دوچرخه‌سواران در خیابان‌های آمریکا کشته می‌شوند و از کنگره می‌خواهند این مشکل را برطرف کند

کامیون ها به ویژه برای دوچرخه سواران و عابران پیاده خطرناک هستند. حدود 11 درصد از مرگ و میر دوچرخه سواران در تصادف با کامیون است. زک کاهالان، مدیر اجرایی ائتلاف ایمنی کامیون، به اینسایدر گفت، اما صنعت حمل و نقل از اتخاذ تدابیر ایمنی متعددی از جمله محافظ در کناره‌ها، پشت و جلوی کامیون‌های بزرگ خودداری کرده است. این احتمالاً بدون دستور دولت تغییر نخواهد کرد.

ایمنی جاده در کنگره و فراتر از آن نسبتاً محبوب است. اما وقتی صحبت از ساختن مسیرهای دوچرخه سواری و کاهش محدودیت‌های سرعت به میان می‌آید، ذهنیت NIMBY – یا “نه در حیاط خلوت من” – وجود دارد، روسکوفسکی گفت.

دوچرخه سواران در 27 آوریل 2021 از ساختمان کنگره ایالات متحده در واشنگتن دی سی عبور می کنند.نیکلاس کام / گتی ایماژ

مارتا روسکوفسکی، مشاور حمل و نقل مستقر در بولدر، کلرادو که این هفته در نشست DC Bike Summit شرکت کرد، گفت که تا حد زیادی دوچرخه جاده خود را به نفع یک دوچرخه الکترونیکی باری جدید رها کرده است.

یکی از کارکنان دموکرات به Insider گفت که مقررات ارائه اعتبار مالیاتی برای دوچرخه های الکترونیکی “قربانی هوی و هوس مانچین شد” در حالی که این قانون در مجلس سنا نهایی شد.

مدافعان اعتبار مالیاتی برای دوچرخه های الکترونیکی می گویند که آنها تعداد سفرهای مردم با ماشین را کاهش می دهند، انتشار گازهای گلخانه ای و ازدحام را کاهش می دهند و سلامت عمومی را تقویت می کنند. برای افراد کم درآمد، دوچرخه های الکترونیکی می توانند جایگزین بسیار مقرون به صرفه تری برای خودرو باشند. و برای کسانی که قبلاً دوچرخه سوار نبوده اند یا در غیر این صورت با دوچرخه آنالوگ سفر نمی کنند، دوچرخه های الکترونیکی می توانند در دسترس تر باشند. محبوبیت آنها در سال های اخیر افزایش یافته است.

لایحه ای به نام سارا لانگکمپ – دیپلمات آمریکایی که بر اثر برخورد یک کامیون نیمه کامیون با او در مسیر دوچرخه سواری در بتسدا، مریلند کشته شد – بودجه اضافی فدرال برای زیرساخت های دوچرخه و جاده را باز می کند.

راننده به دلیل بی احتیاطی رانندگی بلیت 500 دلاری گرفت و گریلی به مدت سه هفته با گردن شکسته در بیمارستان بستری بود. نزدیک به پنج ماه و چندین عمل جراحی بعد، او دوباره در حال اسکی صحرای کانتری بود و به عنوان مدیر اتحادیه دوچرخه در مینه سوتا سر کار بازگشت.

منتقدان خواهند گفت، “بله، البته مردم باید در دوچرخه سواری ایمن باشند. البته، ما می خواهیم افراد بیشتری دوچرخه سواری کنند. فقط این کار را در اینجا انجام ندهید. با رانندگی من درگیر نشوید و مطلقاً با آن کار نکنید. پارکینگ من،” او گفت.

دوچرخه‌سواران در کنار منطقه غذاخوری رستورانی در فضای باز در شهر نیویورک سوار می‌شوند.

“این کار را اینجا انجام نده”

صنعت خودروسازی قدرتمند و لابی‌گرانی که دستمزد خوب دریافت می‌کنند، به شدت برای یارانه‌های فدرال برای خودروهای برقی فشار آورده‌اند. دوچرخه سواران در واشنگتن تسلط چندانی ندارند. در نتیجه، قانون کاهش تورم 2022 شامل 7500 دلار اعتبار مالیاتی برای هر خودرو برای خودروهای برقی و کامیون‌ها شد، اما هیچ تخفیفی برای دوچرخه‌ها نداشت.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید


منبع

یکی از قانونگذارانی که گریلی در طول سال ها با او کار کرده است، نماینده مینه سوتا، ایلهان عمر، زمانی که برای اولین بار با او به عنوان نماینده ایالتی تازه انتخاب شده ملاقات کرد، نمی دانست چگونه دوچرخه سواری کند.

این هفته دوچرخه سواران از سراسر کشور برای لابی کردن کنگره به دی سی آمدند.

  • او گفت: “آنها ده ها هزار نفر را اضافه می کنند و این در مرکز شهر قدیمی است.” آنها بیشتر می‌سازند، اما نمی‌توانند 10000 ماشین دیگر را وارد مرکز شهر کنند.»

    دوریان گریلی در حال دوچرخه‌سواری در گذرگاه پیاده‌روی بود که در سال 2011 در اوک‌دیل، مینه‌سوتا، با ماشینی که به راست می‌پیچید، برخورد کرد.

    او گفت: “این به اندازه کافی خوب است که بتوانم یک بچه را حمل کنم – من دوقلوهای دبیرستانی دارم – بنابراین می توانم یک بچه را به پشت حمل کنم یا می توانم مواد غذایی زیادی حمل کنم.” “دوچرخه مسافرتی روزانه ضعیف من فقط در گاراژ می نشیند زیرا من فقط با دوچرخه برقی خود در سراسر بولدر می چرخم.”

    کارشناسان می گویند نگرانی های ایمنی اصلی ترین دلیلی است که آمریکایی ها برای دوچرخه سواری یا حتی در برخی موارد پیاده روی مردد یا تمایلی ندارند.

    کاهلان گفت: «در حال حاضر هیچ ویژگی ایمنی مورد نیاز وجود ندارد که بتواند بین یک کامیون 80000 پوندی و یک عابر پیاده یا دوچرخه سواری که تصادف کرده است تفاوت ایجاد کند.»

    آنها از جمله موارد دیگر، خواهان دریافت اعتبار مالیاتی برای دوچرخه های الکترونیکی و بودجه ایمنی جاده هستند.

  • نوآ بانایان، مدیر امور فدرال در People for Bikes به اینسایدر گفت: ترس از دوچرخه سواری به دلیل نزدیکی به ماشین ها و احساس ناامنی در انجام آن، بزرگترین مانع برای دوچرخه سواری نه تنها برای آمریکایی ها، بلکه برای مردم سراسر جهان است. .

    دوچرخه سواری در 25 مارس 2021 از میدان تایمز در شهر نیویورک عبور می کند.

    حمل و نقل دوچرخه برقی

    آمریکایی ها دلایل خاصی برای نگرانی دارند. ایالات متحده در زمینه ایمنی جاده ها رکورد افتضاحی دارد. طی 20 سال گذشته، جاده ها برای رانندگان و مسافران ایمن تر شده اند، تا حدی به این دلیل که اتومبیل ها بزرگتر شده اند، اما به طور همزمان برای دوچرخه سواران، عابران پیاده و موتورسواران خطرناک تر شده اند. شورای ملی ایمنی گزارش داد که مرگ و میر قابل پیشگیری دوچرخه سواران در دهه گذشته 44 درصد افزایش یافته است.