تای کاب، وکیل سابق ترامپ، او را در مد تماشایی «سینفلد» فرا می خواند

کاب از زمان خروج از کاخ سفید در سال 2018 از ترامپ انتقاد کرد. او مولر را “قهرمان آمریکایی” خواند و گفت که تحقیقات روسیه آنطور که ترامپ بارها ادعا کرده بود “شکار جادوگر” نیست. هفته گذشته، کاب به CNN گفت که تحقیقات در مورد نقش ترامپ در حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره آمریکا “قابل توجیه” است.

«منظورم این است که فکر می‌کنم با توجه به موضوع معاون رئیس‌جمهور و یک دروغ بزرگ، مشکلاتی در مورد کلاهبرداری از ایالات متحده دارید. شما مانع بالقوه و تأثیرگذاری بر یک شاهد هستید.» او گفت. «و البته، توطئه فتنه‌انگیز داشتی، اگر واقعاً، آنها می‌توانند همه آن قطعات را به هم گره بزنند. من فکر می‌کنم که این کار در یک فتنه دشوار خواهد بود، اما من فکر می‌کنم که قطعاً فعالیت‌های مجرمانه دیگری وجود دارد که ارزش بررسی دارد.»

تای کاب، وکیل سبیلی که در جریان تحقیقات رابرت مولر، وکیل رئیس جمهور دونالد ترامپ در کاخ سفید بود، در مصاحبه ای جدید رئیس سابق خود را مورد انتقاد قرار داد.

کاب همچنین گفت که ترامپ در انتخابات 2020 از دروغ بزرگ سود برده است:

اما در آخرین نظرات خود، کاب پا را فراتر گذاشت و حتی یک خط از قسمت “Seinfeld” را تغییر داد.

این باید برای ترامپ و شرکای سیاسی او رد صلاحیت باشد و در هر زمان دیگری از تاریخ ما چنین بوده است. برای اصلاح یک نقل قول معروف “Seinfeld” – SANITY NOW! کاب به NBC News گفت.

خط Seinfeld، البته، “Serenity Now!”

“[Trump] فاجعه ای برای حزب جمهوری خواه است که در سال 2020 از اکثریت در سنا جلوگیری کرد و همانطور که زمان نشان خواهد داد، همین کار را برای سال 2022 انجام داده است، با حمایت های خود از نامزدهای غیرقابل انتخاب همه بر اساس وفاداری آنها یا میل محرک خود برای انتقام. کاب به NBC News گفت.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.



منبع

«دروغ بزرگ فقط برای ترامپ خوب بوده است و میلیون‌ها کمک مالی برای او به ارمغان آورده است، که برخی شواهد نشان می‌دهد که ممکن است سوءاستفاده شده باشد. دروغ بزرگ و خشونت، مداخله در انتخابات و سایر رفتارهای نادرست، توهین به این ملت و اصول اولیه آن بوده و هست. صفحات تاریخ را برای همیشه کثیف کرده و ورطه ای را که کشور ما را از هم جدا کرده عمیقتر کرده است و به دلیل توهمات و عدم پاسخگویی سیاستمداران در هر دو حزب همچنان گسترش می یابد.