ترامپ با انتشار پیامی توهین آمیز، روز مادر را به همه تبریک گفت، از جمله «قضات دموکرات چپ رادیکال بسیار ناعادلانه»

پیام ادامه می‌دهد: «پس از سال‌ها آزار و شکنجه، حتی اخبار جعلی می‌گویند هیچ موردی وجود ندارد یا در بهترین حالت، آوردن آن بسیار سخت خواهد بود. روزی به زودی آنها مبارزه با جنایات خشونت‌آمیز ثبت رکورد را آغاز خواهند کرد.»

ترامپ پس از توهین های پیاپی پیام خود را با جمله «همه شما را دوست دارم» به پایان رساند.

او خواسته های خود را برای “قضات دموکرات چپ رادیکال بسیار ناعادلانه” در میان دیگران فرستاد.

  • به نظر می رسد این بیانیه به مشکلات حقوقی ترامپ اشاره دارد. او در حال حاضر در حال مبارزه با تحقیقات سازمان ترامپ از سوی لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک است.

    در زمان انتشار، پست ترامپ بیش از 55000 بار و “ReTruthed” (نسخه بازتوییت پلتفرم) بیش از 15600 بار لایک شده بود.

    فقط قضات ترامپ نبودند – او همچنین «دادستان‌ها، دادستان‌های منطقه و دادستان کل» را که «بی‌آنکه چیزی بدانند» علیه او «کمپین بی‌وقفه» و «بی‌پایان قول می‌دهند» او را برکنار کنند، برجسته کرد. .

    او پیام مشابهی را در روز پدر در سال 2021 برای “RINOs، و دیگر بازندگان جهان” ارسال کرد.

  • “روز پدر بر همه، از جمله بدترین و بدترین منتقدان من، که تعداد آنها کمتر و کمتر می شود، مبارک باد. این زمان فوق العاده ای برای آمریکایی بودن است! آمریکا را عالی نگه دارید!” توییت ترامپ مورخ 16 ژوئن 2019 را بخوانید.

    ترامپ یک پست منتشر کرد در Truth Social در روز یکشنبه، که اینسایدر به طور مستقل تأیید کرد، با پیشنهاد “روز مادر بر همه، از جمله قضات نژادپرست، شرور، بسیار حزبی، با انگیزه سیاسی، و بسیار ناعادلانه قضات دموکرات چپ رادیکال، مبارک باد.”

    دونالد ترامپ

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    Source link

    رئیس جمهور سابق ترامپ در روز مادر امسال پیامی توهین آمیز منتشر کرد و به روند انتشار بیانیه های تند خود در تعطیلات ادامه داد.

    ترامپ عادت کرده است که در چنین مواقعی بیانیه هایی را ارسال کند که حاوی نظرات و توهین های پشت سر هم باشد. ژوئن گذشته، ترامپ با صدور بیانیه ای “روز پدر را برای همه، از جمله چپ رادیکال، RINOs، و دیگر بازندگان جهان” تبریک گفت.

    رئیس جمهور سابق از 26 آوریل پس از اینکه قاضی دادگاه عالی نیویورک، آرتور انگورون، ترامپ را به دلیل رعایت نکردن احضاریه های جیمز در مورد سوابق و اسنادش، به دادگاه تحقیر کرد، روزانه 10 هزار دلار جریمه شده است. ترامپ اکنون بیش از 100000 دلار جریمه به جیمز بدهکار است و در حال اعتراض به حکم تحقیر آمیز است.

    دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، قبلاً بیانیه‌هایی حاوی توهین به گروه‌هایی که در روز پدر با آن‌ها ارتباط داشت، صادر کرده بود.براندون بل/گتی ایماژ

    • دونالد ترامپ امسال در پیام روز مادر خود به این حمله پرداخت.

    • و در سال 2019، طبق گزارش The Hill، رئیس جمهور وقت با ارسال توییتی به مخالفان خود در راه گلف با سناتور لیندسی گراهام حمله کرد.