قانون “هانکی-دوری” پوتین با فرار روس های دیوانه از کریمه شکست خورد

دنیس شمیهال، نخست وزیر اوکراین گفت که حملات اخیر روسیه به زیرساخت های اوکراین تقریباً 50 درصد از سیستم انرژی اوکراین را از کار انداخته است. شرکت انرژی دولتی Ukrenergo روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که خاموشی های اضطراری در ساعات آینده و تا آخر هفته پیش بینی می شود.

و در حالی که دیپلماسی کلید بازپس گیری کریمه است، «ما نیز [talk] تاشوا افزود: در مورد مکانیسم دیگری از خلع اشغالی که البته مولفه های نظامی خلع اشغالی را شامل می شود.

گتی

روسیه پس از چندین حمله علیه نهادهای نظامی کریمه در ماه اکتبر حملاتی را علیه زیرساخت های اوکراین آغاز کرد. در حالی که نیروهای روسی به حملات خود در باخموت، آودیوکا و جنوب غربی شهر دونتسک ادامه می دهند، روسیه تنها در 24 ساعت گذشته مناطق خرسون، زاپوریژژیا، دنیپروپتروفسک، سومی، دونتسک، میکولایف، چرنیهف، خارکف و لوهانسک را گلوله باران کرده است. به ادارات نظامی منطقه اوایل این هفته روسیه نزدیک به 100 موشک را در اوکراین شلیک کرد که گمان می‌رود یکی از بزرگترین حملات این کشور در سال جاری باشد.

پارگی که می تواند مرگبارترین جنایت پوتین را تا به حال آغاز کند

بر اساس گزارش های محلی، لهستان خود را برای هجوم پناهندگان اوکراینی آماده می کند، زیرا ماه های زمستان در حال سکونت هستند و اوکراین ممکن است به طور فزاینده ای غیرقابل زندگی شود.

زلنسکی روز پنجشنبه در مصاحبه ای با بلومبرگ گفت تا زمانی که اوکراین کریمه را پس نگیرد، صلح برقرار نخواهد شد. او گفت: «یک آتش بس ساده کارساز نیست.

تلاش آکسیونوف برای ساختن روایتی که کریمه حفظ خواهد کرد، در حالی صورت می گیرد که طرح روسیه برای تصرف اوکراین متزلزل تر از همیشه به نظر می رسد. مقامات روسی به طور فزاینده ای قضاوت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و برنامه های جنگی او را زیر سوال می برند. حملات متقابل نیروهای اوکراینی در سرتاسر اوکراین، روسیه را مجبور به عقب نشینی از چندین جیب که در جریان درگیری امسال تصرف کرده بود، کرده است. درست در اوایل این ماه، نیروهای اوکراینی نیروهای روسی را از خرسون – شهری کلیدی که آخرین سنگر روسیه در غرب رودخانه دنیپر بود – راندند – که مقامات اوکراینی آن را پیشروی برای پس گرفتن کریمه می دانند.

اوکرنرگو روز جمعه گفت: “محدودیت مصرف پیامد حملات موشکی روس ها به سیستم انرژی اوکراین است.” زمستان امسال باید برای مقابله با دشمن در جبهه انرژی استقامت و شجاعت نشان دهیم.

سرگئی آکسیونوف، فرماندار روسیه در کریمه، روز جمعه گفت که روسیه در تلاش است تا دفاع خود را در کریمه، شبه جزیره ای که روسیه در سال 2014 به طور غیرقانونی از اوکراین ضمیمه کرد، تقویت کند، زیرا نگرانی ها از این که مقامات اوکراینی ممکن است به دنبال بازپس گیری آن باشند، افزایش یافته است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

اوکرنرگو روز جمعه هشدار داد که اگر روسیه به کمپین خود ادامه دهد، اوکراینی ها باید در روزهای آینده انعطاف پذیر باشند.

به گفته امیل ابراگیموف، رئیس پلتفرم آموزشی Q-Hub، علیرغم اصرار آکسیونوف، آرامش در کریمه حاکم خواهد شد، طبق گزارش‌ها، غیرنظامیان کریمه شروع به خواندن بین خطوط و فرار کرده‌اند، زیرا نگرانی‌ها درباره اینکه اوکراین ممکن است برای بازپس‌گیری کریمه جدی باشد، افزایش یافته است. به گزارش نیوزویک، ابراگیموف به رادیو NV گفت که مردم برای جلوگیری از هرگونه حادثه به منطقه کراسنودار روسیه فرار می کنند.

«یعنی ما این روند را می بینیم و می توانیم نتیجه بگیریم که این البته وحشت و ترس است [Ukraine] ابراگیموف گفت: نیروهای مسلح قادر خواهند بود کریمه را در آینده نزدیک آزاد کنند.

دیلی بیست دریافته است که از دست دادن خرسون به دولت ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، نشان می دهد که ممکن است زمان آن رسیده است که کریمه را دنبال کرده و روسیه را بیرون برانند. تامیلا تاشوا، مقام مسئول بازپس گیری کریمه از روسیه در دولت زلنسکی، تامیلا تاشوا، در مصاحبه ای اختصاصی در اوایل ماه جاری به دیلی بیست گفت که بازپس گیری خرسون مقدمه ای برای پس گرفتن کریمه است و دولت زلنسکی به طور فزاینده ای به ارتش چشم دوخته است. مولفه بیرون راندن روسیه

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

وضعیت وخیم همزمان با اولین برف در اوکراین است که نشان می دهد روزهای سخت تری در زمستان در پیش است. مقامات اوکراین شروع به ترس از این کرده اند که ممکن است نتوانند در آینده نزدیک برخی از حملات به زیرساخت های انرژی را تعمیر کنند. سیاسی.

آکسیونوف گفت: “امنیت جمهوری کریمه و ساکنان آن از طریق اقداماتی که از طرف رئیس جمهور ما انجام می شود تضمین می شود.” کار مشترک مقامات، وزارت دفاع فدراسیون روسیه و سازمان های مجری قانون با هدف اطمینان از این است که کریمه ها بتوانند احساس آرامش کنند.

توجه مجدد به کریمه در حالی است که نیروهای اوکراینی در سراسر اوکراین در حال افزایش هستند و رهبری روسیه به طور فزاینده ای متوجه می شود که ارتش چقدر آمادگی ضعیفی برای مقابله با اوکراین و کمک های نظامی مستمر آن از غرب دارد، با توجه به تدارکات ضعیف روسیه و اجرای طرح های نبرد از همان ابتدا. روزهای جنگ تحلیلگران می گویند که پاسخ روسیه یک حمله دیوانه وار به زیرساخت های انرژی اوکراین بوده است، در تلاشی آشکار برای استفاده از نیروی کمی که برای محروم کردن اوکراین از منابع انرژی در طول زمستان باقی مانده است.

در تحلیل اطلاعاتی آمده است: «به دنبال عقب نشینی نیروهای خود از غرب رودخانه دنیپرو، نیروهای روسی همچنان به بازسازی، سازماندهی مجدد و آماده سازی دفاع در اکثر بخش ها در اوکراین اولویت می دهند. واحدها سیستم های ترانشه جدیدی را در نزدیکی مرز کریمه و همچنین در نزدیکی رودخانه سیورسکی-دونتس بین استان های دونتسک و لوهانسک ساخته اند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بر اساس یک تحلیل اطلاعاتی بریتانیا که روز جمعه منتشر شد، روسیه در واقع در روزهای اخیر توجه خود را به کریمه معطوف کرده است.

در حالی که نیروهای اوکراینی شتاب بیشتری پیدا می‌کنند و ارتش روسیه را وادار می‌کنند تا از قلمروی که در جریان جنگ اوکراین در سال جاری به سرقت رفته بود عقب‌نشینی کند، مسکو در تلاش است تا نشان دهد که برخی از سرزمین‌هایی که از اوکراین گرفته است، ممنوع است.

به گفته مؤسسه مطالعات جنگ، تعداد محدودی از جاده‌ها و راه‌آهن‌های پایدار در این منطقه می‌تواند آن را در برابر هدف‌گیری اوکراینی آسیب‌پذیر کند. بنا بر گزارش ها، نیروهای اوکراینی هنوز در ساحل شرقی رودخانه کار نمی کنند.

شمیحال روز جمعه افزود که بر اساس داده های گمرک تا این هفته، اوکراین نزدیک به 9000 دستگاه ژنراتور وارد کرده است تا به کاهش مشکلات مربوط به تامین انرژی کمک کند.

خرسون درست در شمال کریمه قرار دارد و شکست در آنجا نشان دهنده ضرر بزرگی برای رویای پوتین برای ایجاد یک پل زمینی از روسیه به کریمه و همچنین تهاجم بیشتر به خاک اوکراین است.

گتی

ماموریت مخفی برای ربودن کریمه از چنگ پوتین

تاشوا به دیلی بیست گفت: «ما می‌دانیم که واقعاً – خلع اشغال کریمه – با وضعیت میدان نبرد، در بخش جنوبی اوکراین، به‌ویژه خلع اشغال خرسون مرتبط است».