مدیر Neuralink که با ایلان ماسک دوقلو داشت به همکارانش گفت که این زوج از طریق IVF باردار شدند و رابطه عاشقانه ای نداشتند.

اسناد دادگاه نشان می دهد که ایلان ماسک و یک مدیر 36 ساله Neuralink والدین دوقلو هستند.اتحاد پاتریک پلول/تصویر از طریق گتی ایماژ

  • Zilis به عنوان مدیر عملیات و پروژه های ویژه در Neuralink به کار تحت ماسک ادامه داده است.

    ماسک در اوایل این ماه تایید کرد که دارای 9 فرزند با سه زن است و ترجیح می دهد “تمدن با صدای بلند از بین رفت تا ناله و پوشک بزرگسال”.

    جولیا بلک از Insider در ماه ژوئیه گزارش داد که این میلیاردر بی سر و صدا از دوقلوها در نوامبر 2021 استقبال کرد و به یک پرونده محرمانه دادگاه اشاره کرد. مادر این کودکان، شیوون زیلیس، یکی از مدیران ارشد شرکت رابط مغز و کامپیوتر ماسک، Neuralink است.

    از آنجایی که گزارش Insider، زیلیس 36 ساله به برخی از همکاران Neuralink خود گفت که هرگز با ماسک رابطه عاشقانه نداشته و دوقلوها از طریق IVF باردار شده اند، پنج نفر از آشنایان به رویترز گفتند.

    به گزارش رویترز، اما نورالینک توصیف زیلیس از رابطه خود با ماسک را غیرعاشقانه پذیرفت و به او اجازه داد به همکاری با او ادامه دهد.

    ایلان ماسک در اواخر سال 2021 با شیون زیلیس، یکی از مدیران شرکت Neuralink صاحب دوقلو شد.

  • رویترز گفت، او همچنین تاکید کرد که رابطه عاشقانه ای با ماسک نداشته است.

این میلیاردر قبلاً ادعا کرده بود که کاهش نرخ زاد و ولد همراه با افزایش هوش مصنوعی می تواند منجر به “عدم تعداد افراد کافی” در جهان شود.

رویترز روز جمعه گزارش داد که زیلیس به همکارانش گفت که دوقلوها از طریق لقاح آزمایشگاهی باردار شدند.

  • دوقلوهای زیلیس و ماسک هفته‌ها قبل از اینکه کلر بوچر، مدیر عامل و نوازنده تسلا، معروف به گریمز، دومین فرزند خود را از طریق جانشین در دسامبر به دنیا آورد، به دنیا آمدند.

    Neurolink بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    رویترز روز جمعه گزارش داد، مدیر اجرایی Neuralink که با ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا دوقلو داشت، به همکارانش گفت که این زوج از طریق لقاح آزمایشگاهی باردار شدند و رابطه عاشقانه‌ای نداشتند.

    به گزارش رویترز، کتابچه راهنمای کارمندان 62 صفحه ای این شرکت، “روابط شخصی” را بین هر کسی که به دلیل تضاد منافع احتمالی در پست های ارشد است، ممنوع می کند.

    الون ماسک

    “بسیاری از مردم در توهم هستند که زمین پرجمعیت است، حتی اگر روند نرخ زاد و ولد به وضوح به سمت سقوط جمعیت پیش می رود.” ماسک ماه گذشته توییت کرد.

    دوقلوها دومین مجموعه ماسک هستند که با همسر سابق و نویسنده کانادایی جاستین ویلسون پدر دوقلوها و سه قلوها شدند.

    رویترز نتوانست صحت حساب زیلیس را مشخص کند. ماسک بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    او همچنین دارای دو فرزند به نام های X Æ A-Xii و Exa Dark Sideræl از گریمز است.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع