در اس کارولینای، نوادا و مین چه باید تماشا کرد

___

لی پیج که زمانی خود را «ترامپ قبل از اینکه ترامپ باشد» توصیف می‌کرد، پس از ترک پست در سال 2019 پس از دو دوره سخت که اغلب توجه ملی را به خاطر اظهارات ناپسند او جلب می‌کرد، به فلوریدا نقل مکان کرد.

کارولینای جنوبی

در کنگره، میس به دنبال اصلاح حصارها بوده است – به نوعی. او به دومین استیضاح ترامپ رای منفی داد و با ایجاد کمیسیونی به سبک 11 سپتامبر برای بررسی ریشه های حمله 6 ژانویه که الهام گرفته از دروغ های ترامپ در مورد انتخابات دزدیده شده بود، مخالفت کرد.

نانسی میس، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا در سال 2016 در مبارزات انتخاباتی ترامپ کار کرد و با برکناری جو کانینگهام، جو کانینگهام، جو کانینگهام، دموکرات فعلی، چهار سال بعد، در کمپین انتخاباتی ترامپ کار کرد و مورد تایید او قرار گرفت.

میس تنها نامزد کارولینای جنوبی نیست که خشم خود را برانگیخته است.

دموکرات ها پشت سر نامزد وزیر امور خارجه سیسکو آگیلار، وکیلی که قبلا برای هری رید، رهبر سابق دموکرات سنا که سال گذشته درگذشت، متحد شده اند.

شجره سیاسی لاکسالت به او کمک کرده است تا به یک نامزد پیشتاز تبدیل شود. پدربزرگ او پل لاکسالت فرماندار و سناتور نوادا بود. و پدر لاکسالت سناتور فقید ایالات متحده پیت دومنیسی از نیومکزیکو است که برای اولین بار در سال 2013 به طور علنی به پدر بودن خود اذعان کرد. سناتور دموکرات کاترین کورتز ماستو، که از آسیب پذیرترین سناتورها محسوب می شود.

در همین حال، در مین، یک فرماندار سابق جنگ طلب که زمانی گفته بود “ترامپ قبل از ترامپ” بود، از دوران بازنشستگی در فلوریدا خارج شد تا دشمنی را برای شغل قدیمی خود به چالش بکشد.

___

ترامپ در نهایت به حمایت از راسل فرای، نماینده ایالتی، که تبلیغات تلویزیونی در مورد تشبیه رایس را به شرورانی از جمله شیطان انجام داده است، رضایت داد. فرای در جریان یک مناظره اخیر به رای دهندگان گفت که “ما به استیضاح تام رایس در صندوق رای خواهیم داد.”

جانت میلز، رئیس جمهور فعلی دموکرات، به دنبال یک دوره دوم ریاست جمهوری است. او یک دادستان سابق منطقه، قانونگذار ایالتی و دادستان کل مین است که در زمان فرمانداری پل لی پیج، جمهوری خواه، بارها درگیری داشت. حالا او را به چالش می کشد.

اما اندکی پس از ادای سوگند، گروهی از طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا یورش بردند و میس در تلویزیون ملی اعلام کرد که «کل میراث ترامپ» با این حمله از بین رفته است. ترامپ خشمگین شد و یک رقیب را به خدمت گرفت، نماینده سابق ایالت کیتی آرینگتون، که به برکناری مارک سنفورد از مجلس ایالات متحده در سال 2018 کمک کرد.

فراتر از رقابت های خیمه شب بازی، انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان این ایالت برای تصدی وزارت امور خارجه نیز معیاری از تسلط پایدار ترامپ بر حزب جمهوریخواه ارائه خواهد کرد.

تا کنون، LePage در جمع آوری کمک مالی از Mills عقب مانده است، اما انتظار می رود این مسابقه در میان رقابتی ترین مسابقات فرمانداری در کشور در سال جاری باشد.

وفاداری می تواند برای ترامپ یک چیز بی ثبات باشد. و فقدان درک شده آن نیروی محرکه چالش‌های اصلی دو جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی در مجلس نمایندگان آمریکا است.

اینکه این دو حتی در حال رقابت با یکدیگر هستند تا حدودی تعجب آور است.

مگ کینارد نویسندگان آسوشیتدپرس در کلمبیا، SC، دیوید شارپ در پورتلند، مین، و اسکات سونر در رینو، نوئل، در این گزارش مشارکت داشتند.

در رقابت فرمانداری، لومباردو، رئیس اداره پلیس لاس وگاس، امیدوار است در ماه نوامبر با فرماندار دموکرات استیو سیسولاک روبرو شود. اما ابتدا او باید از چالش مقدماتی جمهوری خواهان از جانب سناتور سابق ایالات متحده دین هلر و جوی گیلبرت، وکیل و بوکسور سابق که در 6 ژانویه 2021 خارج از ساختمان کنگره بود، عبور کند.

AP را برای پوشش کامل دوره های میان دوره ای در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections و در توییتر دنبال کنید. https://twitter.com/ap_politics





Source link

انتخابات مقدماتی فرمانداری مین یک امر رسمی است و یک دموکرات و یک جمهوری خواه به دنبال این مقام هستند. اما آنها در چیزی که نوید یک انتخابات عمومی را می دهد، قفل خواهند کرد و دو دشمن دیرینه را در برابر یکدیگر قرار می دهند.

واشنگتن (AP) – رای دهندگان اولیه روز سه شنبه در مورد سرنوشت دو جمهوری خواه کارولینای جنوبی تصمیم خواهند گرفت که پس از سرپیچی از دونالد ترامپ، به کرسی های خود در مجلس نمایندگان آمریکا چسبیده اند، در حالی که در نوادا، یک تشکیلات مورد علاقه با حمایت رئیس جمهور سابق با شرایط سخت تر از حد انتظار روبرو است. چالش برای سنای آمریکا

ترامپ از آدام لاکسالت، دادستان کل سابق ایالت برای سنای آمریکا و کلانتر شهرستان کلارک، جو لومباردو برای فرمانداری حمایت کرده است. اینکه آنها در روز سه‌شنبه چقدر خوب عمل می‌کنند، قدرت تأیید ترامپ را که نتایج متفاوتی را در این فصل کمپین میان‌دوره‌ای به همراه داشته است، ارزیابی می‌کند.

نوادا

چه چیزی را تماشا کنیم:

اما او همچنین به بازداشت استیو بنن، مدیر سابق ستاد انتخاباتی ترامپ، به دلیل امتناع از همکاری با تحقیقات 6 ژانویه، به تحقیر کنگره رأی داد. و او به طور علنی با مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوریخواه از جورجیا، شعله افکن راست افراطی و شریک ترامپ، دشمنی کرده است.

شش جمهوری‌خواه برای این کرسی رقابت می‌کنند، از جمله جیم مارچانت، قانون‌گذار سابق ایالتی که دروغ‌های ترامپ درباره تقلب گسترده رای‌دهندگان در این ایالت را پذیرفته است. وب‌سایت او موضع او را کاملاً روشن می‌کند: «اولویت شماره یک من بازنگری سیستم انتخاباتی تقلبی در نوادا خواهد بود».

رقابت های مقدماتی در کارولینای جنوبی، نوادا و مین در روز سه شنبه آخرین آزمایش برند سیاسی ترامپ را ارائه می دهند. داکوتای شمالی نیز در حال برگزاری انتخابات است، اگرچه جان هوون، سناتور جمهوری خواه ایالات متحده، با رقیب جدی روبرو نیست.

سروان بازنشسته ارتش، سام براون، فارغ التحصیل وست پوینت و دریافت کننده قلب بنفش که در افغانستان به شدت سوخته بود، به عنوان یک خارجی محافظه کار در انتخابات شرکت می کند. او ازدحام جمعیت را به خود جلب کرده است و حمایت کسانی را که لاکسالت را بیش از حد راحت با این مؤسسه می دانند، جلب کرده است. او همچنین از حمایت حزب جمهوری خواه نوادا برخوردار است.

ترامپ همچنین پس از رای به استیضاح رئیس جمهور به دلیل شورش 6 ژانویه، رقبای خود را برای تام رایس، نماینده مقدماتی ایالات متحده دعوت کرد. اکنون رایس با شش جمهوری خواه دیگر روبرو است که همگی از رای استیضاح به عنوان محرک اصلی کمپین های خود یاد کرده اند.

مین

از سوی دیگر، رایس بر روی موضوعات مهم اما بسیار پیش پا افتاده‌تر تمرکز کرده است، مانند موفقیت‌هایش در تأمین بودجه اصلاح سیل و کمک به کشاورزان منطقه در پنج دوره ریاست‌جمهوری‌اش.

باربارا سگاوسکه، وزیر امور خارجه نوادا، یک جمهوری خواه، به دلیل قوانین محدودیت دوره، سمت خود را ترک می کند. در سال 2020، او از تسلیم شدن به کمپین فشار ترامپ برای لغو شکست او در انتخابات ریاست جمهوری این ایالت امتناع کرد و قول داد که «شست من را در مقیاس دموکراسی قرار نخواهد داد».

اما لاکسالت که عمدتاً در نزدیکی واشنگتن دی سی بزرگ شده بود و به عنوان وکیل قاضی در نیروی دریایی خدمت می کرد، با چالشی قوی تر از حد انتظار روبرو شده است.

اما قرعه کشی منتخب ظاهرا خیلی زیاد بود. تا سال 2020، او به مین بازگشت و متعهد شد که دشمن قدیمی خود را به چالش بکشد، کسی که او را به “هزینه های بی پروا” و دستورالعمل های همه گیر “سنگین” متهم می کند.