خانواده مظنون به قتل نوجوان، جمع آوری کمک مالی برای هزینه های قانونی راه اندازی کردند. GoFundMe می گوید مجاز نیست

به طور خاص، محتوایی را می‌گوید که «منعکس کننده یا ترویج رفتاری است که به صلاحدید خودمان آن را سوءاستفاده از قدرت می‌دانیم» یا در حمایت از «دفاع قانونی از جنایات ادعایی مرتبط با نفرت، خشونت، آزار و اذیت» و موارد دیگر.

خانواده گابریل دیویس، مظنون قتل 16 ساله اهل المپیا، برای پرداخت هزینه های قانونی او و بازگرداندن او به خانه درخواست کمک کردند.

سازمان دهنده جمع آوری کمک های مالی تا ساعت 11 صبح 4 سپتامبر توسط The Olympian قابل دسترسی نبود و مشخص نیست که ارتباط آنها با خانواده دیویس چیست. یکی از اعضای تیم ارتباطی GoFundMe به The Olympian گفت که آنها در حال بررسی وضعیت هستند و به محض در دسترس شدن اطلاعات بیشتری ارائه خواهند کرد.



منبع

یک صفحه GoFundMe زمانی در بعدازظهر 3 سپتامبر منتشر شد، درست یک روز پس از اینکه دیویس به ظن قتل درجه دوم، سرقت درجه یک و داشتن اسلحه غیرقانونی در Remann Hall، مرکز بازداشت نوجوانان شهرستان پیرس رزرو شد. کمتر از 24 ساعت بیدار ماند.

تا ساعت 12 بعدازظهر 4 سپتامبر، کمک های مالی قطع شده بود. این سایت بیان می‌کند که به این دلیل است که «موسسه خیریه مرتبط با این جمع‌آوری کمک مالی دیگر توسط شریک پرداخت ما پشتیبانی نمی‌شود».

دیویس و پسر 16 ساله دیگری هنوز به طور رسمی در قتل مرد 51 ساله اورتینگ متهم نشده اند. احتمالاً در 6 سپتامبر تصمیم گیری خواهد شد که می تواند شامل محاکمه یا عدم محاکمه آنها در بزرگسالی باشد.

هدف جمع آوری کمک 25000 دلار بود. این اعداد تا ساعت 11 صبح 4 سپتامبر به 20200 دلار رسیده بود. اما طبق شرایط سرویس GoFundMe، قرار نیست از این پلت فرم برای جمع آوری پول در ارتباط با جنایات خشونت آمیز استفاده شود.