تک تیرانداز 20 سال پس از ایجاد وحشت در منطقه دی سی، آزادی مشروط را رد کرد

همدست مالوو، جان آلن محمد، در سال 2009 در ویرجینیا اعدام شد. مالوو که اکنون 37 سال دارد، به دلیل سه قتل در ویرجینیا به حبس ابد بدون آزادی مشروط محکوم شد. اما پس از اینکه دادگاه عالی ایالات متحده در سال 2012 حکم داد که حبس ابد اجباری برای نوجوانان مغایر با قانون اساسی است، دو دادگاه فدرال دریافتند که Malvo حق دارد جلسات جدیدی برای صدور حکم صادر کند. قانونگذار ویرجینیا همچنین قانونی را در سال 2020 تصویب کرد که به مجرمان نوجوان این فرصت را می داد تا پس از 20 سال خدمت، به دنبال آزادی مشروط باشند.

مالوو در ویرجینیا به قتل بزرگ محکوم شد و به حبس ابد بدون آزادی مشروط محکوم شد. اما مجموعه ای از احکام دادگاه عالی و تغییر در قانون ویرجینیا این فرصت را به مالوو داد تا پس از گذراندن نزدیک به 20 سال حبس، به دنبال آزادی مشروط باشد.

ریچموند، ویرجینیا (AP) – ویرجینیا آزادی مشروط قاتل تک تیرانداز محکوم به نام لی بوید مالوو را رد کرد و حکم داد که او هنوز هم برای جامعه یک خطر است دو دهه پس از اینکه او و شریکش منطقه واشنگتن دی سی را با یک سری تیراندازی های تصادفی وحشت زده کردند. .

«آزادی در این زمان از جدیت جنایت می کاهد. ماهیت و شرایط جدی جرم(های) شما»، هیئت آزادی مشروط نوشت.

مالوو یک نوجوان 15 ساله اهل جامائیکا بود که وقتی با محمد بزرگتر آشنا شد برای زندگی به آنتیگوا فرستاده شده بود. محمد به مالوو آموزش داد و به آنها تلقین کرد و در سال 2002 این زوج کشتار سراسری را آغاز کردند که با 10 قتل در مریلند، ویرجینیا و ناحیه کلمبیا به پایان رسید.

مالوو در حال گذراندن دوران محکومیت خود در زندان ایالتی رد پیاز فوق امنیتی در ویرجینیا است.

مالو 17 ساله بود که او و جان آلن محمد در اکتبر 2002 طی یک بازه زمانی سه هفته ای 10 نفر را کشتند و سه نفر را زخمی کردند. چندین قربانی دیگر در ماه های قبل در سرتاسر کشور مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و کشته شدند. منطقه پایتخت کشور از ایالت واشنگتن.

سوابق ایالتی از تصمیمات هیئت آزادی مشروط در ماه اوت نشان می دهد که هیئت آزادی مشروط ویرجینیا در 30 اوت درخواست او را رد کرد و دریافت که Malvo همچنان یک خطر برای جامعه است و باید قبل از آزادی مشروط مدت بیشتری از دوران محکومیت خود را بگذراند.

شهادت دادگاه حاکی از آن بود که تیراندازی ها نقشه ای بود برای محمد برای بازپس گیری حضانت فرزندانش با کشتن همسر سابقش و به نظر رسیدن مرگ او در نتیجه خشونت تصادفی.

حتی اگر مالوو در ویرجینیا به آزادی مشروط اعطا شده بود، او همچنین به دلیل جنایات در ایالت همسایه در مریلند به حبس ابد محکوم شد. ماه گذشته، دادگاه عالی مریلند حکم داد که مالوو باید به خاطر جنایاتش در آنجا محاکمه شود.



منبع