حمله نژادپرستانه مرد استرالیایی به گروهی از آسیایی‌هایی که در حال ماهیگیری بودند در دوربین فیلمبرداری شد

یک مرد 69 ساله در حال حمله به گروهی از آسیایی‌هایی که در کوئینزلند استرالیا در روز آنزاک مشغول ماهیگیری بودند، توسط دوربین‌ها شکار شد.

[Source]

گروه به مرد اطلاع می دهند که چینی نیستند و بارها از او می پرسند که چه کاری برای ناراحتی او انجام داده اند.

در ویدئو، این مرد را می توان دید که در حال حرکت ضد چینی است و با یک جفت عصا به زوج کره ای می زند.

این گروه ضمن تلاش برای کاهش تنش، با 911 تماس گرفت.

اطلاعات اولیه حاکی از آن است که این مرد در پانتون مجاور با تعدادی از افراد درگیر لفظی و فیزیکی شده است. پلیس حضور یافت و مرد 69 ساله تنریف به دیده بان شهر بریزبن منتقل شد و اخطاریه تخلف 391 دلاری را برای مزاحمت عمومی (رفتار خشونت آمیز در شرایط دیگر) صادر کرد. هیچ شکایتی در رابطه با حمله صورت نگرفته است، اما تحقیقات در مورد این حادثه ادامه دارد.

وضعیت این زوج کره ای در حال حاضر مشخص نیست.





منبع

مرد ماهیگیران را متهم به دزدی می کند و از آنها می خواهد که کیف های خود را به او نشان دهند.

گفته می شود که این مرد مورد بازجویی قرار گرفت و به دلیل آن نزدیک به 400 دلار جریمه شد مزاحمت عمومیبه گفته سخنگوی سرویس پلیس کوئینزلند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: یک مرد آمریکایی همونگ که گفته می‌شود در حین تخلیه گدازه توسط پلیس به ضرب گلوله ۶۰ گلوله کشته شد مشخص شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: FBI به صاحبان مشاغل آسیایی در نیوجرسی درباره هدف قرار دادن “شرکت های جنایی پیچیده” هشدار می دهد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: قفل رستوران آسیایی در نوجوانانی که ظاهراً سعی می‌کنند شام بخورند

او گفت: “من نمی دانم چرا.” “بی دلیل. [He] فقط بیا و مردم را بزن سعی کردم جلوی او را بگیرم، اما او سعی کرد مرا در آب هل دهد و سعی کرد با همه مبارزه کند.»

اطلاعات بیشتر از NextShark: مغازه بوبای محله چینی سانفرانسیسکو دو بار در یک شب به سرقت رفت

“شما نمی توانید به تنهایی کاری انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از ما دزدی کنید.» مرد می گوید.

به گفته جوب پراسونگ، مربی موی تای، به همراه دوستانش از کره در حال ماهیگیری در رودخانه بریزبن بود که مرد به آنها نزدیک شد و حدود ساعت 8:30 بعد از ظهر روز 25 آوریل شروع به حمله فیزیکی و لفظی به آنها کرد. 9 نیوز کوئینزلند.

او می‌گوید: «شما چینی‌ها را به هم می‌زنید. “جنگ های چینی – از اینجا پیاده شوید!”

پراسونگ به 9News کوئینزلند گفت که نمی‌داند چرا این مرد به آنها حمله می‌کرد و خاطرنشان کرد که این اولین بار است که در شش سال اقامتش در بریزبن با چنین حادثه‌ای مواجه می‌شود.