ترامپ آن را کامل کرد، اما حزب جمهوری‌خواه مدت‌هاست که به رأی دیوانه علاقه نشان می‌دهد

دونالد ترامپ اغلب به خاطر توانایی شبیه رومپلستیلتسکین خود در چرخاندن جنون‌آمیزترین بخش‌های روان آمریکایی به طلای سیاسی اعتبار می‌گیرد. اما در کتاب جدیدش، روان‌پریشی آمریکایی: بررسی تاریخی چگونه حزب جمهوری‌خواه دیوانه شددیوید کورن نسب عشق جمهوری‌خواهان به دیوانه‌ها را تا دهه 1950 دنبال می‌کند و می‌گوید که ترامپ آخرین فرد در صف طولانی سیاستمداران ورشکسته اخلاقی است که مایل به استفاده از دیوانه‌های آشفته‌ای است که توسط تاریک‌ترین بخش‌های جامعه ایجاد می‌شود تا به آنها دامن بزند. جاه طلبی ها

کورن هشدار داد، اما این کتاب فقط سفری به جهنم گذشته سیاسی آمریکا نیست – بدون هوشیاری مداوم، زیر شکم تاریک جناح راست پیروز خواهد شد.

درو انگرر/گتی

چرا ایالات متحده باید برای ظهور فاشیسم سبز آماده شود؟

به عنوان مثال، کورن گفت، برای رسیدن به QAnon، یک تئوری توطئه که دموکرات‌ها را به عنوان بخشی از گروه کودک‌خوار پدوفیل معرفی می‌کند، ابتدا باید با مک کارتیسم شروع کنید، در هراس‌های شیطانی پت رابرتسون، معلم تلویزیونی بگردید و مدتی را در آن بگذرانید. کلاه سه شاخ با تی پارتی.

کورن، روزنامه نگار کهنه کار، نویسنده و رئیس دفتر واشنگتن مادر جونز، به پادکست سیاسی The New Abnormal پیوست تا توضیح دهد که چگونه مغزهای آمریکایی تا این حد شکسته شده است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

او گفت: «ایده بهره‌برداری و سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از ترس‌ها، نارضایتی‌ها و رنجش‌های مردم با توسل به خشونت، تئوری توطئه، تندخو و مواردی از این دست، همیشه بخشی از کتاب بازی جمهوری‌خواهان بوده است.» بنابراین فکر می‌کنم اگر این را بفهمید، حداقل زمینه‌ای تاریخی به شما می‌دهد که ما سعی می‌کنیم آنچه را که اکنون در حال وقوع است درک کنیم.»

درو انگرر/گتی

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مشترک شدن در The New Abnormal در پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل، دوخت، آمازون موزیک، یا ابری.

«توطئه‌گرانه ضد دولتی آن را تحت فشار قرار می‌دهند [Joseph] مک کارتی شروع کرد که حکومت توسط شیطان اداره می‌شود، یا پت رابرتسون می‌گوید – و می‌گفت – می‌دانید، یک گروه شیطان پرست که می‌خواهد ما را نابود کند. «پارتی چای هر دو را در بر می گرفت، اگرچه من فکر می کنم انرژی احساسی آن بیشتر جنبه توطئه آمیز دیوانه کننده بود. بنابراین مردم را جذب کرد.»

ترامپ یک شوک آسیب زا برای سیستم بود. و برای مردم سخت است که آن را به طور کامل جذب کنند تا متوجه عواقب و پیامدهای کامل آن و آنچه برای مقابله با آن باید انجام شود، درک کنند. “هوشیاری مداوم خسته کننده است. اما اگر هوشیار نباشید، می‌دانید که این مزیت به چه کسی می‌دهد؟»

افراط گرایی راست افراطی، از جمله پارانویا، نژادپرستی، قبیله گرایی، تئوری های توطئه، … آنچه در دوران دونالد ترامپ دیده ایم چیز جدیدی نیست. کورن گفت که ممکن است نقطه اوج باشد، این یک انحراف نیست.

به The New Abnormal گوش دهید پادکست های اپل، Spotify، آمازون و دوخت.