سومین دستگیری به اتهام نقض امنیت انتخابات کلرادو انجام شد

تلاش‌ها برای دریافت نظر از طریق شماره‌های تلفنی که ممکن است با او مرتبط باشد ناموفق بود. سوابق دادگاه نگفتند که آیا براون وکیلی دارد که بتواند از طرف او صحبت کند یا خیر.



منبع

شهرستان مسا، در غرب کلرادو، عمدتا روستایی و به شدت جمهوری خواه است در حالی که دولت ایالتی کلرادو توسط دموکرات ها کنترل می شود.

پیترز که به دنبال رهبری دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین، به قهرمانی برای نظریه پردازان توطئه انتخاباتی تبدیل شده است، ماه گذشته تلاش خود را برای تصدی نامزدی حزب جمهوری خواه برای وزارت امور خارجه کلرادو شکست داد.

کنیسلی به سه فقره تلاش برای نفوذ بر یک کارمند دولتی، یک مورد توطئه برای ارتکاب جعل هویت مجرمانه، نقض وظیفه و عدم تبعیت از وزیر امور خارجه متهم است.

براون یک روز پس از دستگیری آزاد شد.

ستوان هنری استوفل از شهرستان مسا گفت که ساندرا براون، که برای تینا پیترز، کارمند شهرستان مسا کار می کرد، در پاسخ به حکمی که برای دستگیری او به ظن توطئه برای جعل هویت مجرمانه و تلاش برای نفوذ بر یک کارمند دولتی صادر شده بود، روز دوشنبه خود را تسلیم کرد. کلانتری. این بازداشت اولین بار توسط روزنامه دیلی سنتینل گزارش شد.

هیچکدام هنوز ادعایی نکرده اند و هر دو این اتهامات را رد کرده اند و پیترز آنها را دارای انگیزه سیاسی خواند.

پیترز به سه فقره تلاش برای اعمال نفوذ بر یک کارمند دولتی، جعل هویت مجرمانه، دو فقره توطئه برای ارتکاب جعل هویت مجرمانه، یک فقره سرقت هویت، تخلفات رسمی درجه یک، نقض وظیفه و عدم تبعیت از وزیر امور خارجه متهم است. .

پیترز و معاون ارشد او، بلیندا کنیسلی، به اتهام اجازه دادن کپی از یک هارد دیسک در طول به روز رسانی تجهیزات انتخاباتی در ماه مه 2021 تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند. مقامات انتخابات ایالتی برای اولین بار در تابستان گذشته با یک عکس و ویدئویی از رمزهای عبور سیستم رای گیری محرمانه در رسانه های اجتماعی و یک وب سایت محافظه کار منتشر شد.

دنور (AP) – یک مقام روز چهارشنبه گفت که مدیر سابق انتخابات یک کارمند کلرادو که به اتهام دستکاری در تجهیزات رای‌گیری متهم شده بود، به اتهام عضویت در این طرح بازداشت شده است.