تاکر کارلسون و لورا اینگراهام به طرز مضحکی واکنش بایدن به تیراندازی در مدرسه تگزاس را پاره کردند.

رئیس‌جمهوری که خواستار راه‌حل‌هایی برای جلوگیری از تیراندازی‌های دسته‌جمعی می‌شد، ظاهراً برای تاکر کارلسون و لورا اینگراهام مجریان فاکس نیوز در روز سه‌شنبه خیلی زیاد بود. (ویدیوهای زیر را تماشا کنید.)

کارلسون، ستاره اصلی شبکه خبری محافظه‌کار، رئیس‌جمهور را متهم کرد که «با استدلال‌های خسته‌کننده حزب دموکرات، خاطره کودکان اخیراً به قتل رسیده را بی‌حرمت می‌کند و به جای اتحاد، کشور را در یک لحظه درد عمیق تقسیم می‌کند». شنیده می شد که شخصی از استودیو فاکس نیوز در حین صحبت کردن، دست می زد.

اینگراهام در برنامه خود سخنان بایدن را “نفرت انگیز” خواند.

پس از کشته شدن حداقل 19 دانش‌آموز دبستانی و دو بزرگسال در اووالد، تگزاس، شخصیت‌های راست‌گرای تلویزیون، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را به دلیل ترغیب قانون‌گذاران به تصویب «قوانین عقل سلیم اسلحه» مورد انتقاد قرار دادند.

H/T موضوعات رسانه ای

او امشب صحبت کرد زیرا سیاست خودخواهانه است. او در برنامه “زاویه انگرهام” گفت: زیرا در دنیای پر پیچ و خم امروزی، بهره برداری از قتل عام کودکان بی گناه به منظور تلاش برای سرنگونی اندام های آویزان نظرسنجی خود کاملاً مناسب است.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



Source link

چرا ما حاضریم با این قتل عام زندگی کنیم؟ بایدن در یک سخنرانی در کاخ سفید به بینندگان گفت که تسلیت، دعا و افکار شخصی خود را نیز بیان کرد.