تورم. اسلحه. سقط جنین ترامپ. در اینجا چیزی است که برای رای دهندگان در انتخابات مقدماتی ماه می اهمیت داشت

در اوهایو، جی.

نگاهی عمیق تر: در مرحله مقدماتی، توجه به زخم های التیام نیافته 2020 – و اختلافات مداوم در آمریکا

S&P 500، یک شاخص عمده سهام که به نوعی در حساب های بازنشستگی بسیاری از آمریکایی ها وجود دارد، در سال جاری تاکنون حدود 13 درصد کاهش داشته است. این شامل یک باخت هشت هفته ای می شود که کل دوره زمانی مقدماتی ماه می را شامل می شود.

دی وین، یک بازنشسته 61 ساله جمهوری خواه در آلاباما، بر اقتصاد متمرکز است. او به ویژه نگران بازار سهام و هزینه های مراقبت های بهداشتی است.

آنها همچنین بسیج شده اند تا نامزدهایی مانند چری بیزلی، که در انتخابات مقدماتی دموکرات سنا در ماه می در کارولینای شمالی پیروز شد، و استیسی آبرامز، که نامزد دموکرات ها برای فرمانداری جورجیا در این ماه بدون مخالفت به دست آورد، بسیج شده اند.

“پرچم های قرمز برای نوامبر”: برخی از رأی دهندگان در انتخابات مقدماتی گرجستان از تغییرات انتخاباتی ناامید شده اند

این امر به ویژه مهم است زیرا احزاب گاهی اوقات برای شرکت در رأی‌دهندگان خود در میان‌دوره‌ای تلاش می‌کنند، زمانی که فقدان رقابت برای ریاست‌جمهوری در بلیت می‌تواند رای‌دهندگان را از داشتن همان سطح انگیزه باز دارد.

او گفت: «اقتصاد و قیمت گاز اولین چیزی است که من نگران آن هستم.

رای دهندگان برای شرکت در انتخابات مقدماتی 2022 در 24 مه 2022 در آتلانتا، جورجیا، از مراکز رای گیری بازدید می کنند.

جمهوری خواهان جورجیا زمانی که به حفظ فرماندار برایان کمپ به جای دیوید پردو رقیب مورد تایید ترامپ رای دادند، افسانه ترامپ در مورد انتخابات دزدیده شده را سرزنش کردند. کمپ پردو را با بیش از 50 امتیاز شکست داد.

و اقتصاددانان به طور فزاینده ای نسبت به رکود احتمالی به زودی هشدار داده اند، هرچند رکود نسبتاً خفیف.

ویولا اونز خیلی قبل از تیراندازی دسته جمعی در مدرسه ابتدایی تگزاس تصمیم گرفت که توقف خشونت با اسلحه مهمترین مسئله او در میان ترم امسال باشد.

اما در حالی که نگرانی‌هایی در سراسر ایالت وجود داشت، از جمله رای‌دهندگانی که رای ندادند و مشکلات دیگر، جورجیا شاهد حضور بی‌سابقه زودهنگام در انتخابات مقدماتی این هفته بود که نشانه‌ای از شور و شوق در میان رای‌دهندگان بود.

سلبریتی ها؟ خارجی ها؟: اوز، فترمن (و ترامپ) شهرت را در مقدماتی پنسیلوانیا آزمایش کردند

به گفته مرکز اطلاعات و تحقیقات دانشگاه تافتس در زمینه یادگیری و مشارکت مدنی یا CIRCLE، احتمالاً موضوع سقط جنین رای دهندگان را تا حدی بسیج می کند، به ویژه رای دهندگان جوانی که اغلب بر اساس مسائل مهم ملی رأی می دهند.

در بسیاری از ایالت‌ها، انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان آزمونی برای قدرت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق در حزب بود – با نتایج متفاوت.

برخی از برجسته ترین موضوعات شامل حقوق سقط جنین است، با پیش نویس نظر دادگاه عالی لو رفته که نشان می دهد دادگاه احتمالاً به زودی Roe v Wade را لغو خواهد کرد. تورم، با افزایش قیمت در سراسر کشور با سریع ترین نرخ از سال 1982. و خشونت با اسلحه، موضوعی که به ویژه در این ماه پس از قتل وحشیانه 19 کودک و دو معلم در مدرسه ابتدایی Uvalde، تگزاس و حمله نژادپرستانه به محله سیاه پوستان در بوفالو، مورد توجه قرار گرفت.

خشونت اسلحه و حقوق اسلحه

او گفت: «هیچ وقت اینقدر بد نبوده است. “اوضاع بدتر می شود، و گرفتن اسلحه برای بچه ها بسیار آسان می شود – به صورت قانونی و غیرقانونی. آنها آنها را درست در خیابان می خرند.”

“من گرسنه می شوم”: چیزی که والدین در میان تورم فزاینده برای تغذیه خانواده خود قربانی می کنند

تورم

در گرجستان، طرفداران رأی گیری نگران تأثیرات یک قانون جدید در سرکوب مشارکت، به ویژه در میان رأی دهندگان رنگین پوست بودند.

اونز گفت: «ما هر روز قتل های زیادی داریم. “بچه های ما دارند می میرند.”

در بسیاری از ایالت ها، انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان آزمونی برای قدرت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در حزب بود و نتایج متفاوتی به همراه داشت.

افراد خارجی و نامزدهای مشهور چیز جدیدی نیستند. همین مسیر را ترامپ، رئیس جمهور سابق رونالد ریگان، فرماندار سابق کالیفرنیا آرنولد شوارتزنگر و دیگران طی کردند.

او گفت: “سرمایه گذاری های من از ژانویه به سمت جنوب رفته است. این نگران کننده است.” “در برخی مواقع، من مجبور خواهم شد با 401K و سرمایه گذاری خود زندگی کنم.”

بری گفت: «نگرانی من از حضور در یک منطقه با اکثریت دموکراتیک این بود که مردم شرکت نکنند. این باعث می‌شود که احساس کنم افراد بیشتری برای شرکت کردن انرژی خواهند گرفت.»

گروه‌های حقوق سقط جنین مانند لیست امیلی، صندوق اقدام والدین برنامه‌ریزی شده و NARAL Pro-Choice America می‌گویند که ۱۵۰ میلیون دلار برای مسابقات میان دوره‌ای در جورجیا، نوادا، آریزونا، میشیگان، پنسیلوانیا، نیوهمپشایر، کالیفرنیا، کانزاس و ویسکانسین هزینه خواهند کرد.

او گفت که این تا حدی ناشی از رد رای دهندگان طبقه سیاسی به نفع افراد مشهور است که راحت تر به آنها متصل می شوند و به آنها اعتماد می کنند.

در انتخابات مقدماتی، این به معنای لیستی از دموکرات‌ها، از جمله جاش شاپیرو، نامزد نامزد فرمانداری بدون مخالفت و کانر لمب، نماینده ایالات متحده بود که در انتخابات مقدماتی سنای ایالات متحده به جان فترمن شکست خورد.

این ساکن 61 ساله فیلادلفیا به مدت 34 سال در محله مونت ایری زندگی می کند. بیشتر آن زمان احساس امنیت می کرد، اما او گفت که اخیراً چهار تا پنج تیراندازی در ماه رخ داده است.

او گفت: “اما من در مورد جی دی ونس چندان مطمئن نیستم.” “فقط چیز زیادی در مورد او نمی دانم. ناگهان او آنجا بود.”

در پنسیلوانیا، اونز گفت هیچ چیز به اندازه انتخاب نامزدهایی که به عقیده او خشونت با اسلحه را متوقف می کنند، انگیزه بخش نیست.

اگرچه وین یک جمهوری‌خواه است، اما همیشه به حزب جمهوری‌خواه رای نمی‌دهد. او گفت، اما اگر اقتصاد همچنان با مشکل روبه‌رو باشد، احتمالاً در ماه نوامبر به جمهوری‌خواهان رأی خواهد داد.

سلبریتی ها

CIRCLE می گوید، حدود 67 درصد از جوانان معتقدند سقط جنین باید در همه یا بیشتر موارد قانونی باشد، بنابراین ممکن است این موضوع باعث تحریک رای دهندگان جوان در انتخابات مقدماتی ماه مه شود – و در انتخابات آینده نیز ممکن است.

این پوشش تنها با حمایت خوانندگان ما امکان پذیر است. امروز برای اشتراک دیجیتال ثبت نام کنید.

یوست گفت: “گروه های کانونی احساسات مشابهی را نشان می دهند – هیچ کس از دولت راضی نیست. هیچ کس مثل همیشه از سیاست راضی نیست.”

او گفت: “همه چیز در حال حاضر به هم ریخته است.” من هر دو طرف را مقصر می دانم.

مشارکت، مشارکت، مشارکت

رای دهندگان برای شرکت در انتخابات مقدماتی 2022 در 24 مه 2022 در آتلانتا، جورجیا، از مراکز رای گیری بازدید می کنند.

اونز تنها یکی از صدها هزار رای دهنده در سراسر آمریکا است که در انتخابات مقدماتی ماه مه قبل از انتخابات عمومی نوامبر نامزدهای خود را انتخاب کردند. این انتخاب‌ها اکنون نشان می‌دهند که بقیه فصل مبارزات انتخاباتی چگونه به نظر می‌رسد – و مسائلی که در نهایت می‌توانند کنترل کنگره را تعیین کنند.

استیورز گفت: “من به هر کسی که فکر کنم برنامه ای برای اصلاح آن دارد رای خواهم داد.”

استیورز معمولاً یک رأی قابل اعتماد برای جمهوری خواهان است، اما امسال «هیچ چیز قطعی نیست».

مادرخوانده دو پسر نوجوان گفت که او همچنین از قیمت‌های مواد غذایی رنج می‌برد و در غیر این صورت اگر به خاطر خشونت‌های اسلحه‌ای که هر هفته با آن زندگی می‌کند، اقتصاد را به عنوان موضوع اصلی خود انتخاب می‌کند.

بروود یوست، مدیر مرکز تحقیقات افکار در کالج فرانکلین و مارشال در لنکستر، پنسیلوانیا، گفت: رزومه های سنتی طنین انداز نیستند.

طبق داده‌های دفتر کنترل شهر، فیلادلفیا تا 26 مه 2022 شاهد 697 قربانی تیراندازی غیرکشنده و 173 قربانی بوده است. قربانیان معمولاً مردان سیاه پوست زیر 30 سال هستند.

از سوی دیگر، داگ ماستریانو، یکی از منکران برجسته انتخابات 2020، نامزد حزب جمهوریخواه برای فرمانداری پنسیلوانیا در میدان شلوغی شد که با بیش از ده ها نامزد آغاز شد. او در تمام طول رقابت در نظرسنجی ها پیشتاز بود و یک ساعت یازدهم از ترامپ حمایت کرد.

با توجه به آرشیو Gun Violence در سراسر کشور، در سال 2022، 213 تیراندازی جمعی رخ داده است – و فقط 145 روز از سال. بایگانی تیراندازی دسته جمعی را در رویدادهایی که چهار نفر یا بیشتر کشته شده اند، بدون احتساب تیرانداز، تعریف می کند.

حقوق سقط جنین

نامزدهای سلبریتی – که اغلب در خارج از محافل سیاسی به شهرت رسیدند – در ماه مه مورد توجه قرار گرفتند. این شامل فترمن و جراح مشهور تبدیل به ستاره تلویزیونی دکتر مهمت اوز در پنسیلوانیا، هرشل واکر در جورجیا و دیگران می شود.

مشارکت کنندگان: الا لی، مابینتی کوارشی، مردی نزانگا

استیو استیورز، یک رای دهنده جمهوری خواه از اوهایو، گفت که به طور معمول به هر کسی که ترامپ تایید کند رای می دهد.

لافونزا باتلر، رئیس لیست امیلی، قبلاً به USA TODAY گفت: «به همین دلیل است که این زنان نامزد می شوند، زیرا رای دهندگان را در جورجیا و کارولینای شمالی – زنان رنگین پوست، زنان کم درآمد – می بینند.

ترامپ

در بسیاری از ایالت ها، انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان آزمونی برای قدرت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در حزب بود و نتایج متفاوتی به همراه داشت.

برد رافنسپرگر، وزیر امور خارجه جمهوری خواه در جورجیا (که سه شنبه شب در انتخابات مقدماتی خود در برابر رقیب مورد حمایت ترامپ پیروز شد)، گفت که رای گیری زودهنگام امسال به بالاترین حد خود در ایالت هلو رسیده است.

کندی وودال گزارشگر کنگره برای USA TODAY است. می توان با او در [email protected] یا در توییتر در @candynotcandace تماس گرفت.

اوونز گفت که در پاییز از فترمن و دیگر دموکرات‌ها حمایت خواهد کرد زیرا “به نظر نمی‌رسد جمهوری‌خواهان به توقف تیراندازی در فیلادلفیا اهمیت می‌دهند.”

طبق CIRCLE، در سال 2018، پس از تیراندازی در پارکلند، 43 درصد از جوانان (18 تا 24 ساله) گفتند که تیراندازی در پارکلند «تا حدودی» بر انتخاب رأی آنها تأثیر گذاشته است، و 20 درصد گفتند که «تأثیر زیادی» روی انتخاب رأی آنها داشته است. . در سال 2020، پس از کشته شدن جورج فلوید توسط پلیس، جوانان گفتند نژادپرستی و خشونت علیه رنگین پوستان یکی از مهمترین موضوعاتی است که بر رای آنها برای ریاست جمهوری تأثیر می گذارد.

بیش از 850000 گرجستان در سه هفته رای گیری زودهنگام امسال رای دادند که نسبت به سال 2018 (آخرین انتخابات مقدماتی فرمانداری) 168 درصد افزایش داشت. و بالاتر از 212% به گفته وزیر امور خارجه، از سال 2020 (آخرین سال مقدماتی ریاست جمهوری).

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: میان دوره ای 2022: آنچه در مورد رأی دهندگان پس از انتخابات مقدماتی ماه می می دانیم



Source link

جین کینگ، یک رای دهنده مستقل 64 ساله در آرکانزاس، با این توصیف مطابقت دارد.

تورم در حدود بالاترین حد در 40 سال گذشته است. قیمت مصرف کننده در آوریل 8.3 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت و آمریکایی ها را در همه چیز از افزایش قیمت بنزین گرفته تا وعده های غذایی در خانه تحت فشار قرار داد.

ملودی بری، که برای سناتور ایالتی جورجیا برای ناحیه 38 نامزد شده است، قبلاً به USA TODAY گفته بود که امیدوار است اخباری مبنی بر اینکه رو ممکن است سرنگون شود، رأی دهندگان را در پای صندوق های رای جسارت کند.