تصادفی که منجر به کشته شدن نماینده والورسکی شد، پاس ناموفق را مقصر دانست

کلانتری بیانیه‌ای از پزشکی قانونی شهرستان منتشر کرد که مرگ والورسکی و سایرین را تصادفی در اثر جراحات وارده در تصادف اعلام کرد. محققان علت این تصادف را پاتس به دلیل “رانندگی به سمت چپ از مرکز به دلیل سرعت بیش از حد” عنوان کردند.

الکهارت، هند (AP) – یکی از کارکنان نماینده ایالات متحده، جکی والورسکی، ماه گذشته در حال تلاش برای عبور از یک کامیون تخت در یک بزرگراه در شمال ایندیانا بود که خودروی شاسی بلندی که آنها در آن بودند با خودرویی که از روبرو می آمد تصادف کرد و والورسکی و سه نفر دیگر کشته شدند. پلیس روز جمعه گفت.

این دفتر در بیانیه‌ای گفت: «همه شواهد و اطلاعات جمع‌آوری‌شده با تلاش شخصی برای عبور از خودروی دیگری در یک جاده دو خطه مطابقت دارد».

کلانتری گفت که بازرسان هیچ نشانه ای از نقص مکانیکی در هر یک از خودروها یا هیچ مدرکی دال بر استفاده از تلفن همراه توسط کسی در خودروها در هنگام وقوع تصادف پیدا نکردند.

یکی از شاهدانی که پشت سر خودروی شاسی بلند حرکت می کرد به بازرسان گفت که سرعتش بیشتر شد، از خط مرکزی بزرگراه دو خطه عبور کرد و به کامیون نزدیک شد و به مسیر ماشین دیگر رفت که تصادف حدود ساعت 12:30 بعد از ظهر روز 3 اوت رخ داد. به کلانتری شهرستان الخارت.

همچنین در این تصادف اما تامسون، 28 ساله، که مدیر ارتباطات والورسکی بود، و ادیت اشموکر، 56 ساله، از ناپانی، ایندیانا، که راننده وسیله نقلیه دیگر بود، کشته شدند.

یاکیم با پل استوری دموکرات، معلم علوم از گوشن، و آزادیخواه ویلیام هنری روبرو خواهد شد.



منبع

والورسکی، 58 ساله، یک جمهوری خواه بود که برای اولین بار در سال 2012 به نمایندگی از ناحیه دوم کنگره در شمال ایندیانا انتخاب شد و امسال به دنبال انتخاب مجدد برای دوره ششم بود.

به گفته این دفتر، داده‌های ماژول کنترل کیسه هوا از SUV که توسط زاکری پاتس، 27 ساله، مدیر منطقه والورسکی هدایت می‌شد، نشان داد که سرعت آن در زمان سقوط در منطقه روستایی ایندیانا 19 در نزدیکی شهر واکاروسا، 77 مایل در ساعت بود.

مقامات جمهوری خواه، رودی یاکیم، مدیر اجرایی شرکت توزیع الخارت، کیم کرست و متحد سیاسی دیرینه والورسکی را به عنوان جایگزین وی در انتخابات نوامبر در ناحیه پرشور حزب جمهوری خواه انتخاب کردند. کرسی کنگره این ناحیه تا برگزاری انتخابات ویژه در انتخابات نوامبر برای تکمیل دوره ریاست والورسکی تا پایان سال جاری خالی خواهد ماند.