دونالد ترامپ با شکایت لتیتیا جیمز سخت مبارزه خواهد کرد. خودی های سابق AG می گویند اینها 5 دفاع برتر او هستند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

موریان گفت: «این نقض سوگند او و نقض حقوق دادرسی او است.

دفاع شماره 2: ارزیابی املاک و مستغلات ذهنی است

آنها گفتند که ترامپ ابلهانه بازی می کند، فریاد می زند، و تعلل می کند، تأخیر می اندازد.

  • موریان که پیش از تأسیس موریان لاو از سال 2006 تا 2019 کلاهبرداری‌های مالی پیچیده‌ای را تحت تعقیب قرار داد، گفت: «این که او آنجا گفته بود «من به دنبال ترامپ می‌روم» بی‌اهمیت نیست.

    جیمز روز چهارشنبه شکایتی ۲۲۰ صفحه ای علیه ترامپ، خانواده اش و سازمان ترامپ تنظیم کرد.

  • Insider با سه وکیل مدافع صحبت کرد که قبل از رفتن به مطب خصوصی، سال‌ها را صرف رسیدگی به پرونده‌های مالی پیچیده برای دفتر نیویورک AG کردند. در اینجا انتخاب آنها برای 5 دفاع برتر ترامپ است.

    دفاع شماره 1 ترامپ: او به دنبال من است

    او خاطرنشان کرد: «سکوت خمیازه‌ای وجود دارد» از بانک‌هایی که گفته می‌شود ترامپ فریب داده تا به او وام بدهد.

    سه برابر کردن متراژ به ترامپ این امکان را داد که ادعا کند تریبلکس او 327 میلیون دلار وثیقه برای وام بانکی دارد.

    شما همچنین نمی توانید یک ارزش گذاری را از هوا خارج کنید.

    تریستان اسنل، دادستان اصلی تحقیقات جداگانه و موفقیت آمیز دفتر AG در مورد دانشگاه ترامپ، پیش بینی کرد: «آنها قطعاً کاغذهای زیادی را در تلاش برای طرح دوباره آن استدلال هدر خواهند داد.»

    ترامپ مدعی شده است که تمام اسناد مشکوک را بدون اینکه واقعاً به آن نگاه کند امضا کرده است.

    موریان افزود: «چون فرض بر این است که خواننده صورت‌های مالی یک طرف پیچیده است. علاوه بر این، “من برای همه اینها شرط می بندم [banks] داشتند «کوتاه موی ترامپ» را به کار می‌بردند – آنها فرض می‌کردند که او مثلاً 30 درصد در حال اغراق است، چه کسی می‌داند.»

    دفاع شماره 5: بدون قربانی، بدون آسیب، بدون خطا

    ارزش یک ملک ذهنی است، و طرف ترامپ قطعاً در تلاش برای شکست دادن شکایت جیمز در این مورد بحث خواهد کرد. دادستان‌های سابق گفتند، اما شما نمی‌توانید به طور همزمان ارزش‌های کم‌بال (برای معافیت مالیاتی) و بالا (برای تحت تأثیر قرار دادن وام‌دهندگان) برای یک دارایی، همانطور که جیمز مدعی است ترامپ برای سال‌ها انجام داده است.

    Fantasyland، مانند ادعای عینی نادرست ترامپ در سال 2015 مبنی بر اینکه تریپلکس ترامپ تاور او در خیابان پنجم منهتن 33000 فوت مربع وسعت دارد. در واقع 11000 فوت مربع مساحت بود، اغراق آمیزی که اولین بار توسط فوربس گزارش شد.

    اما یکی دیگر از دادستان سابق دفتر AG، آرمن موریان، فکر می کرد که دفاع جانبدارانه همچنان می تواند به عنوان استدلالی برای رد دعوا باشد.

    دادستان های دفتر سابق گفتند، دونالد ترامپ هر تاکتیک قانونی ممکن را برای نجات امپراتوری تجاری خود در منهتن از شکایت لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، امتحان خواهد کرد.

    دادستان سابق نیویورک AG به Insider گفت که دونالد ترامپ 5 راه برای مبارزه با شکایت لتیشیا جیمز دارد.

  • اما ترامپ در دنیای سازمان ترامپ، چه خوب و چه بد، مردی بسیار عملی بود.

    او به خبرنگاران گفت: جنایات ترامپ بدون قربانی نیست.

    اسنل گفت: “پاسخ دادن به “من از پنجمین درخواست می کنم” به معنای “نه، من بودم” است.”

    موریان نیز نظر آنها را می بیند.

    موریان گفت، با این حال، قاضی باید حداقل دفاعیات “من فقط آنچه را که به من دادند امضا کردم” را بسنجید.

    ترامپ روز چهارشنبه، ساعاتی پس از پایان شکایت، از شان هانیتی مجری شبکه فاکس نیوز شکایت کرد: «من هرگز نام او را نشنیده‌ام.

    موریان افزود: و تقریباً مانند این است که جیمز چیزی را که به عنوان یک ادعای خصوصی شناخته می شود، ارائه کرده است – “مانند دادستان کل از طرف دویچه بانک شکایت می کند. او هیچ مقامی برای انجام این کار ندارد.”

    ترامپ گفت: «و اساساً می‌گوید، می‌دانی، افراد خودت را بدست آوری. دقیق باشید، ممکن است خیلی دور باشد.”

    اسنل خاطرنشان کرد: یک داستان ذهنی وجود دارد و یک سرزمین فانتزی کامل وجود دارد.

    ترامپ همچنین به هانیتی گفت: «به هر حال، ترامپ به هانیتی گفت: «من به آن‌ها پس دادم… آن‌ها پول را از دست ندادند… بانک‌ها پول زیادی به دست آوردند. او تلاش می‌کند از بانک‌هایی دفاع کند که سودشان را دریافت کردند.»

    او گفت: “تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پاورقی کوچک را در یک صورت مالی قرار دهید، و بانک را در مورد بررسی مجدد اعداد قرار دهید، “و این می تواند کافی باشد” تا از مسئولیت برای ریاضیات فازی جلوگیری شود.

    با این حال، موریان پاسخ داد که این روش رایج در املاک و مستغلات است که کسب‌وکارها به دنبال جستجو و استفاده از ارزش‌گذاری‌های بسیار متفاوت هستند، بسته به این که آیا می‌خواهید مالیات خود را کاهش دهید یا بانک را تحت تأثیر قرار می‌دهید.

    نتیجه به هیچ وجه مطمئن نیست.

    موریان استدلال کرد: «تا زمانی که ارزش‌گذاری بر مبنای منطقی باشد، شما ملزم به استفاده از روش یکسانی برای هر ارزیابی نیستید».

    ترامپ شکایت کرد: «او تلاش می‌کند از بانک‌هایی دفاع کند که استعداد حقوقی باورنکردنی دارند.

    اسنل گفت، همچنین می توان حدس زد که از ترامپ در اظهارات ماه اوت بارها پرسیده شد که آیا در واقع کورکورانه به ارزیابان و حسابداران خود تکیه کرده است یا خیر.

    مک کالیون موافقت کرد: «این موضوع در جلو و محور درخواست‌های ردصلاحیت خواهد بود. این وظیفه اوست که نشان دهد صلاحیت طرح این پرونده را دارد.»

    ترامپ درباره صورت‌های مالی که جیمز بر سر آن شکایت می‌کند، به هانیتی گفت: «ما یک سلب مسئولیت داریم، درست در جلو.»

    اسنل، که در ادامه MainStreet.law را تأسیس کرد، گفت: «این کار آنها را به جایی نمی‌رساند»، به جز «شلاق زدن حامیان خودشان».

    مک کالیون گفت: “هر دو نمی توانند همزمان درست باشند”. «و لازم نیست ثابت کنید که کدام یک درست و کدام یک نادرست» برای نشان دادن تقلب.

    علاوه بر این، ترامپ استدلال کرد، بانک‌هایی که به او وام داده‌اند «بهترین وکلای جهان را دارند». آنها باید بهتر بدانند که او را به قولش قبول کنند.

    جیمز در پرده برداری از این شکایت به خبرنگاران گفت که این یک ارزیابی “پوچ” است، با توجه به اینکه در آن زمان “تنها یک آپارتمان در شهر نیویورک تا به حال حتی به قیمت 100 میلیون دلار فروخته شده بود.”

    این اولین بار نیست که ترامپ دفاعیه “او برای گرفتن من بیرون است” را مطرح می کند. او در مبارزه با تحقیقات سه ساله جیمز در مورد سازمان ترامپ به طور مکرر و ناموفق فریاد “سوگیری” زده است. او حتی در فوریه تاریخ اظهارات ضد ترامپ را در یک صفحه گسترده 11 صفحه ای جمع آوری کرد.

    کنت مک کالیون، دادستان، وکیل و نویسنده سابق NY AG با این نظر موافق است: «مطمئناً قرار نیست با قاضی پرواز کند.

    مورین گفت: “آیا این او را تبرئه می کند؟ احتمالا نه.” اما این می تواند یک دفاع واقعی واقعی باشد که دادگاه ها باید در نظر بگیرند.»

    دفاع شماره 4: من هرگز نگفتم باید به من اعتماد کنید

    موریان توضیح داد: «نمی توان گفت که نسخه مونالیزای دختر 3 ساله شما به اندازه مونالیزا ارزش دارد. “این مضحک خواهد بود. و شما نمی توانید بگویید مونالیزا 3 دلار ارزش دارد. اما اساساً طیف وسیعی از اختیارات برای نحوه ارزش گذاری دارایی ها وجود دارد.”

    دفاع شماره 3: هر چه به من دادند امضا کردم

    دونالد ترامپ، چپ  لتیتیا جیمز، درست است.

    او گفت: “روش ممکن بود اشتباه باشد. روش می توانست خوش بینانه باشد. اما این یک بیانیه تقلبی نیست.”

    این بدون قربانی، بدون آسیب، بدون دفاع ناخوشایند است.

    او افزود: «کل مبارزات انتخاباتی او بر این اساس بود.

    مک کالیون، مدیر مک کالیون و همکاران و نویسنده کتاب «نمایه‌هایی در بزدلی در دوران ترامپ» می‌گوید: «اگر او یک سرمایه‌گذار و توسعه‌دهنده پیچیده نبود یا ظاهراً پیچیده نبود، ممکن است درست باشد.»

    دونالد ترامپ در حال سخنرانی در کنوانسیون NRA در هیوستون، تگزاس، در 27 مه 2022. دادستان کل نیویورک، لتیتیا جیمز، سمت راست، در واشنگتن دی سی در 12 نوامبر 2019 سخنرانی می کند.سمت چپ، براندون بل/گتی ایماژ. درست است، چیپ سومودویلا/گتی ایماژ

    • قربانیان، او روز چهارشنبه توییت کرد، کسانی هستند که او قسم خورده است که از آنها محافظت کند، مردم ایالت نیویورک.

      آنها در مورد نزاع حقوقی آهسته گفتند، این زیبا نخواهد بود، و اگر توافقی صورت نگیرد، سریع نخواهد بود. اما این کهنه‌سربازان نیویورک AG در مورد نبرد بر سر شکایت روز چهارشنبه و مجازات‌های احتمالی فلج‌کننده آن گفتند، داغ خواهد شد.

      اما جیمز بانک ها را قربانی نمی خواند.

      اما ترامپ به جای پاسخ، بارها از پنجمین درخواست کرد. در صورتی که این شکایت به دادگاه کشیده شود، رویه قضایی به قاضی اجازه می دهد استنباط کند که ترامپ حقیقت را پنهان کرده است.

      موریان استدلال کرد که ترامپ در واقع یک نکته دارد.

      یا همانطور که میچ مولوانی، مدیر بودجه کاخ سفید ترامپ، جمعه توییت کرد، “به طور جدی، قربانی اینجا کیست؟ اگر بانک ها فکر می کردند که کلاهبرداری شده اند، می توانند خودشان شکایت کنند.”

      “وقتی افراد دارای ارتباط خوب و قدرتمند قانون را زیر پا می گذارند تا پول بیشتری از آنچه که حق دارند به دست آورند، منابع موجود برای کارگران، مشاغل کوچک و مالیات دهندگان را کاهش می دهد.”

      جیمز ترامپ را متهم کرد که مرتباً درباره ارزش دارایی‌هایش دروغ می‌گفت تا صدها میلیون وام بانکی و معافیت‌های مالیاتی را تضمین کند. او از قاضی می‌خواهد ۲۵۰ میلیون دلار جریمه کند و خانواده ترامپ را از فروش، خرید، جمع‌آوری اجاره یا قرض گرفتن پول در نیویورک منع کند.

      او درباره نامزدی جیمز در سال 2018 برای AG گفت: «اما من این زن را دیدم. و او گفت: “ما او را می گیریم.”