تسلا قصد دارد اشتراک ماهانه 30 دلاری را برای شارژ نامحدود یک شبه خانه ارائه دهد. این در تگزاس راه اندازی خواهد شد زیرا شب های بادی به تولید برق کمک می کند.

درو باگلینو، معاون ارشد مهندسی تسلا، در جریان کنفرانس این شرکت گفت: روز سرمایه گذار به مشتریان در تگزاس طرح خرده فروشی برق در ماه ژوئیه به عنوان بخشی از “تسلا الکتریک” ارائه می شود که انرژی پایدار را برای خانه ها فراهم می کند.

باگلینو گفت، اشتراک ماهانه 30 دلاری راهی برای تشویق مشتریان تسلا برای شارژ وسایل نقلیه خود در خانه هایشان در طول شب به طور مستقیم از طریق یک منبع انرژی تجدیدپذیر بود.

بر اساس راهنمای خرید خودرو Kelley Blue Book، تحلیلگر و روزنامه نگار جان وولکر گفت که از اکتبر 2022، میانگین خانوارهای ایالات متحده حدود 16 سنت در هر کیلووات ساعت بوده است. این بدان معناست که شارژ یک ماشین الکتریکی در خانه حدود 56 دلار در ماه هزینه دارد.

تسلا ایلان ماسک قصد دارد شارژ نامحدود شبانه در خانه را با قیمت 30 دلار در ماه به تگزاسی ها ارائه دهد.

  • اشتراک شارژ تسلا در یک ارائه سه ساعته در روز سرمایه‌گذار گنجانده شد. باگلینو داده هایی را از نیروگاه مجازی تسلا الکتریک این شرکت در استرالیای جنوبی ارائه کرد که در سال 2022 به 5000 مشتری خدمات رسانی کرد.

    او گفت، کسانی که از خدمات پیش فرض استفاده می کردند حدود 142 دلار در ماه پرداخت می کردند. در حالی که مشتریانی که از تسلا سولار و پاوروال استفاده می کردند که با شبکه در تعامل نبودند، ماهانه 69 دلار پرداخت می کردند.

    بر اساس گزارش ماه فوریه سازمان خبری غیرانتفاعی Climate Central، تگزاس در سال گذشته بیشترین نیروی باد را در مقایسه با سایر ایالت های ایالات متحده تولید کرد.

    شارژ EV در خانه به نرخ برق و برد خودرو بستگی دارد.

    تسلا روز چهارشنبه اعلام کرد قصد دارد شارژ نامحدود یک شبه خانه را برای مشتریان در تگزاس با قیمت 30 دلار در ماه ارائه کند.

    تسلا برنامه های خود را در روز سرمایه گذار این شرکت اعلام کرد.تسلا

    • باگلینو گفت: “این بخشی از کاهش هزینه کل مالکیت وسایل نقلیه ما است و دلیل اینکه ما می توانیم این کار را انجام دهیم این است که تگزاس یک تن باد دارد. و در تگزاس، باد در شب می وزد.”

      اشتراک ماهانه 30 دلاری به عنوان بخشی از تسلا الکتریک ارائه می شود.

    مشتریان تنها در صورتی می توانند برای تسلا الکتریک ثبت نام کنند که باتری ذخیره انرژی پاوروال این شرکت را داشته باشند و در منطقه ای از تگزاس زندگی کنند که انتخاب خرده فروشی را طبق وب سایت ارائه می دهد.

    درو باگلینو در روز سرمایه گذار تسلا گفت، تگزاس در شب باد زیادی دارد که به عنوان انرژی عمل می کند.

  • شارژ خانه تسلا

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع