تجاوز جنسی، استثنائات مربوط به زنای با محارم از لایحه سقط جنین کارولینای اس کارولینای آمریکا خارج شده است

___

و قانون‌گذاران در کارولینای جنوبی ناگهان توجه بیشتری به کانزاس نشان دادند که تقریباً 60 درصد از رأی‌دهندگان طرح رأی‌گیری را رد کردند که به قانون‌گذاری ایالت اجازه می‌داد سقط جنین را ممنوع کند. ایالت ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 با درصدهای تقریباً یکسانی به دونالد ترامپ جمهوری خواه رای دادند.

به نظر می‌رسید که همین لایحه بدون استثنا در هفته گذشته در مجلس محافظه‌کارتر ایالتی شکست خورد، پیش از آنکه برخی از جمهوری‌خواهان با یک سری رای‌گیری اجازه سقط جنین را برای قربانیان تجاوز جنسی و زنای با محارم تا هفته دوازدهم بارداری انجام دهند.

دو تن از جمهوری خواهان در کمیته 17 نفره امور پزشکی سنا هستند – سناتور تام دیویس و سندی سن. شش دموکرات نیز در این کمیته حضور دارند.

ممنوعیت سقط جنین از زمانی که Roe v. Wade لغو شد، موفقیت های متفاوتی در مجالس ایالتی داشته است. ایندیانا در ماه آگوست ممنوعیتی را تصویب کرد که از اواخر این ماه با استثناء تجاوز جنسی، زنای با محارم و زندگی مادر اجرا می شود. مجلس قانونگذاری ویرجینیای غربی نتوانست در یک جلسه ویژه در ماه ژوئیه بر سر قوانین سختگیرانه به توافق برسد.

این لایحه تمام سقط جنین را در کارولینای جنوبی ممنوع می کند، مگر زمانی که جان مادر در خطر باشد. قبل از حذف آنها، این لایحه شامل استثناهایی برای بارداری های ناشی از تجاوز جنسی و زنای با محارم نیز می شد. در این موارد، پزشک باید به زن بگوید که تجاوز جنسی گزارش می شود و نام او به کلانتر شهرستان در عرض 24 ساعت پس از عمل داده می شود. این لایحه فقط اجازه سقط جنین را در این موارد تا 12 هفته پس از لقاح می داد.

کلمبیا، اس سی (AP) – گروهی از سناتورهای کارولینای جنوبی روز سه‌شنبه به حذف استثناهای تجاوز جنسی و زنای با محارم از ممنوعیت پیشنهادی سقط جنین رای دادند و دموکرات‌ها تصمیم گرفتند به چیزی که به نظر می‌رسد یک استراتژی برای جلوگیری از تصویب این لایحه است رای ندهند. قوه مقننه.

چندین سناتور جمهوری خواه گفته اند که نمی توانند از این لایحه بدون استثناء برای بارداری های ناشی از تجاوز جنسی و زنای با محارم حمایت کنند. در سنای ایالت 30 جمهوری خواه و 16 دموکرات حضور دارند.

جفری کالینز را در توییتر دنبال کنید https://twitter.com/JSCollinsAP.





منبع

براد هوتو، رهبر اقلیت سنا، گفت که دموکرات‌ها با تبدیل کردن یک لایحه هولناک به یک لایحه بسیار بد، به جمهوری‌خواهان کمک نمی‌کنند.

این پیشنهاد همچنین پرداخت های حمایت از فرزند را در تاریخ لقاح آغاز می کند و پدر را ملزم می کند نیمی از هزینه های بارداری از جمله سهم خود از حق بیمه را بپردازد. پدر کودکی که با تجاوز جنسی یا زنای با محارم حامله شده است نیز باید تمام هزینه مشاوره روانی ناشی از حمله را بپردازد.

رای 7-3 در کمیته امور پزشکی سنا شامل همه مردان جمهوری خواه بود. پس از آن کمیته قبل از بررسی تغییرات بیشتر و تصمیم گیری در مورد ارسال لایحه به صحن سنا، استراحت کرد.

“ما فکر می کنیم با برجسته کردن این واقعیت که یک سری از مردان جمهوری خواه افراطی سعی در کنترل تصمیمات زنان در کارولینای جنوبی دارند – آنها باید صاحب آن باشند. هوتو در طول استراحت به خبرنگاران گفت که فرماندار باید مالک آن باشد.

دیویس همچنین گفت که اگر دولت از زنان بیشتری بخواهد که بچه دار شوند، باید به آنها مراقبت های دوران بارداری بهتر، فرصت های آموزشی بهتر و گزینه های کنترل بارداری به فرزندانشان بدهند تا باردار نشوند.

دیویس به کمیته گفت که فکر می‌کند حقوق مادری که باردار است برای کنترل بدن خود باید با حقوق جنین‌ها برای زندگی‌شان متعادل شود، بنابراین او ممنوعیت همه سقط‌ها یا اجازه سقط جنین در هر زمان در دوران بارداری را بسیار شدید می‌داند. .

کارولینای جنوبی در حال حاضر ممنوعیت سقط جنین را به محض تشخیص فعالیت قلبی در جنین، که معمولاً حدود شش هفته است، دارد. اما این قانون به دلیل اینکه دادگاه عالی کارولینای جنوبی در صورتی که حقوق خصوصی این ایالت را در قانون اساسی نقض کند، به حالت تعلیق درآمده است. این باعث می‌شود که ممنوعیت ۲۰ هفته‌ای سقط جنین در کارولینای جنوبی معیار فعلی باشد.

سناتور جمهوری خواه مایکل گامبرل گفت: «به نظر می رسد زمانی که آنها فرصت کمک به زنان را داشتند، این کار را نکردند.

جمهوریخواهان به همکاران دموکرات خود گفتند که استراتژی آنها کوته بینانه است.