ترامپ خواستار اعلام رئیس جمهور شدن نزدیک به 2 سال پس از انتخابات شد

هیچ یک از این دو مورد به دلیل تضاد منافع مورد بررسی قرار نگرفته است.

برنده واقعی را اعلام کنید یا – و این حداقل راه حل است – اعلام کنید که انتخابات 2020 به طور جبران ناپذیری به خطر افتاده است و بلافاصله یک انتخابات جدید برگزار کنید! ترامپ نوشت.

پس از آن که وزارت دادگستری و گزارش دو حزبی سنا مشخص کرد کرملین برای تحقیر هیلاری کلینتون و حمایت از ترامپ، عمدتاً از طریق رسانه های اجتماعی، در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 مداخله کرده است، نگرانی ها در مورد روسیه در طول انتخابات 2020 مطرح شد.

اما ترامپ اکنون مدعی است که FBI عمداً اطلاعات هانتر بایدن را قبل از انتخابات 2020 “دفن” کرده است تا به او آسیب برساند.

ترامپ همچنان از «لپ‌تاپ هانتر بایدن» به عنوان توجیهی برای خواسته‌های وحشیانه‌اش برای برهم زدن کامل یک انتخابات مشروع استفاده می‌کند. پس از اینکه لپ‌تاپ هانتر به دست اف‌بی‌آی رسید، رئیس‌جمهور سابق ادعاهای بی‌اساس را افزایش داده است که مکررا بایدن و پسرش هانتر را به فساد متهم می‌کنند.

زاکربرگ در پاسخ به این سوال که آیا وزارت دادگستری به طور خاص به لپ‌تاپ هانتر بایدن اشاره کرده است، پاسخ داد: «نه». اما او گفت که فیس‌بوک تصمیم گرفت تا چند روز رتبه‌بندی اخبار هانتر بایدن توسط روپرت مرداک را در نیویورک پست محدود کند، در حالی که بررسی‌کنندگان حقایق تشخیص می‌دادند که آیا این داستان‌ها درست هستند یا خیر.

پادکست توطئه گر، الکس جونز، گفت که آماده است در چنین انتخاباتی به ترامپ رأی دهید. جونز افزود: وقتی ترامپ چنین کاری انجام می دهد، باعث می شود او را بیشتر دوست داشته باشم.

زمانی که آنها به عنوان مشاوران ارشد کاخ سفید خدمت می کردند، ایوانکا ترامپ علائم تجاری را از دولت چین برای تجارت های آینده دریافت کرد و خانواده جارد کوشنر در ازای سرمایه گذاری های سنگین چینی در تجارت خانوادگی، کارت سبز ترتیب می دادند.

اما او به گزینه دیگری نیز باز بود. او در پیامی در Truth Social گفت: در یک «راه‌حل» جایگزین «حداقل»، کسی (احتمالاً نه رئیس‌جمهور جو بایدن) باید «فوراً» یک انتخابات نهایی را راه‌اندازی کند.

لارنس تریب، کارشناس قانون اساسی و پروفسور حقوق هاروار با کنایه گفت که اگر ترامپ در تلاش است “دفاع از جنون” در برابر تحقیقات مختلف علیه او، “این کار نمی کند.”

کوشنر همچنین یک سال پس از ترک دولت پدرشوهرش، 2 میلیارد دلار از صندوق مستقل عربستان سعودی برای صندوق سرمایه گذاری جدید خود به دست آورد، که برای پادشاهی جنجال برانگیز تسلیحات و تمجیدهای زیادی به همراه داشت.

اف‌بی‌آی گفت که در حالی که به شرکت‌ها «شاخص‌های تهدید خارجی برای کمک به محافظت از پلتفرم‌هایشان» ارائه می‌کند، «نمی‌تواند از شرکت‌ها بخواهد یا هدایت کند تا در مورد اطلاعات دریافتی اقدام کنند».

در واقع، دو کمیته سنا به رهبری جمهوری‌خواهان، تنها شش هفته قبل از انتخابات، گزارشی بحث‌برانگیز منتشر کردند که در آن از هانتر بایدن به دلیل عضویت در هیئت مدیره شرکت انرژی اوکراین بوریسما در زمانی که پدرش معاون رئیس‌جمهور بود، انتقاد کرد – اما نتوانستند مدرکی دال بر نقض قانونی پیدا کنند.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

ترامپ و رسانه‌های راست‌گرا هفته گذشته افشاگری‌های مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک در پادکست جو روگان، راست‌گرای خود مبنی بر اینکه اف‌بی‌آی به این شرکت هشدار داده بود، شلاق زده‌اند.در حالت آماده باش بالادرباره «تبلیغات روسی» مورد انتظار در آستانه انتخابات 2020.

اگر کسی به شواهد بیشتری از دیدگاه ذهنی دونالد ترامپ نسبت به واقعیت نیاز داشت، او روز دوشنبه خواستار اعلام رئیس جمهور شد – تقریباً دو سال پس از انتخابات که او قاطعانه شکست خورد.

متا، شرکت مادر فیسبوک، با اشاره به هفته گذشته در بیانیه ای مبنی بر اینکه هیچ چیز جدیدی در مصاحبه زاکربرگ وجود ندارد. متا خاطرنشان کرد: «اف‌بی‌آی هشدارهای کلی در مورد مداخله خارجی را به اشتراک گذاشت – هیچ چیز خاصی در مورد هانتر بایدن».