جنگ صلیبی بخشش فترمن حملات نرم بر جنایت را از اوز در رقابت سنای پنسیلوانیا به دنبال داشت.

برخلاف سایرین که پس از اعتراف به جرم و ابراز ندامت، مجازاتشان تخفیف داده شد، هورتون ها همچنان بی گناه خود را حفظ کرده اند.

لی هورتون، 56 ساله، به یاد می آورد که دموکرات به خواهرش گفته بود: «حتی اگر در انتخابات بعدی و هر انتخابات بعد از آن شکست بخورد.

Clemency تا حد زیادی در پنسیلوانیا مورد توجه قرار نگرفته بود، به خصوص در پرونده های قتل پس از اینکه یک قاتل محکوم که از حبس ابد در سال 1994 آزاد شد، یک زن را کشت و سایر جنایات خشونت آمیز را در نیویورک مرتکب شد. قانون ایالتی بعداً تغییر کرد و به تصویب شورای عفو برای توصیه به تخفیف برای کسانی که در حال گذراندن حبس ابد هستند نیاز داشت.

دنیس هورتون، که 52 سال سن دارد و اکنون با نام آزادی شناخته می شود، گفت که فترمن می توانست پس از رای گیری سال 2019 تسلیم شود.

هالی هریس، یکی از مقامات سابق حزب جمهوری خواه کنتاکی که شبکه اقدام عدالت را رهبری می کند، می گوید: «آنچه که دوست ندارم – چیزی که من را از آنچه می بینم ناامید می کند – میم های خنده دار درباره جنایتکاران برای این شخص یا آن شخص است. سازمان دو حزبی “من دوست ندارم ظلم را ببینم. میم های کارتونی واقعاً ارزش کار سخت بسیاری از افرادی را که ما می شناسیم بی ارزش می کند.”

چندین استراتژیست جمهوری خواه که با ان بی سی نیوز صحبت می کردند، حاشیه کم را ناشی از تمرکز اوز بر جنایت – و نه حملات بی امان کمپین او به عدم تمایل فترمن به بحث در هنگام بهبودی از سکته مغزی، نسبت دادند. وقتی از سناتور ریک اسکات که ریاست کمیته ملی سناتورهای جمهوری خواه را بر عهده دارد، این هفته در پاسخ به سوالی درباره وضعیت سلامتی فترمن، گفت که دموکرات باید هم در مورد وضعیت خود و هم در مورد آنچه اسکات «سیاست های رادیکال خود» در مورد جرم و جنایت می خواند، «پاک شود».

بر اساس سوابق ایالتی، بین سال‌های 1995 تا 2014، ترکیبی از فرمانداران دموکرات و جمهوری‌خواه در پنسیلوانیا تنها 6 مجازات حبس ابد را کاهش دادند. ولف، که در سال 2015 به قدرت رسید، در اولین دوره فرمانداری خود 5 نفر را تغییر داد، اما از زمانی که فترمن در سال 2019 معاون فرماندار شد، عفو به شدت افزایش یافته است. در دوره دوم خود، وولف قبلاً با اصرار هیئت عفو، 47 مجازات ابد را کاهش داده است. .

زمانی که ستوان فرماندار پنسیلوانیا جان فترمن، برادران دنیس و لی هورتون، که مدت‌ها در زندان به سر می‌برند، به اتهام قتل درجه دوم حبس ابد می‌گذرانند، متعهد شد که به شدت از آزادی آنها دفاع کند، حتی اگر این کار به زندگی سیاسی او پایان دهد.

اوز و گروه‌های بیرونی حامی او میلیون‌ها دلار برای حل این مشکل هزینه کرده‌اند. بر اساس گزارش شرکت ردیابی تبلیغات AdImpact، از اول اوت، جمهوری خواهان 24.5 تا 21.9 میلیون دلار بیشتر از دموکرات ها برای تبلیغات در رقابت های سنا خرج کرده اند. بسیاری از تبلیغات کمپین اوز، کمیته ملی سناتورهای جمهوری خواه و Super PAC صندوق رهبری سنا همسو با جمهوری خواهان بر جنایت متمرکز شده اند.

چندین سوال درباره تحقیقاتی که منجر به محکومیت هورتون ها شد، بی پاسخ مانده است. این برادران گفته اند که پلیس فیلادلفیا آنها را پس از پیشنهاد سوار شدن به یکی از دوستانشان، بدون اطلاع از اینکه او از صحنه جنایت فرار می کند، زیر گرفته است. فیلادلفیا اینکوایرر گزارش داد که شاهدان آنها را به عنوان مهاجمان شناسایی کرده بودند، اما پرونده های پلیس چندین دهه بعد مرد دیگری را به عنوان تیرانداز شناسایی کردند.

برادران هورتون که در یک سرقت مسلحانه مرگبار در سال 1993 بی گناه هستند، سال گذشته زندان را ترک کردند و حکم آنها توسط فرماندار دموکرات تام ولف پس از توصیه هیئت عفو ایالتی که فترمن ریاست آن را بر عهده داشت، تخفیف داد. و درست به پیش‌گویی فترمن، جمهوری‌خواهان اکنون بر این موضوع تأکید می‌کنند، زیرا او برای سنا در یکی از خصمانه‌ترین رقابت‌های سال نامزد می‌شود.

نامزد دموکرات مجلس سنای ایالات متحده، ستوان جان فترمن فرماندار پنسیلوانیا، چپ، و دنیس هورتون، سمت راست، به صحبت های لی هورتون در طول یک گردهمایی در مقر UFCW Local 1776 KS در 16 آوریل گوش می دهند. تام ویلیامز / CQ Roll Call از طریق فایل AP)

کالولو، سخنگوی Fetterman گفت: «جان رویکردی منصفانه در مورد پرونده‌های عفو داشت، رای داد تا فرصت‌های دومی را به زندانیان مسن که به ناحق محکوم شده‌اند و مستحق شده‌اند، رد کند، اما همچنین به رد صدها درخواست که احساس می‌کرد عفو شایسته نیست، رأی داد. . «در تصمیم‌گیری‌های عفو، جان با دقت درخواست‌های عفو را بررسی کرد و با مقامات اصلاحی، سرپرستان زندان، قضات و DA مشورت کرد. یک سوالی که جان همیشه می پرسید این بود: “آیا این شخص را به عنوان همسایه خود می خواهید؟”

هورتون گفت: «این چیزی است که ما همیشه از وکلا، از دادگاه ها و غیره و غیره دریافت می کنیم. “اما نه از جان فترمن.”

بوشوی که همچنین استاد مدیریت دولتی و سیاست در دانشگاه ایالتی نیویورک در آلبانی است، گفت: «این در نهایت تصمیم قربانی نیست، تصمیم جامعه است. منطقی به نظر می رسد که باید هزینه ها و منافع هر دو طرف را در نظر بگیرید. و من فکر نمی‌کنم در اینجا مزایای زیادی برای این نوع جملات طولانی وجود داشته باشد.»

پیام های کمپین اوز فترمن را در حالت تدافعی قرار داده است. او با تبلیغات خود پاسخ داده است.

دکتر معروف مهمت اوز، حریف جمهوری‌خواه فترمن در نوامبر، او را در برابر جنایت ملایم می‌داند و به این نکته اشاره می‌کند که چگونه او از بخشش برای هورتون‌ها و دیگرانی که به جرم‌های مشابه محکوم شده‌اند، حمایت کرده است. عفو و تخفیف از زمان روی کار آمدن فترمن در سال 2019 افزایش یافته است که مطابق با فلسفه مترقی او در مورد اصلاحات عدالت کیفری است.

اوز و متحدان جمهوری‌خواهش در جستجوی مسئولیت‌های سیاسی، نظرات فترمن را در مورد بخشش و مواردی که او حمایت کرده است، استخراج کرده‌اند. راستی‌بین‌های مستقل آن‌ها را برای حملات گسترده‌ای مورد تحسین قرار داده‌اند. همانطور که یکی از آگهی‌های اوز نشان می‌دهد، فترمن خواستار حذف تمامی حبس‌های ابد برای قاتلان نشده است. در عوض، او گفته است که طرفدار پایان دادن به حبس ابد اجباری برای قتل درجه دوم است.

فترمن همچنین گفته است که فرصت نظارت بر شورای بخشودگی یکی از دلایلی است که او برای ستوان فرمانداری نامزد شده است. بر اساس قوانین ایالتی، معاون فرماندار ریاست هیئت عفو را بر عهده دارد.

هیئت عفو در جلسه دسامبر 2019 عفو را رد کرد، اما فترمن به تلاش برای هورتون ها ادامه داد و معتقد بود که آنها به اشتباه محکوم شده اند. هیئت مدیره یک سال بعد با تصمیم متفق القول به نفع تخفیف بازگشت.

اوز حتی از فترمن خواسته است که این دو برادر را که اکنون برای کمپین او به عنوان سازمان دهندگان میدانی کار می کنند، اخراج کند. هورتون ها در زندان درگیر برنامه های راهنمایی و ضد خشونت بودند، جایی که پرونده عفو آنها نه تنها از سوی فترمن، بلکه مدیران زندان که با شخصیت آنها آشنا بودند نیز مورد حمایت قرار گرفت.

اوز همچنین فترمن را برای آن چکش کرده است موافق با ارزیابی یک مقام اصلاحات ایالتی مبنی بر اینکه یک سوم جمعیت زندانی پنسیلوانیا می توانند بدون ایجاد تهدید برای امنیت عمومی آزاد شوند. حملات تجزیه می شوند کلمات کالولو گفت که فترمن مستقیماً برای چنین اقدامی مبارزه کرده است، اما نه.

هورتون در مصاحبه ای تلفنی به ان بی سی نیوز گفت: «او تا زمانی که ما را به خانه بازگرداند می‌جنگید.

فترمن در یکی از برنامه های تلویزیونی که جزئیات کار قبلی خود را به عنوان شهردار براداک، شهری در نزدیکی پیتسبورگ، شرح می دهد، می گوید: «دکتر اوز در کاسه های خود در گوچی به من حمله می کند. “امنیت عمومی دلیل کاندیداتوری من برای انتخابات است.”

جو کالولو، سخنگوی این سازمان، می‌گوید: «جان معتقد است افرادی هستند که سزاوار این هستند که بقیه عمر خود را پشت میله‌های زندان در زندان بگذرانند، اما او همچنین از سیاست‌های دو حزبی عقل سلیم برای آزادی محکومان نادرست و ایجاد فرصت‌های دوم برای مجرمان مستحق و بدون خشونت حمایت می‌کند.» فترمن گفت. «کار جان در هیئت عفو به طور گسترده، از جمله توسط مقامات منتخب جمهوری خواه مورد تحسین قرار گرفت. تمام چیزی که دکتر اوز و تیمش درگیر آن هستند، ایجاد ترس است.”

تمرکز اوز بر جنایت و عفو نیز خشم طرفداران اصلاح عدالت کیفری را برانگیخته است.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع

این حملات همچنین شامل ارسال ایمیل‌های تقریباً روزانه به خبرنگاران و یک وب‌سایت «زندانیان برای فترمن» است که هزینه آن توسط کمپین اوز پرداخت می‌شود، که شامل عکس‌هایی از کسانی است که فترمن از تخفیف‌هایشان حمایت کرده است، از جمله هورتون‌ها.

بارنی کلر، سخنگوی اوز، گفت که تفاوت‌های ظریف پیرامون پرونده‌های عفو، استدلال اصلی کمپین مبنی بر اینکه فترمن با رای‌دهندگان در مورد جنایت همگام نیست، تضعیف نمی‌کند، استدلالی که بسیاری از نامزدهای جمهوری‌خواه علیه مخالفان دموکرات در ماه نوامبر مطرح می‌کنند.

تاکید اوز بر برادران هورتون و پنج نفر دیگر که در وب سایت Inmates for Fetterman برجسته شده است، جزئیات خاصی را نیز نادیده می گیرد. همه افراد به جز یکی از این افراد در حال گذراندن حبس ابد به دلیل محکومیت به قتل درجه دوم، با انواع شرایط تخفیف به نفع خود بودند. همه آنها حداقل یک ربع قرن پشت میله های زندان خدمت کرده بودند. در یک مورد، دادستان منطقه در یک نمایشگاه صدور حکم درخواست کرد که به هر درخواست عفو “توجه جدی” داده شود. در یک مورد دیگر، وکیل دادگستری – در آن مرحله یک قاضی – در جلسه عفو از طرف زندانی صحبت کرد. و بر اساس قانون ایالتی، اگر هیئت عفو و فرماندار موافق نبودند، هیچ یک آزاد نمی شدند.

یکی از مردانی که گلوله‌اش در سایت ظاهر می‌شود – تنها کسی که به قتل درجه یک محکوم شد – پس از آن که فترمن تنها فردی در هیئت پنج نفره عفو بود که به نفع عفو رای داد، همچنان در زندان است. طبق گزارش‌های منتشر شده، وین کاوینگتون، که از سال 1970 در زندان است، از سال 1991 توسط مقامات زندان یک “حداقل خطر” برای امنیت عمومی تلقی شده است. کاوینگتون همچنین در سال 1994 پس از کشف ردپای دایناسورهای فسیل شده در حین کار در محوطه زندان، خبرساز شد. او بسیاری از آهنگ ها را به موزه ها و مدارس اهدا کرد.

کارشناسان عدالت کیفری مدت‌هاست که حکم حبس ابد اجباری پنسیلوانیا برای قتل درجه دوم را بیش از حد ذکر کرده‌اند. شاون بوشوی، محقق ارشد سیاست‌گذاری برای شرکت غیرانتفاعی رند، گفت که این مجازات اغلب نامتناسب است، برای جلوگیری از جرم و جنایت کار چندانی انجام نمی‌دهد و افرادی را که در صورت آزاد شدن بعید است دوباره مرتکب جرم شوند، پشت میله‌های زندان نگه می‌دارد.

راوی در پایان یکی از آگهی‌های دیجیتال 30 ثانیه‌ای اخیر از کمپین اوز می‌گوید: «همه ما می‌دانیم که فترمن چیزهای رایگان را دوست دارد. اما ما نمی‌توانیم به او اجازه دهیم قاتلان را آزاد کند.»

رقابت بین فترمن و اوز برای جانشینی سناتور جمهوری خواه بازنشسته پت تومی یکی از رقابتی ترین رقابت ها در کشور در پاییز امسال است و می تواند کنترل یکسانی سنا را تعیین کند. نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که پیشتازی فترمن که زمانی گسترده بود، اکنون در حال کاهش است.

نامزد دموکرات مجلس سنای ایالات متحده، ستوان جان فترمن فرماندار پنسیلوانیا، چپ، و دنیس هورتون، سمت راست، به صحبت های لی هورتون در طول یک گردهمایی در مقر UFCW Local 1776 KS در 16 آوریل گوش می دهند. تام ویلیامز / CQ Roll Call از طریق فایل AP)

اما حملات کمپین هم زمینه را حذف کرده است – مانند توصیه‌های نرم‌افزاری قضات، دادستان‌ها و مقامات زندان – و هم تفاوت‌های ظریف یک قانون دولتی که برای قتل درجه دوم به حبس ابد نیاز دارد. به عنوان مثال، راننده فرار در یک تیراندازی مرگبار را می توان به سختی مجازات کرد که فردی که ماشه را فشار داده است.

“دکتر. کلر گفت: اوز در نظرسنجی ها افزایش می یابد زیرا هر چه مردم بیشتر بدانند که جان فترمن طرفدار قاتل ترین نامزد در کل کشور است، مردم بیشتر متوجه می شوند که دکتر اوز بهتر از جان فترمن نماینده پنسیلوانیا و ارزش های آن خواهد بود. .