بله، بیبی فیس بومی ایندیانا در سوپر باول گیتار خود را وارونه می نواخت. در اینجا دلیل آن است

هنگامی که کنت “بیبی فیس” ادموندز با گیتار با مضمون میهن پرستانه خود برای نواختن “آمریکا زیبا” در جریان سوپر باول 2023 وارد میدان شد، برخی از مردم در توییتر ابراز سردرگمی کردند.

ادموندز، فارغ التحصیل دبیرستان نورث سنترال با دکترای افتخاری از دانشگاه ایندیانا، به همراه کریس استاپلتون ستاره کانتری در Super Bowl LVII انتخاب شد.

کنت “بیبی فیس” ادموندز، سمت چپ، و آریانا گرانده با هم در “Stevie Wonder: Songs in the Key of Life – An All-Star Grammy Salute” در سالن Nokia Theater LA Live در روز سه شنبه، 10 فوریه 2015، در لوس اجرا می کنند. آنجلس (عکس از Chris Pizzello/Invision/AP) ORG XMIT: CACP123

قابل ذکر است که کرت کوبین چپی در جریان اجرای MTV Unplugged در سال 1993 نیروانا یک گیتار وارونه نواخت. جیمی هندریکس هم همین کار را کرد. بر اساس یک مقاله Popular Mechanics در سال 2016، “او واژگون شد و استراتوکسترهای استاندارد Fender راست دست را دوباره به کار برد.”

دیگران می خوانند:ویدئویی از سوپراستار Puppy Bowl ایندیانا، Little Mighty، با صاحب جدید را ببینید

این یک تصادف شرم آور توسط برنده 12 جایزه گرمی نبود. گیتار ممکن است وارونه بوده باشد، اما این یک تمرین نسبتاً رایج برای نوازندگان گیتار چپ دست است، و کاری که ادموندز مدت زیادی است انجام داده است. برخی نواختن را به این روش یاد می گیرند و برخی حتی آن را به عقب می بندند و از یادگیری راست دست اجتناب می کنند.

کنت «بیبی فیس»  ادموندز، چپ، و آریانا گرانده با هم در

تبلیغات دانکین:دیوید لترمن برداشت خاص خود را از تبلیغ Super Bowl با بن افلک دارد

این مقاله در ابتدا در ایندیاناپولیس استار منتشر شد: Babyface در Super Bowl اجرا می‌کند: برخی از چپ‌ها وارونه گیتار می‌نوازند



منبع

این غیر معمول نیست که نوازندگان چپ دست ساز خود را برگردانند. طبق یکی از ویژگی‌های سال 2022 گیتار ورلد، گیتارهای چپ دست معمولاً در دسترس نیستند، که منجر به این عمل می‌شود. جنا اسکارامانگا از گیتار ورلد می‌نویسد: «تعداد شگفت‌انگیزی از گیتاریست‌های چپ‌دست به سادگی با گیتارهای راست‌دست وارونه یاد می‌گرفتند، و دوباره باید رویکرد خود را به ساز کشف می‌کردند، زیرا تکنیک‌های مرسوم غیرممکن بود.

اما گیتار باعث شد برخی از بینندگان سر خود را خاراندن کنند.

نمایش نیمه وقت:آیا تاثیر ناپ تاون در اجرای سوپر باول ریحانا وجود داشت؟