استیو بنن در پادکست خود درباره احتمال کیفرخواست ترامپ رد شد و تهدید کرد که در صورت وقوع این اتفاق، «همه در وزارت دادگستری» اخراج خواهد شد.

استیو بنن در پادکست خود درباره استیضاح ترامپ به خاطر شورش کنگره خشمگین شد.

  • بنن با تکرار تئوری های توطئه بی اساس رئیس جمهور سابق در مورد تقلب گسترده در انتخابات گفت: “ترامپ ریاست جمهوری را به دست آورد. او رئیس جمهور قانونی ایالات متحده است، و پسر شما نامشروع است و مردم آمریکا در حال بیدار شدن از آن هستند.”

    خود بنن در ماه نوامبر توسط وزارت دادگستری آمریکا پس از اینکه از احضاریه صادر شده توسط هیئت مجلس در مورد بررسی شورش کنگره تبعیت نکرد، به طور رسمی متهم شد. او قرار است ماه آینده در واشنگتن دی سی محاکمه شود و با دو اتهام جنایی توهین به کنگره مواجه است.

    در مورد بنن، گزارش هفته گذشته آتلانتیک در مورد اینکه آیا این استراتژیست سیاسی واقعاً ادعاهای بی اساس ترامپ در مورد تقلب در رأی دهندگان را باور دارد یا خیر، تردید ایجاد کرد. سم نونبرگ، دستیار سابق ستاد انتخاباتی ترامپ به این روزنامه گفت که بنن صرفاً تئوری های توطئه تقلب در رأی دهندگان ترامپ را برای عفو رئیس جمهور تکرار کرده است. بنن در واقع عفو ترامپ را به عنوان یکی از آخرین اقدامات ترامپ در قدرت دریافت کرد. در آن زمان، او با اتهامات کلاهبرداری مرتبط با کمپین جمع آوری کمک های مالی آنلاین “ما دیوار را می سازیم” روبرو بود.

    بنن گفت: “لعنت، کاخ سفید را خراب کن. ما شما و همه افراد در وزارت دادگستری را استیضاح خواهیم کرد.”

  • بنن از این احتمال عصبانی شد و حتی مریک گارلند، دادستان کل را به استیضاح تهدید کرد.

  • استیو بنن پس از کیفرخواست خود را به اف بی آی تسلیم کرد

    اعضای کمیته 6 ژانویه می گویند که این هیئت شواهد کافی برای متهم کردن ترامپ به دلیل تلاش برای بی اعتبار کردن پیروزی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا کشف کرده است. آدام شیف، نماینده دموکرات کنگره، روز یکشنبه به ABC News گفت که “مایل است وزارت دادگستری درباره هر گونه ادعای معتبر درباره فعالیت جنایتکارانه” توسط ترامپ تحقیق کند.

    بنن با اشاره به اولین جلسه از شش جلسه استماع در مورد شورش 6 ژانویه گفت: “ما برایمان مهم نیست که شما چه می گویید. و من مریک گارلند را به چالش می کشم تا شب گذشته این کار را انجام دهد و سعی کند دونالد جی ترامپ را متهم کند.”

    استیو بنن، استراتژیست سابق کاخ سفید، دوشنبه، 15 نوامبر 2021، وارد دفتر میدانی FBI در واشنگتن شد.PA

    • وکیل ران فیلیپکوفسکی یک کلیپ از پادکست «اتاق جنگ: همه‌گیری» بنن که در آن متحد ترامپ از احتمال متهم شدن ترامپ در رابطه با شورش در 6 ژانویه خشمگین شد و مریک گارلند، دادستان کل را تهدید به استیضاح کرد.

      “ما شما را به چالش می کشیم زیرا قرار است شما را استیضاح کنیم. ما در ماه نوامبر پیروز می شویم و شما و همه اطرافیانتان را استیضاح می کنیم. لعنت به کاخ سفید. ما شما و همه افراد در وزارت دادگستری را استیضاح خواهیم کرد.” ، اعلام کرد. اضافه.

      استیو بنن، مشاور و شخصیت محافظه‌کار سابق ترامپ در پادکست خود درباره احتمال کیفرخواست ترامپ در رابطه با 6 ژانویه صحبت کرد.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    Source link