نت می گوید که متهم «قاتل سس اردک» برای جلوگیری از بازگشت به Rikers خودکشی کرد

دادستان‌های کوئینز قبلاً جدی‌ترین اتهامات علیه او را رد کرده‌اند، اما وکیل او، مارک بدرو، از دادستان‌ها درخواست کرده بود که یادداشت خودکشی را به عنوان مدرکی به هیئت منصفه معرفی کنند تا به رفع بقیه او کمک کنند.

گلن هرش مظنون در یادداشت خودکشی طولانی و پرمخاطبی که قبل از خودکشی در 5 آگوست نوشت، پرونده خود را “بسیار قابل پیروز شدن” خواند و گفت که در واقع منتظر روز حضور در دادگاه بوده است – اما نه اینکه دوباره حبس شود. .

هیرش و همسرش جدا از هم زندگی می کردند.

هیرش به خاطر قتل آوریل به قید وثیقه آزاد شد، چرخشی از وقایع که موجی از شوک را در جامعه بریاروود ایجاد کرد، جایی که ژیون یان، 45 ساله، کارگر محبوب رستوران، در 30 آوریل کشته شد.

هیرش، 51 ساله، در 2 ژوئن دستگیر شد و دو هفته پیش با وثیقه 500000 دلاری آزاد شد و همسایگان در ساختمان تعاونی او را نگران کرد.



منبع

هیرش همچنین از نام مستعار خود در سرفصل ها ابراز خشم کرد.

مقامات می گویند که گلن هیرش از اینکه سس اردک کافی را با سفارش خود از رستوران Great Wall در فارست هیلز در 30 نوامبر دریافت نکرد، خشمگین شد. درگیری های مکرر در رستوران در ماه آوریل به اوج خود رسید، زمانی که هیرش ظاهراً تعقیب کرد و سپس به مرگ منجر شد. دادستان ها می گویند که به یان، تحویل دهنده محبوب شلیک کرد.

هیرش در یادداشتی که روز دوشنبه در دادگاه کیفری کوئینز ثبت شد، نوشت: «پس از اقامت یک ماهه ام در جزیره ریکرز، تصمیم گرفتم تا دو سال آینده در انتظار محاکمه به زندان بازنگردم. “با این حال من از بازی شطرنج لذت می بردم، اما به عنوان یک موضوع عملی، امکانات بسیار مورد نظر باقی می ماند.”

هیرش بیشتر آخرین پیام مکتوب خود را صرف دفاع از همسرش، دوروتی هیرش، 62 ساله، پرستاری کرد که متهم به مخفی کردن سلاح های شوهرش در آپارتمانش بود.

نیویورک – متهم “قاتل سس اردک” کوئینز تیراندازی به یک تحویل دهنده رستوران را انکار کرد و گفت که خودکشی می کند زیرا نمی خواست به مجموعه زندان بدنام جزیره Rikers بازگردانده شود.

او شکایت کرد: “به من لقب پوچ “قاتل سس اردک” داده شد.

بدرو گفت: «گلن برای شهادت در دسترس نیست. او در زمان نوشتن یادداشت می‌دانست که اعترافش به داشتن انحصاری سلاح گرم برخلاف منافع کیفری اوست.

هیرش که مشکوک بود بازگشت او به زندان قریب‌الوقوع است، منطق خود را در یک شعار شش صفحه‌ای به‌عنوان «اعلامیه در حال مرگ» توصیف کرد. این فیلم خشمگین، دادستان‌ها، کارآگاهان و رسانه‌ها، از جمله گزارشگر دیلی نیوز را که به دروغ او را به گزارش‌های غیراخلاقی متهم کرد، هدف گرفت.

او حتی با صاحب رستوران گریت وال که کارمندان آن هنوز در سوگ مرگ همکارشان عزادار بودند، اعتراض کرد.