خشم کارشناس ضربه مغزی پس از بستری شدن دلفین QB در بیمارستان

تاگووایلوآ در کوارتر دوم به زمین برده شد و مجبور شد با برانکارد از زمین خارج شود. دلفین ها بعداً گفتند که او از بیمارستان مرخص شده است.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

کریم الگازار/ رویترز

میک مک دانیل، سرمربی دلفین ها، پس از شکست در مقابل بنگال ها، گفت تاگووایلوآ یک سری از بررسی های انجام شده توسط متخصصان مستقل را قبل از اینکه به زودی پس از اولین مصدومیت اجازه بازی پیدا کند، پشت سر گذاشته است. (او هنوز در لیست مصدومیت های تیمی قبل از بازی پنجشنبه به دلیل مشکل “پشت / مچ پا” در لیست “مشکوک” قرار داشت.)

انجمن بازیکنان NFL قبلاً بررسی کرده بود که آیا پروتکل ضربه مغزی لیگ به درستی پس از حادثه یکشنبه رعایت شده است یا خیر. این تحقیقات همچنان در روز جمعه ادامه داشت و جریمه‌های احتمالی از جمله جریمه و از دست دادن گزینه‌های پیش‌نویس روی میز وجود داشت.

یک عصب‌شناس متخصص در زمینه ضربه مغزی پس از اینکه توآ تاگووایلوآ در جریان بازی با تیم سینسیناتی بنگالز در بیمارستان بستری شد، خواستار اخراج کادر پزشکی و مربیان دلفین‌های میامی شد.

سیلز با اشاره به مصدومیت تاگوایلوآ افزود: “ما از این حادثه نیز بهتر خواهیم شد.”

او بعداً اضافه کرد: «شما بچه‌ها باید به خاطر اجازه دادن به او 5 روز پس از ضربه مغزی آشکاری که پنهان کردید، به زندان بروید. اگر او بر اثر سندرم ضربه دوم بمیرد، من به فرم فشار می‌آورم [sic] اتهام قتل.»

کریم الگازار/ رویترز

اما دکتر کریس نوینسکی، که در CTE نیز تخصص دارد، از اینکه دلفین ها به تاگووایلوآ اجازه داده بودند پس از مصدومیت او در جریان بازی روز یکشنبه مقابل بوفالو بیلز، بازی کند، عصبانی شد. تاگووایلوآ گفت که کمرش بیش از حد کشیده شده است، اما فیلم‌ها نشان می‌دهند که او پس از کوبیدن سرش روی زمین، در تلاش برای ایستادن ایستاده است.

مک دانیل گفت: «فکر نمی‌کنم مصدومیت هفته گذشته باعث شود او در این هفته به‌طور مشخصی سقوط کند. من برای اینکه یک بازیکن را در معرض خطر قرار دهم، صبر مطلق ندارم، یا هرگز خواهم داشت. اصلاً این چیزی نیست که من در مورد آن هستم.»

صحبت کردن با ایمیل روزانهدکتر آلن سیلز، افسر ارشد پزشکی NFL، اصرار داشت که لیگ «می‌تواند و در تمام ورزش‌ها پیشرو باشد» وقتی نوبت به بهترین تمرین در مورد آسیب‌های مغزی و نخاعی می‌رسد.

سیلز گفت: “ما تغییرات زیادی در پروتکل ضربه مغزی خود ایجاد کرده‌ایم… ما هر سال به خودمان، نتایج و روش‌هایمان نگاهی بسیار دقیق و درگیر می‌کنیم تا بهتر شویم.” و ما بهتر شده ایم و من معتقدم که به بهتر شدن ادامه خواهیم داد.

کادر پزشکی و مربیان را اخراج کنید. من این را پیش بینی کردم و از اینکه حق با من است متنفرم. دو ضربه مغزی در 5 روز می تواند یک نفر را بکشد. این می تواند به مشاغل پایان دهد. چگونه در سال 2022 اینقدر احمق هستیم؟

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

نوینسکی مصدومیت جدید را “فاجعه” نامید و پیامی را که قبل از بازی ارسال کرده بود در مورد عواقب احتمالی در صورت مصدومیت مجدد تاگووایلوآ به اشتراک گذاشت.