دروغ های ظالمانه تر جورج سانتوس فاش شد: گزارش

با این حال، سخنگوی مدرسه به سی ان ان گفت که هیچ سابقه ای از حضور سانتوس ندارد.

سانتوس در فوریه به فاکس نیوز دیجیتال گفت که پدربزرگ و مادربزرگ مادری او نام خانوادگی یهودی خود را از زابروفسکی تغییر داده اند.

کمپین سانتوس فوراً به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.

در بیوگرافی کمپین انتخاباتی از ناموفق ناموفق سانتوس در کنگره ۲۰۱۹، او ادعا کرد که «مدرسه مقدماتی هوراس مان را در برانکس آغاز کرد، اما به دلیل مشکلات مالی برای خانواده‌اش از هوراس مان فارغ‌التحصیل نشد».

سانتوس در نشست سالانه رهبری ائتلاف یهودی جمهوری خواه در لاس وگاس در 19 نوامبر سخنرانی می کند. این گروه گفته است که او

به نظر می رسد که سانتوس جدا از گزارش CNN نیز گفته است داستان های مختلف در مورد چگونگی و زمان مرگ مادرش. در ژوئیه 2021، او توییت کرد که “11 سپتامبر جان مادرم را گرفت.” پنج ماه بعد، او گفت که “23 دسامبر 5 سال است که بهترین دوست و مربی خود را از دست دادم. مادر تو برای همیشه در قلب من زندگی می کنی.»

او در وب‌سایت کمپین خود می‌گوید که مادرش در 11 سپتامبر 2001 در برج جنوبی بود، اما از حملات تروریستی جان سالم به در برد و «چند سال بعد هنگامی که نبرد خود را با سرطان از دست داد، درگذشت». به نظر می رسد مادر او، فاطمه دوولدر، بیش از 15 سال بعد در 23 دسامبر 2016 درگذشت.

مربوط…





منبع

همچنین به نظر می رسد که او دروغ های دیگری در مورد تحصیل خود گفته است.

در مصاحبه دیگری، او گفت که مادرش یک مهاجر سفید پوست از بلژیک است. سی ان ان گزارش داد که مادر او در برزیل متولد شد، جایی که خانواده او از اواخر دهه 1800 در آنجا زندگی می کردند.

سانتوس در نشست سالانه رهبری ائتلاف یهودی جمهوری خواه در لاس وگاس در 19 نوامبر سخنرانی می کند. این گروه گفته است که او

بر اساس گزارشات جدید از CNN، جورج سانتوس (RN.Y.) منتخب نماینده مجلس نمایندگان آمریکا در طول سال‌ها عناصر دیگری از داستان زندگی خود را ساخته است که به نظر می‌رسد الگویی از گفتن دروغ‌های مفصل در طول دو مبارزات انتخاباتی خود در کنگره باشد.

سانتوس در نشست سالانه رهبری ائتلاف یهودی جمهوری خواه در لاس وگاس در 19 نوامبر سخنرانی می کند. این گروه گفته است که او آنها را “فریب داده است”.

در سال 2015، او از نام آنتونی زابروفسکی برای راه اندازی کمپین GoFundMe برای یک موسسه خیریه حیوانات خانگی استفاده کرد. آن صفحه دیگر وجود ندارد.

این جمهوریخواه نیویورک پس از اینکه روز دوشنبه اعتراف کرد که – برخلاف آنچه قبلاً ادعا می کرد – یهودی نیست، از کالج فارغ التحصیل نشده و در سیتی گروپ و گلدمن ساکس کار نکرده است، مورد انتقاد قرار گرفته و توسط دادستان های لانگ آیلند تحت بازجویی قرار گرفته است.

او به این شبکه گفت: «ما نام خانوادگی اوکراینی را نداریم، برای بسیاری از افرادی که از نوادگان پناهندگان جنگ جهانی دوم یا بازماندگان هولوکاست هستند، بسیاری از نام‌ها یا کاغذبازی‌ها به نام بقا تغییر کرده‌اند.

در گزارشی که چهارشنبه منتشر شد، KFile شبکه CNN موارد دیگری را ذکر کرد که سانتوس ادعاهای نادرستی در مورد سابقه و هویت خود داشت، از جمله استفاده از نام مستعار “یهودی” برای جمع آوری کمک های مالی برای یک موسسه خیریه حیوانات خانگی و ادعای اینکه به یک مدرسه مقدماتی معتبر نیویورک رفته است که سابقه ای ندارد. از دانش آموز بودن او

با این حال، طبق گزارش CNN، که یک تبارشناس را برای تجزیه و تحلیل شجره نامه سانتوس استخدام کرده است، هیچ نشانه ای وجود ندارد که سانتوس دارای میراث یهودی یا اوکراینی باشد یا اینکه اعضای خانواده او در طول مسیر نام خود را تغییر داده باشند.