جیمی او. یانگ به دلیل امتناع از تبلیغ پلتفرم های رمزنگاری در پی شکایت FTX تحسین شد.

در اوایل سال جاری، این بازیگر با مادربرد Vice چگونه او پیشنهادهای متعدد برای تبلیغ پلتفرم‌های مرتبط با کریپتو را رد کرد زیرا نمی‌خواست طرفداران را در سرمایه‌گذاری‌هایی تحت تأثیر قرار دهد که ممکن است در نهایت پشیمان شوند.

تانگ نوشت: “به من اعتماد کنید، من عاشق پول درآوردن هستم اما نه به ضرر دیگران.” من چیزهای دیگر را به شما می فروشم، نه طرح های پونزی. در اینجا یک پست سیگنال فضیلت کوچک است. من و بری در ماه جولای با Vice صحبت کردیم، زمانی که قبلاً تعداد زیادی از معاملات ارزهای دیجیتال را رد کرده بودیم. خوشحالیم که به قلب خود اعتماد کردیم، بنابراین اکنون شبیه آدم های سرگردان نیستیم. داشتن یک دوست دختر فوق العاده باهوش واقعا کمک می کند! متاسفم برای هر کسی که پولش را از دست داده است.»

در اخیر پست اینستاگرامیانگ پس از آن که تأثیر مارپیچ رو به پایین FTX در سراسر جامعه رمزنگاری طنین انداز شد، به مصاحبه نگاه کرد.

خیلی ها با شکلک های کف زدن یانگ را تشویق کردند در حالی که دیگران اظهار داشتند که نکات او در تمام مدت درست بوده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: ظاهراً کیم گا رام، عضو سابق Le Sserafim بیانیه جدیدی صادر کرده است که در میان اتهامات قلدری، بی گناه است.

در این شکایت ادعا شده بود که Bankman-Fried یک طرح ارز دیجیتال متقلبانه ایجاد کرده است که برای سوء استفاده از سرمایه گذاران ساده طراحی شده است.

تصویر ویژه از طریق HBO





منبع

سرمایه‌گذار ادوین گاریسون در شکایت خود در 15 نوامبر گفت: «طرح تقلب FTX برای بهره‌برداری از سرمایه‌گذاران غیرمجاز از سراسر کشور طراحی شده است که از برنامه‌های تلفن همراه برای سرمایه‌گذاری خود استفاده می‌کنند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: Bretman Rock به TikTok می‌آموزد که چگونه بالت را با نام «اردک…مرده، البته» بخورد.

کاربران رسانه‌های اجتماعی یانگ را به دلیل پیروی نکردن از سایر سلبریتی‌هایی که شرکت‌هایی مانند FTX را تایید کردند، تحسین کردند. 8 میلیارد دلار کسری نقدینگی به دلیل استفاده نادرست از وجوه مشتری.

به خصوص با چیزی مانند رمزنگاری، مهم است [ask] آیا این به رفاه مالی طرفداران من و افرادی که من را دنبال می کنند آسیب می زند؟ یانگ در ماه جولای به اشتراک گذاشت. برای من به‌عنوان یک بازیگر، با نگاه کردن به قراردادهای تایید، مثل این است که «آیا این باعث می‌شود من شبیه یک احمق به نظر برسم؟»

اطلاعات بیشتر از NextShark: گابریل یونیون می خواهد با جان چو در رام کام ایفای نقش کند، طرفداران از ایده به عنوان “رویای آمریکایی” یاد می کنند

پست یانگ چند روز پس از افراد مشهوری مانند تام برادی، استف کری، شکیل اونیل، شوهی اوهتانی، نائومی اوزاکالری دیوید و کوین اولری، در میان دیگران، در الف طرح دعوی علیه سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX.

کمدین جیمی او. یانگ به دلیل امتناع از تبلیغ شرکت های رمزنگاری برای طرفدارانش مدت ها قبل از فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX، به صورت آنلاین مورد تحسین قرار می گیرد.

یانگ، که سرمایه‌گذاری‌های خود را در حوزه ارزهای دیجیتال دارد، فاش کرد که او و دوست دخترش، سرمایه‌دار مخاطره‌آمیز برایان کیمل، همیشه در مورد معاملات تأییدیه مربوط به ارزهای دیجیتال محتاط بوده‌اند.