دموکرات نمی‌تواند شوک ناشی از سوال جورج سانتوس مجری CNN را پنهان کند: “اکنون بیا!”

جمال بومن (DN.Y.) نماینده سی‌ان‌ان، ارین برنت، مجری شبکه سی‌ان‌ان را با پرسش روز جمعه درباره برخورد دموکرات‌ها از جورج سانتوس (RN.Y.) نماینده مجلس نمایندگان آمریکا در اوایل این هفته فراخواند. (شما می توانید پاسخ بومن را در زیر مشاهده کنید.)

او هفته گذشته نسبت به اتهامات وارده بی گناه اعتراف کرد. سانتوس از استعفا خودداری کرده است، در حالی که چندین جمهوری‌خواه در منطقه‌اش که زمانی از او خواسته بودند تا قدرت را ترک کند، به ممانعت از رای‌گیری در مجلس نمایندگان برای اخراج وی رای دادند.

«نه. حالا بیا. حالا بیا. سی‌ان‌ان، حالا بی‌تردید،» بومن، قبل از اینکه اعلام کند که جمهوری‌خواه باید استعفا دهد یا از سمت خود به خاطر رشته‌ای از دروغ‌هایش و «قوانینی که متهم به نقض آن هستند، اخراج شود، پاسخ داد».

اظهارات بومن در حالی بیان می شود که سانتوس با 13 اتهام فدرال از جمله پولشویی، کلاهبرداری از طریق سیم و کلاهبرداری از مزایای بیکاری مواجه است.

وقتی به آن نگاه می کنید، آیا از انجام آن پشیمان هستید؟ برای اینکه اینطوری سرش فریاد زدی؟» برنت پس از نمایش کلیپی از مبادله با سانتوس پرسید.

بومن، که با نماینده مارجوری تیلور گرین (R-Ga.) نیز در یک مسابقه فریاد زدن شرکت کرد، وقتی برنت پرسید که آیا از این دویدن “پشیمان است” شوکه شد.

(H/T Mediaite)

مربوط…





منبع

او افزود: «آیا لعنت کردن یک چیز وحشتناک و شیطانی است؟ آیا مسخره کردن کسی است؟ آیا شوخی دوستانه یک چیز شیطانی وحشتناک است؟ بیا، شما همه باید سبک شوند.»

بومن به همراه نماینده الکساندریا اوکاسیو کورتز (DN.Y.) به دنبال سانتوس رفتند و به او گفت که “باید برود” همانطور که این قانونگذار جنجالی روز چهارشنبه با خبرنگاران صحبت کرد.