یک هیئت منصفه احتمالی در محاکمه سازمان ترامپ پس از اینکه به یک قاضی گفت ترامپ او را به قدری بیمار می کند که خدمت در دادگاه ناسالم است معاف شد.

سازمان ترامپ با چندین اتهام توطئه، طرح کلاهبرداری، جعل سوابق تجاری و کلاهبرداری مالیاتی جنایی مواجه است.

مرد قبل از اینکه در نهایت معذور شود به مرچان گفت: «احساس نمی‌کنم که اینجا بودن برای من خیلی سالم است.

این مرد به قاضی منهتن که ریاست دادگاه را برعهده داشت، گفت: «احساس نمی‌کنم که حضور در اینجا برای من چیز خیلی سالمی باشد.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    یک هیئت منصفه احتمالی در محاکمه تقلب مالیاتی علیه تجارت ترامپ پس از اینکه گفت رئیس جمهور سابق او را بیمار می کند، معاف شد.

  • قاضی از وکلای مدافع و دادستان پرسید که آیا اعتراضی به اخراج این مرد دارید یا خیر و آنها پاسخ منفی دادند.

    مردی که برای انجام وظیفه هیئت منصفه در محاکمه تقلب مالیاتی در نیویورک شرکت بین‌المللی املاک و مستغلات دونالد ترامپ احضار شده بود، روز پنج‌شنبه توسط قاضی پس از گفتن اینکه رئیس‌جمهور سابق او را تا حد زیادی بیمار کرده است، معاف شد.

    تا کنون، هفت هیئت منصفه برای حضور در هیأت داوری پرونده پرمخاطب دادگاه عالی ایالتی انتخاب شده اند.

  • تا کنون، هفت هیئت منصفه برای حضور در هیأت داوری پرونده پرمخاطب دادگاه عالی ایالتی انتخاب شده اند. این گروه شامل دو زن است که در دادگاه گفتند که از نحوه اداره کشور ترامپ خوششان نمی آید، اما خاطرنشان کردند که هنوز هم می توانند هیئت منصفه منصفانه و بی طرف باشند.

    این مرد پس از خروج از دادگاه از صحبت با خبرنگاران خودداری کرد.

    رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ.تاسوس کاتوپودیس/گتی ایماژ

    • این مرد گفت که در دو سالی که ترامپ رئیس جمهور شده بود، چنین احساسی نسبت به تاجر جمهوری خواه که به سیاستمداری تبدیل شده بود، نداشته است.

      هیئت منصفه آینده، مردی میانسال، در روز سوم انتخاب هیئت منصفه در دادگاه منهتن، به خوان مانوئل مرچان، قاضی دادگاه عالی نیویورک گفت که او «احساسات شدیدی» نسبت به ترامپ دارد که «به احساسی بسیار بد در من تبدیل شده است». روده” یک شبه.

      GettyImages دونالد ترامپ

      هیئت منصفه انتخاب شده در این پرونده تعیین خواهد کرد که آیا تجارت همنام ترامپ – سازمان ترامپ – از مقامات مالیاتی کلاهبرداری کرده است یا خیر. این شرکت متهم است که بخشی از غرامت مدیران را از دفترها در قالب مزایای بدون مالیات پرداخت می کند، مانند آپارتمان ها و اتومبیل های رایگان.