دوست گاتز برای کمک به تحقیقات در ماه دسامبر با محکومیت محکوم می شود

گرینبرگ با حداقل 12 سال زندان مواجه است، اگرچه اسناد دادگاه نشان می دهد که وکیل او قصد دارد به دلیل همکاری مداوم با دادستان های فدرال، کمتر درخواست کند.

در توافق نامه دادخواهی گرینبرگ آمده است که وصول مالیات سابق اعتراف کرده است که «در روابطی که گاهی اوقات به آن «بابا شکر» می گویند، درگیر بوده است و در آن به زنان برای رابطه جنسی پول می دهد، اما تلاش می کند این پرداخت ها را به عنوان هزینه های «مرتبط با مدرسه» یا سایر هزینه های زندگی پنهان کند. ”

همکاری گرینبرگ می تواند در تحقیقات در حال انجام در مورد گاتز، که متهم به پرداخت پول به یک دختر 17 ساله برای رابطه جنسی بود، نقش داشته باشد. گاتز این اتهامات را رد کرده و قبلا گفته بود که آنها بخشی از یک توطئه اخاذی بودند. گاتز، یک جمهوری خواه، نماینده بخش بزرگی از پانهندل فلوریدا است. هیچ اتهامی علیه این نماینده کنگره مطرح نشده است.

قاضی پرونده با درخواست مهر و موم این پرونده موافقت کرد.

فریتز شلر، وکیل سابق جمع‌آوری مالیات، در اسناد دادگاه گفت که گرینبرگ در تحقیقات فعال در اورلاندو و ناحیه کلمبیا و همچنین در سایر حوزه‌های قضایی همکاری کرده است.

گرینبرگ با تعدادی دیگر از سیاستمداران فلوریدا و همکارانشان مرتبط بوده است. تاکنون هیچ یک از آنها به نام در تحقیقات قاچاق جنسی دخیل نبوده اند.



منبع

شلر گفت: “پیشنهاد بدون مخالفت برای تعیین تاریخ جلسه صدور حکم، اطلاعات محرمانه ای در مورد این تحقیقات و همچنین اطلاعاتی در مورد ماهیت و میزان همکاری مداوم آقای گرینبرگ ارائه می دهد.”

پس از چند بار به تعویق افتادن، جوئل گرینبرگ، وصول مالیات سابق شهرستان سمینول، در اول دسامبر در دادگاه فدرال در اورلاندو به دلیل شش جرم فدرال، از جمله قاچاق جنسی یک کودک، سرقت هویت، تعقیب، کلاهبرداری با سیم و توطئه برای رشوه دادن به یک مقام دولتی، محکوم خواهد شد. طبق دستوری که این هفته ارائه شد. او در ماه مه گذشته به اتهاماتش اعتراف کرد.

اورلاندو، فلوریدا (AP) – صدور حکم برای یک مأمور مالیات جمع‌آوری سابق فلوریدا که دستگیری او منجر به تحقیقات مت گاتز، نماینده ایالات متحده شد، برای ماه دسامبر تعیین شده است، زیرا وکیل او نشان داد که موکلش به همکاری با بازرسان فدرال در حوزه‌های قضایی متعدد ادامه می‌دهد.