دختر ارتا کیت به ترول ها پاسخ می دهد پس از اینکه به او گفتند که واقعا دختر او نیست و به اندازه کافی سیاه نیست

یکی از بینندگان نوشت: “من نمی توانم تصور کنم که به خاطر ادعای ادعای مادر خودت مورد حمله قرار بگیرم.” «برخی از افراد وقتی صحبت از سیاهپوستان دو نژادی به میان می‌آید، به‌ویژه زنان سیاه‌پوست دو نژادی، رفتارهایی عجیب و غریب و کاملاً آشفته نشان می‌دهند. خدا را شکر که این زن از ملکه ای چنین قوی متولد شد. ارتا کیت حقیقت را به قدرت گفت و حاضر بود بهای آن را بپردازد. این زن می تواند با احمق ها و ترول ها حقیقت را بگوید و به خودش ادامه دهد.»

دختر ارتا کیت به ترول ها پاسخ می دهد پس از اینکه به او گفتند که واقعا دختر او نیست و به اندازه کافی سیاه نیست
شاپیرو که دختر بیولوژیکی کیت است، گفت تالار تامرون که به دلیل رنگ پوست روشن و رنگ موهایش، دائماً در مورد اینکه آیا واقعاً فرزند کیت است یا خیر، ترول می شود.

شاپیرو اخیراً یک TikTok ساخته بود که به ترول‌ها دست می‌زد و در برنامه درباره آن صحبت کرد.

کلیپ کامل را در زیر مشاهده کنید.



منبع

دیگران نظر دادند که مشخص است شاپیرو و کیت با هم مرتبط هستند، با یکی گفت: “صرف نظر از رنگ پوست او، دیوانگی است که مردم نمی بینند که ارتا و کیت چهره یکسانی دارند. من خوشحالم که او برای خودش ایستاده است!”

او همیشه در مورد اینکه چقدر زیبا بودم صحبت می کرد. البته او مادر من بود، یادمان باشد و من تنها فرزند او هستم. او افزود که او همچنین گفت که مادرش می‌گوید: «چقدر شگفت‌انگیز است که این نژاد مختلط وجود داشته باشد و چقدر افراد مختلط بسیار جالب‌تر هستند، برای هرکسی که نیست توهین نمی‌شود».

بینندگان نظراتی را در صفحه یوتیوب این نمایش گذاشتند و منتقدانی را که سعی داشتند نسب شاپیرو را انکار کنند، مورد انتقاد قرار دادند.

طرفداران کیت شاپیرو به دفاع از کیت شاپیرو می آیند، زیرا او فاش می کند که چگونه به خاطر ظاهرش مورد انتقاد قرار می گیرد وقتی می گوید مادرش ارتا کیت است.

به گزارش آتلانتا بلک استار، او گفت: «این شگفت انگیز است. «همه ما می دانیم که قربانی نوعی ترولینگ یا بداخلاقی آنلاین و مردم بوده ایم. آنها فقط فرض را بر این می‌گذارند که چون من همانطور که در TikTok اشاره کردم، آنطور که آنها فکر می‌کنند نگاه نمی‌کنم، پس احتمالاً نمی‌توانید همان چیزی باشید که می‌گویید.» او همچنین اشاره کرد که حتی با وجود اینکه به خاطر «به اندازه کافی سیاه پوست نیست» مورد انتقاد قرار گرفته است، او گفت که مادرش بی قید و شرط او را دوست داشته است.

شاپیرو می‌گوید: «واقعاً فکر می‌کنم او به این افتخار می‌کرد که پدر و مادر کسی بود که به راحتی قابل شناسایی نبود، زیرا خودش به دلیل رنگ پوستش بسیار کلیشه‌ای و کبوتر شده بود.»