با پیش نویس استانداردهای جدید، منتقدان می گویند که یانگکین ویرجینیا می خواهد تاریخ را بازنویسی کند

فدرمن گفت که نسخه اصلی بیش از 400 متخصص که هزاران ساعت از وقت خود را صرف استانداردها کرده‌اند، انجام شده است و او ابراز تاسف کرد که کار آنها اکنون “بی اعتبار” شده و “بیرون می‌رود”.

کلماتی مانند “نازی ها” و “راه حل نهایی” که برای درک هولوکاست ضروری هستند، در آخرین نسخه حذف شده اند. اشتباهات شامل بیانیه ای می شود که می گوید پایتخت ویرجینیا در طول جنگ انقلابی از جیمز تاون به ویلیامزبورگ منتقل شد، در حالی که در واقع به ریچموند منتقل شد.

نمایی از بالا جیمزتاون را نشان می دهد که از هر طرف توسط یک رودخانه و حجم بزرگتری از آب احاطه شده است.

دانش‌آموزان در 19 اوت در آکادمی سنتی Lyles-Crouch در اسکندریه، ویرجینیا، برای ورود به کلاس‌های درس خود صف می‌کشند. (کریگ هادسون برای واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ)

فرماندار ویرجینیا گلن یانگکین در یک گردهمایی مبارزاتی در اسمیتفیلد، ویرجینیا، در 27 اکتبر. (الکس وانگ/گتی ایماژ)

پایل در ایمیلی به Yahoo News گفت: «پیش‌نویس اوت شامل استانداردهای گسترده‌تر و چارچوب‌های برنامه درسی بسیار دقیق‌تر برای هر سطح و دوره بود. بسیاری از نظرات عمومی اخیر بر محتوایی متمرکز شده است که هنوز در چارچوب های برنامه درسی پیش نویس است.

فدرمن اعتراض کرد که هیچ تجدیدنظری تا به امروز هیچ “بهبود قابل توجهی” را نشان نداده است.

در مجموع، این بازنگری بیش از 300 صفحه کوتاهتر از نسخه قبلی خود بود، عمدتاً به این دلیل که چارچوب برنامه درسی را حذف می کرد، سندی دقیق تر که شورای آموزش یک سال قبل از اجرای آن تصویب می کند.

لیندسی لیناو تعداد شاگردان کوچک خود را به طور کلی محاسبه می کند.

یانگکین، که در آن زمان نامزد فرمانداری جمهوری‌خواه ویرجینیا بود، در تجمعی در هنریکو، ویرجینیا، در 23 اکتبر 2021 سخنرانی می‌کند. (زک گیبسون/گتی ایماژ)

این پیش نویس همچنین بیان می کند که آخرین رئیس جمهور ایالات متحده از ویرجینیا زاخاری تیلور بود که در سال 1848 انتخاب شد، نه وودرو ویلسون که در سال 1912 انتخاب شد.

او گفت: «شما باید بدانید که قبل و بعد از آن چه اتفاقی افتاده است تا بتوانید تاریخ را تحلیل و زمینه سازی کنید.

گیل فلاکس، یک معلم بازنشسته ویرجینیا، به ویرجینیا مرکوری گفت که یادگیری تاریخ دقیق بهترین راه برای درک دنیای اطرافمان است.

به گزارش Richmond Times-Dispatch، سند اصلی تحت نورثام طی نزدیک به دو سال مشاوره با تیمی از مورخان، اساتید، والدین، دانش آموزان و موزه ها تهیه شد.

در ماه اوت، هیئت آموزشی ویرجینیا در ابتدا قرار بود در مورد دستورالعمل های توصیه شده رای دهد، که استانداردهایی بود که توسط دولت نورتام جمع آوری شده بود. این تصمیم پس از آن به تعویق افتاد که جیلیان بالو، ناظر آموزش عمومی ایالت، از هیئت مدیره خواست به پنج عضو هیئت مدیره تازه منصوب شده یانگکین فرصت بیشتری برای بررسی اسناد بدهد.

“این یک به روز رسانی نیست. او گفت… این یک سند کاملاً متفاوت است. من هرگز چنین سند کثیف، نامنسجم و نادرستی را ندیده‌ام که برای محتوایی که آموزش داده می‌شود مناسب سن نباشد.»

فرماندار گلن یانگکین در برابر یک آسمان آبی بزرگ با چند ابر خاکستری.

مهم‌ترین ناامیدی‌های آنها، حذف آموزش در مورد میراث جاری برده‌داری و جنگ داخلی در ویرجینیا و همچنین تاریخ LGBTQ است. منتقدان بر این باورند که این نشان می دهد که فرماندار از قدرت سیاسی خود برای بازنویسی تاریخ و کم اهمیت جلوه دادن قسمت های ناخوشایند تاریخ آمریکا استفاده می کند.

روندی که برای آخرین سند پیشنهادی توسط دولت یانگکین دنبال شد، نامشخص است. DOE به یک سوال مستقیم در مورد روند مطرح شده توسط Yahoo News پاسخی ارائه نکرد.

تغییرات گسترده در این پیش نویس اخیر کمتر از 60 روز پس از آن صورت می گیرد که این وزارتخانه اعلام کرد که “هیچ تغییر عمده یا حذف محتوا” را در پیش نویس قبلی تحت نورتام پیش بینی نکرده است.

او گفت: “هیچ وقت تصمیمی گرفته نشده است که بر کودکان و آموزش عمومی، حرفه معلمی، بدون مشورت با انجمن آموزش ویرجینیا تاثیر بگذارد.” چه آنها توصیه های ما را بپذیرند یا نه، همیشه با ما مشورت می شد، همیشه بحث و گفتگو بود.

کاساندرا نیوبی الکساندر، استاد برجسته تاریخ و فرهنگ ویرجینیا بلک در دانشگاه ایالتی نورفولک، به VPM، یکی از زیرمجموعه های NPR مستقر در ریچموند، گفت که از پیش نویس جدید “مضطرب و آشفته” است.

پیش نویس هفته گذشته، که از آن زمان کمی بازنگری شده است، ذکر روز مارتین لوتر کینگ جونیور را از استانداردهای K-5 حذف کرد و هیچ اشاره ای به ژوئن 19 نشد. هر دو از آن زمان به پیش نویس بازگردانده شده اند.

صفی از دانش‌آموزان از پشت که مجموعه‌ای از کوله‌پشتی‌ها را نشان می‌دهند.

تعدادی از گروه های فرهنگی، مورخان و ساکنان ویرجینیا در مورد نادرستی ها و نادیده گرفتن های تاریخی در آخرین پیش نویس استانداردهای تاریخ برای آموزش K-12 در ایالت که هفته گذشته توسط فرماندار جمهوری خواه گلن یانگکین پیشنهاد شد، زنگ خطر را به صدا در می آورند.

گروسمن به تایمز دیسپچ گفت: «می‌توانید استدلال کنید که مفاهیم اصلی در تاریخ آمریکا آزادی یا آزادی یا دموکراسی است، اما نمی‌توانید تاریخ آمریکا را بدون کمک به دانش‌آموزان در درک این موضوع که نژادپرستی یک موضوع اصلی بوده است آموزش دهید.» “تو فقط نمی توانی.”

چارلز پایل، سخنگوی وزارت آموزش ویرجینیا، گفت که این حذفیات غیرعمدی بوده است.

آخرین پیش نویس ارائه شده توسط وزارت دفاع ویرجینیا شامل مجموعه ای از تغییرات از پیش نویسی است که در ماه ژوئیه منتشر شد، که عمدتا توسط دولت دموکرات دولت وقت نوشته شده بود. رالف نورتام پیش نویس استاندارد دولت نورتام تلاش می کرد گستره کاملی از تاریخ را شامل شود که شامل دوران هایی می شد که در آن نژادپرستی و برده داری به طور گسترده پذیرفته شده بود و یهودی ستیزی و همجنس گرا هراسی در جامعه آمریکا بیداد می کرد. بازنویسی پیشنهادی یانگکین به دنبال کم رنگ کردن نقش تعصب در تاریخ ایالات متحده است.

«حکومت یانگکین همچنان می گوید: “ما می خواهیم از والدین بشنویم.” خوب، مربیانی وجود دارند که پدر و مادر هستند.

گلن یانگکین در کنار میکروفون که توسط حامیانی احاطه شده بود که بنرهایی با نام او حمل می کردند و برای یانگکین می گفتند لاتین تبارها.

معلم مهدکودک، لیندسی لیناو، تعداد شاگردانش را در آکادمی سنتی Lyles-Crouch در 19 اوت انجام می دهد. (کریگ هادسون برای واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ)

_____

طبق قانون ویرجینیا، استانداردهای تاریخ باید هر هفت سال یکبار به روز شوند. آخرین باری که آنها به روز شدند سال 2015 بود. آنها انتظارات ویرجینیا را برای یادگیری دانش آموزان در تاریخ و علوم اجتماعی در سراسر ایالت تعیین کردند که در نهایت از طریق آزمون های مختلف ارزیابی می شوند.

در سند جدید همچنین یک بار کلمه «نژادپرستی» که جیمز گراسمن، مدیر اجرایی انجمن تاریخی آمریکا آن را «یک مشکل» توصیف کرد، ذکر نکرده است.

“من معتقدم که این تلاش دیگری است برای نشان دادن اینکه مدارس دولتی ویرجینیا دانش آموزان ما را شکست می دهند، زیرا اگر آنها این استانداردها را در اواسط سال اجرا کنند و دانش آموزان بدون آمادگی بر اساس همه این استانداردهای جدید ارزیابی شوند، این نشان می دهد که او گفت که آنها مهارت لازم برای موفقیت را ندارند. «و اینطور نیست. فقط این است که این دولت هر روز به جابجایی تیرک‌ها ادامه می‌دهد.»

اما بالو، سرپرست ایالت، علناً اذعان کرده است که به دنبال مشاوره با مؤسسه توماس فوردهام، یک اندیشکده سیاست آموزشی محافظه‌کار، و کالج هیلزدیل اوهایو است، که نقش مهمی در تهیه پیش‌نویس «گزارش 1776» درباره تاریخ ایالات متحده داشت که در آن زمان سفارش داده شده بود. -رئیس جمهور دونالد ترامپ. آن گزارش به دنبال ترویج “آموزش میهن پرستانه” در مورد نژاد و تولد ملت بود، که در تقابل مستقیم با “پروژه 1619” نیویورک تایمز بود، گزارشی که برنده جایزه پولیتزر در مورد نقش عمده برده داری در تأسیس اتحادیه بود. ایالت ها. «گزارش 1776» به طور گسترده توسط گروه‌هایی مانند انجمن تاریخی آمریکا به دلیل «نوشته شدن عجولانه در یک ماه پس از دو «شنیدن» نامتعارف و «بدون هیچ گونه مشورتی با مورخان حرفه‌ای ایالات متحده» محکوم شد.

پشته های کتاب نیکول هانا جونز

عکس کوچک روی جلد: دمتریوس فریمن/ واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ



منبع

جیمز جی. فدرمن، رئیس انجمن آموزش ویرجینیا، بزرگترین اتحادیه معلمان ایالت، به یاهو نیوز گفت: «دولت یانگکین استانداردهای تجدید نظر شده ای را پیشنهاد می کند که نژادپرستانه و در حقیقت نادرست هستند. “این حمله به این استانداردها همچنان یک رویکرد تفرقه‌انگیز برای قرار دادن والدین در برابر معلمان و قرار دادن معلمان در برابر والدین است.”

نمایی هوایی از جیمزتاون، ویرجینیا، از نقاشی قرن هفدهم. (بایگانی تاریخ جهانی/گروه تصاویر جهانی از طریق گتی ایماژ)

کتاب نیکول هانا جونز، “پروژه 1619: داستان منشأ جدید”، در سال 2021 در یک کتابفروشی به نمایش درآمد. (اسپنسر پلات/گتی ایماژ)