خروج از ریل اوهایو تلاش سناتور براون برای جبران شکست دموکرات ها را آزمایش می کند

جانسون و دیگر جمهوری‌خواهان مجلس نیز این هفته نسبت به قوانین جدید در مورد اپراتورهای قطار ابراز تردید کردند، حتی در حالی که جمهوری‌خواهان برای هفته‌ها مشتاقانه از خروج از ریل استفاده می‌کردند، زیرا ثابت می‌کرد دموکرات‌ها بر سیاست داخلی تمرکز ندارند.

او این هفته به خبرنگاران گفت: «این نوعی از جامعه است که اغلب توسط شرکت‌های آمریکایی فراموش می‌شود یا مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد». «وظیفه من همیشه این است که برای شأن کار بجنگم، برای این کارگران بجنگم، برای این جوامع بجنگم، تا مطمئن شوم که این هرگز دیگر تکرار نخواهد شد. من برای انجام این کار و تصویب این اصلاحات با هر کسی کار خواهم کرد.»

در رقابت سال گذشته سنا علیه ونس، رایان شکایت کرد که دموکرات‌های ملی هرگز این رقابت را قابل برنده شدن نمی‌دانستند و بودجه را در جای دیگری خرج کردند – نشانه دیگری از حرکت حزب از مکان‌هایی مانند اوهایو. اما در حالی که دموکرات ها تلاش می کنند تا در سال آینده اکثریتی را در سنا به دست آورند، سناتور گری پیترز، رئیس کمیته مبارزات انتخاباتی سناتورهای دموکرات، قول داد که به براون کمک کند.

در مراحل اولیه نبردی شدید برای کنترل کنگره در سال آینده، واکنش به خروج قطار در اوهایو به عنوان یک فشارسنج اولیه در مورد اینکه آیا دموکرات‌ها می‌توانند حمایت خود را در جوامع طبقه کارگر بازسازی کنند، ظاهر می‌شود. براون تقصیر این فاجعه را دقیقاً به گردن شرکتی انداخته است که قطاری را که از ریل خارج شد، نورفولک جنوبی، اداره می کرد و خود را به عنوان یک جنگنده برای مکان هایی مانند فلسطین شرقی معرفی کرد.

برای دموکرات ها، او مدرکی است که آنها هنوز هم می توانند در ایالت باکی پیروز شوند. اما از آنجایی که جمهوری‌خواهان به اوهایو به‌عنوان یک ایالت ریاست‌جمهوری که باید برنده شود و مسیری بالقوه برای کسب اکثریت در سنا می‌نگرند، براون در صدر فهرست کرسی‌هایی قرار دارد که می‌توان آن‌ها را تغییر داد.

بیل جانسون، نماینده جمهوریخواه، که نماینده منطقه است، از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواست تا از جامعه بازدید کند و گفت که جلسه استماع میدانی کمیته فرعی مجلس نمایندگان در مورد محیط زیست، تولید و مواد معدنی حیاتی در شرق فلسطین برگزار خواهد کرد. اما او همچنین خواستار احتیاط شد: «در حال حاضر، ساکنان آن جامعه از کارگران می خواهند که آن مکان را تمیز کنند. آخرین چیزی که آنها می‌خواهند این است که یک سیرک از سیاستمداران به آنجا بیایند تا آنچه را که آنها تصمیم می‌گیرند عکس‌برداری باشد به دست آورند.»

براون همچنین برای دیدار با کارکنان اورژانس و ساکنان محلی، دو بار به شرق فلسطین سفر کرده است. و در این هفته، او اقدام قانونی دو حزبی را دنبال کرد تا از آژانس‌های فدرال بخواهد آزمایش‌های پزشکی طولانی‌مدت را در دسترس ساکنان قرار دهند و همچنین مقررات جدید ایمنی فدرال و پیامدهای مالی برای اپراتورهای قطار را پیشنهاد کرد.

پپر در مورد برند براون گفت: “احساساتی وجود دارد که در طول چندین دهه کار ایجاد شده است.” “آن مرد به خاطر پسر کوچک با شرکت های بزرگ مبارزه می کند.”

مت دولان، یکی از رقبای جمهوری خواه، این هفته براون را “نان تست لیبرال های هالیوود” نامید و سعی کرد او را از نزدیک با بایدن پیوند دهد. دولان، یک قانونگذار ایالتی که سال گذشته در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه به ونس شکست خورد، تنها جمهوری‌خواه است که رسما وارد رقابت‌های انتخاباتی در سال 2024 شده است، اگرچه انتظار می‌رود تعداد بیشتری از این رقابت‌ها انجام شود.

دیوید پپر، رئیس سابق حزب دموکرات اوهایو، می‌گوید که «سس مخفی» براون تمایل او برای بردن پیام‌های ساخته شده در آمریکا و اتحادیه اروپا به مکان‌های خارج از شهرها است. براون معمولاً در شهرها و حومه‌های روستایی برنده نمی‌شود، اما می‌تواند باخت‌های خود را در آنجا کاهش دهد تا از باد مخالف سیاسی سرپیچی کند.

بخش‌های شهرک‌های صنعتی شرق اوهایو در دهه گذشته به طور فزاینده‌ای به جمهوری‌خواهان متمایل شده‌اند و به تغییر اوهایو از یک مرکز انتخابات ریاست‌جمهوری به یک پایگاه بالقوه جمهوری‌خواهان کمک کرده‌اند. جمهوری‌خواهان آن را به عنوان یک بخش فراموش شده از کشور معرفی کرده‌اند – زمینی مساعد برای سیاست‌های نارضایتی ترامپ یا داستان جنجالی خود ونس، که در سال 2016 در کتاب خاطراتش «Hillbilly Elegy» گفته شد و او را به یک ستاره سیاسی تبدیل کرد.

پیترز گفت: “من مطمئن خواهم شد که او منابع لازم برای پیروزی در پایان را دارد.”



منبع

اما در حالی که او وارد یک کارزار انتخاباتی سخت می شود، براون پس از خروج قطار از ریل در یکی از روستاهای اوهایو شرقی با یک آزمایش بحرانی روبرو می شود. جمهوری خواهان، از جمله رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، استدلال می کنند که واکنش فدرال نشان می دهد دموکرات ها چنین مناطقی را پشت سر گذاشته اند. براون تحت فشار شدیدی قرار دارد تا ثابت کند اشتباه می کنند.

اما پپر گفت که با انتخاب مجدد سختی روبرو خواهد شد که می تواند به تسلط جناح ترامپ در حزب جمهوری خواه در انتخابات مقدماتی خود بستگی داشته باشد. در سرتاسر ایالت، جمهوری خواهان با سبکی خاموش تر و میانه رو، مانند فرماندار مایک دی واین، با جذب رأی دهندگان میانه رو بهترین عملکرد را داشته اند.

اما در حال حاضر، مخالفان سیاسی براون از گزارش فاکس نیوز استفاده کرده اند مبنی بر اینکه براون هفته گذشته قبل از توقف در شمال شرقی اوهایو در راه بازگشت به واشنگتن در یک گردهمایی کمک مالی در کالیفرنیا شرکت کرد.

واشنگتن (AP) – سناتور شرود براون با ایجاد شهرت به عنوان فردی نادر در حزب خود که هنوز هم می تواند با رای دهندگان طبقه کارگر سفیدپوست که به طور فزاینده ای به جمهوری خواهان روی آورده اند، ارتباط برقرار کند، از یک دهه از دست دادن دموکرات ها در سراسر ایالت در اوهایو جان سالم به در برد.

اما این منطقه برای براون، که با برندی پوپولیستی، به یک تکیه گاه اصلی در صورت فلکی سیاسی ایالت تبدیل شده است، نیز آشنا است. براون که کت و شلوارهای خریداری شده از یک فروشگاه اتحادیه در نزدیکی خانه اش در کلیولند را می پوشد، شبکه ای قدیمی از حمایت اتحادیه را در طول یک دهه فعالیت سیاسی طولانی که در مجمع عمومی آغاز شد، ایجاد کرده است.

تیم رایان، نماینده سابق، نماینده سابق دموکرات که سال گذشته رقابت مجلس سنا را از ونس شکست داد و بر دو حزب و تاکید بر سیاست اقتصادی در مورد مسائل اجتماعی تاکید کرد، گفت: «آنها احساس می کردند نادیده گرفته شده اند، به همین دلیل است که کشور ترامپ بسیار قوی است. در طول مبارزات انتخاباتی و به عنوان بخشی از پروژه دانشگاه واندربیلت در مورد وحدت و دموکراسی آمریکایی.

از آنجایی که تصاویر دود سیاه و بلند از لاشه کشتی و نگرانی های ساکنان محلی از یک فاجعه انسان ساز به یک میدان نبرد سیاسی تبدیل شد، این حس رو به رشد در میان قانونگذاران وجود دارد که مردم محلی از استفاده به عنوان پیاده استقبال نمی کنند. رژه ای از چهره های سیاسی، تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی و تهیه کنندگان تلویزیون در هفته های اخیر در روستای 5000 نفری جمع شده است.

پپر گفت: “هرچه نامزد ترامپ در برابر شرود بیشتر باشد، شرود بهتر عمل می کند.”

گاهی اوقات، براون پس از خروج از ریل فلسطین شرقی ناآرام به نظر می رسد. او گفت که «اشتباه» دولت بایدن بود که به سرعت یک مقام عالی رتبه را به صحنه اعزام نکرد. او بارها بر همکاری دو حزبی خود با ونس تاکید کرد و لایحه ایمنی راه آهن آنها را “یک سیگنال” خواند که نشان می دهد او با جمهوریخواه همسو با ترامپ خوب کار خواهد کرد. و اشاره کرد که در هفته های اخیر سفرهای متعددی به شرق فلسطین داشته است.

ترامپ هفته گذشته از دهکده بازدید کرد و هم نقش ریاست جمهوری خود در ارائه کمک های بلایا را تکرار کرد و هم در مسیر مبارزات انتخاباتی قرار گرفت. او کلاه‌های قرمز رنگ «آمریکا را دوباره بزرگ کن» تقسیم کرد و بایدن را به خاطر دیدار از اوکراین در حالی که اوهایو را ترک می‌کرد، مورد انتقاد قرار داد. سناتور جوان این ایالت، جی.

براون هم از سفر ترامپ و هم در مورد گزارش جمع آوری کمک های مالی در کالیفرنیا بی اعتنایی کرد.