جنگنده آمریکایی در اوکراین “شیطان خالص” جنگ روسیه را توصیف می کند

اما در صورت استفاده به عنوان سلاح می تواند بسیار خطرناک باشد و باعث سوختگی عمیق حتی از طریق استخوان شود.

«سلاح‌های خاصی وجود دارد که من دیده‌ام که در میدان نبرد در اوکراین مورد استفاده قرار می‌گیرند – خوب، جنگ است، متوجه شدم – اما سلاح‌های خاصی وجود دارد که استفاده می‌شوند که اگر بقیه دنیا بتوانند ببینند چه چیزی باعث می‌شوند، چه چیزی به نظر می‌رسد. الویس گفت، مانند زمانی که کسی به خاطر آن می میرد، فریادهای بسیار بزرگتری به وجود می آید.

یک آمریکایی که برای مبارزه با روسیه در اوکراین داوطلب شده بود قتل عام را که در خط مقدم دیده بود توصیف کرد و گفت که نبرد برای اوکراینی ها علیه “شیطان خالص” است.

الویس که اصالتاً اهل تنسی بود، در اوکراین جنگید زیرا از حمله روسیه به این کشور وحشت داشت. او گفت که در آنجا بارها شاهد استفاده نیروهای روسی از مهمات فسفر سفید بوده است – چیزی که روسیه قبلا آن را رد کرده بود.

او گفت: “اگر چین به طور فرضی به ایالات متحده حمله کرد، لس آنجلس را با خاک یکسان کرد، سیاتل، پورتلند را با خاک یکسان کرد، هزاران نفر را قتل عام کرد، آیا فکر می کنید ایالات متحده فقط برای صلح شکایت می کند؟ نه.”

فسفر سفید چیست و این که روسیه ممکن است از آن در اوکراین استفاده کند به چه معناست؟

فسفر سفید یک ماده شیمیایی موم مانند است که در تماس با اکسیژن فورا مشتعل می شود. وظیفه اصلی آن در تسلیحات، سوزاندن روشن است و در مهمات آتش زا توسط ارتش های سراسر جهان، از جمله ایالات متحده، اغلب برای روشن کردن اهداف به عنوان بخشی از مهمات ردیاب در شب استفاده می شود.

اما او معتقد است که مبارزه اوکراین در برابر تهاجم روسیه یک جنگ عادلانه است. و او می‌خواهد اقدامات بیشتری برای توقف درگیری انجام شود.

او می‌گوید: «بسیاری از بچه‌ها تپانچه انتحاری دارند و می‌شنوید که فریاد می‌زنند، و سپس خداحافظی می‌کنند و سپس سر خود را منفجر می‌کنند.»

این مبارز گفت که از تجربه خود در میدان جنگ آسیب دیده است و نگران است که یکی از هم رزمانش به دلیل آنچه که با هم پشت سر گذاشته اند خودکشی کند.

پس از پیری خارج از سرپرستی، غیرانتفاعی به جوانان در معرض خطر فرصتی برای زندگی عادی می دهد

داستان گفتگوی شوندا رایمز و بتسی بیر در پشت سر «بریجرتون»

او به سی‌بی‌اس نیوز گفت: «این چیزی شبیه هیچ درگیری در ۷۰ تا ۸۰ سال گذشته نیست. این جنگ برای هیچ یک از طرفین پایدار نیست.»

الویس با توصیف یک حادثه که در آن شاهد بود بین 20 تا 30 جنگجوی اوکراینی “زنده می سوختند” قبل از اینکه برخی برای پایان دادن به رنج خود دست به خودکشی بزنند، گفت: “بسیار آهسته پایین می آید، اما هیچ کاری نمی توانید انجام دهید، و هر چیزی که لمس می کند فقط سوزانده می شود.”

مردی که می خواهد تنها با علامت تماس خود الویس شناخته شود، گفت: “هر کسی در غرب که از اوکراین می خواهد فقط مذاکرات صلح انجام دهد، باید از این روستاها عبور کند. آنها باید ببینند با این مردم چه شده است.” .

کتی کوریک، افسانه پخش در مورد تشخیص سرطان سینه، اهمیت غربالگری سالانه



منبع