی در کنار کرازبی است یا خیر.

در بخش بهتری از یک سال، هر سه فهمیدند که فصل 2021-22 می تواند آخرین سواری آنها با هم باشد.

در حالی که Domingue در بازی‌های پنج تایی، اگر نگوییم تماشایی، با قابلیت بازی کرد، تصمیم تیم برای تقویت نکردن عمق در مهلت تجاری ممکن است باعث شود که پنگوئن‌ها فرصتی برای ادامه کار داشته باشند.

کرازبی به خوبی می‌داند که این می‌تواند آخرین باری باشد که مالکین و لتانگ در میان کسانی هستند که ژاکت پنگوئن‌ها را پوشیده‌اند. هر دو در تابستان امسال بازیکن آزاد هستند، مانند برایان روست مهاجم، که بازی پویا او به پنگوئن‌ها کمک کرد تا جام‌های استنلی را در سال‌های 2016 و 2017 پشت سر بگذارند. نگهداری هر سه ممکن است بسیار گران باشد.

___

مالکین با وجود از دست دادن تقریباً نیم فصل در حالی که پس از عمل جراحی زانو بهبود می یافت، با 20 گل به پایان رسید. لتانگ با میانگین زمان یخبندان پنجمین لیگ را به پایان رساند و 58 پاس گل بهترین دوران حرفه ای خود را به ثبت رساند و در حالی که به طور مداوم به شیوه ای منظم تر بازی کرد.

و در بخش بهتری از یک ماه، کرازبی تمام تلاش خود را کرد تا جلوی آن را بگیرد. او دیگر نمی تواند. هیچ کس دیگری هم نمی تواند. نه پس از باخت سخت در پلی آف مقابل نیویورک رنجرز، زمانی که برتری 3-1 سری با پنگوئن ها در انتهای اشتباه خط دست دادن در پرشور مدیسون اسکوئر گاردن پس از اینکه رنجرز یکی پس از دیگری بازگشت خیره کننده ای را پشت سر گذاشت، به پایان رسید.

کرازبی گفت: “بسیاری از مردم انتظار نداشتند که ما تا این حد پیش برویم، چه رسد به اینکه به مرحله پلی آف برسیم.” فکر می‌کردیم هنوز هم بازی می‌کنیم.»

به نوعی، این سریال نمادی از یک فصل به شدت ناهموار بود. شروعی سخت که در آن بازیکنانی مانند ایوان رودریگز به طرز چشمگیری ایفای نقش کردند در حالی که کرازبی و مالکین (از جمله دیگران) از مصدومیت بهبود یافتند. سپس یک بازی دو ماهه که در آن آنها مسلماً بهترین تیم لیگ بودند، و به دنبال آن یک لنگی به پایان رسید که شامل سه باخت عمدتاً بی‌حال به رنجرز بود.

آخرین پیروزی، پیروزی 4-3 در وقت اضافه در بازی 7 بود که چهارمین بازی متوالی پیتزبورگ را در طول زمانی از سال رقم زد که کراسبی، مالکین و لتانگ به تعریف آن کمک کردند.