پیشنهاد DNA ترامپ در شکایت متهم تجاوز توسط قاضی رد شد

ترامپ برای ارائه نمونه DNA در کت و شلوار متهم به تجاوز پیشنهاد داد

  • © 2023 بلومبرگ LP



  • منبع

    ادامه مطلب

    • قاضی حمله ترامپ به قانون تجاوز جنسی در نیویورک را “پوچ” خواند

    • تهدید ترامپ

      جوزف تاکوپینا، وکیل ترامپ از اظهار نظر درباره این حکم خودداری کرد. ترامپ مدت‌ها است که حمله به کارول را رد کرده و مدعی است که این شکایت بخشی از یک «شکار جادوگر» گسترده‌تر علیه او است.

      رئیس جمهور سابق پس از سال ها مخالفت با این درخواست، هفته گذشته نمونه DNA را به مدعی خود، ای. جین کارول، پیشنهاد داد. در ازای آن، او از او می‌خواست که صفحاتی را که او می‌گوید در گزارش پزشکی قانونی درباره لباسی که او می‌گوید در جریان حمله ادعایی پوشیده است گم شده است، ورق بزند.

      هم ترامپ و هم کارول قبلاً با سوگند در مورد حمله ادعایی از مقام خود خلع شده بودند.

      لوئیس کاپلان، قاضی منطقه ای ایالات متحده در حکمی روز چهارشنبه گفت که “هیچ توجیهی برای چنین توافقی وجود ندارد” و محاکمه آن در ماه آوریل آغاز می شود.

      بیشتر بخوانید: هیلی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 خود به عنوان اولین رقیب به ترامپ باز می شود

      پنس برای به چالش کشیدن احضاریه بازپرس ویژه در تحقیقات ترامپ

    (بلومبرگ) – پیشنهاد دونالد ترامپ برای ارائه نمونه DNA به یک نویسنده نیویورکی که مدعی است در دهه 1990 به او تجاوز کرده است، توسط یک قاضی رد شد و آن را خیلی دیر و با رشته های بسیار زیاد رد کرد.

    شواهد کارول

    گزارش پزشکی قانونی در مورد لباس سیاه دونا کاران که کارول پس از حمله ادعایی ذخیره کرده بود، DNA یک مرد ناشناس را بر اساس پرونده های دادگاه او نشان می دهد. قاضی گفت که به تعویق انداختن محاکمه در مورد DNA احتمالاً ارزشش را ندارد زیرا نتیجه “به خوبی می تواند کاملاً بی نتیجه باشد.”

    کاپلان از اظهار نظر درباره این حکم خودداری کرد.

    پرونده کارول علیه ترامپ، 22-cv-10016، دادگاه منطقه ای ایالات متحده، ناحیه جنوبی نیویورک (منهتن) است.

    کاپلان در حکم روز چهارشنبه خود گفت که درخواست برای صفحات گمشده – ضمیمه گزارش – خیلی دیر مطرح می شود، زیرا ترامپ سال ها متوجه شده بود که نسخه او از گزارش فاقد ضمیمه است.

    محاکمه در حالی نزدیک می شود که ترامپ، که سومین نامزدی خود را برای ریاست جمهوری انجام می دهد، در چندین جبهه دیگر با تهدیدات قانونی روبرو می شود. آنها شامل تحقیقات جنایی جورجیا در مورد تلاش های وی برای لغو نتایج انتخابات ایالتی 2020، تحقیقات نیویورک در مورد پرداخت های پولی خاموش قبل از رای گیری سال 2016 و تحقیق وزارت دادگستری ایالات متحده در مورد رسیدگی او به اسناد طبقه بندی شده است.

    بیشترین خوانده شده از بلومبرگ

    کاپلان نوشت: ترامپ «نتوانست دلیل خوبی برای بازگشایی کشف برای دستیابی به این صفحات از گزارش DNA نشان دهد». همچنین هیچ مبنای قانونی برای این دادگاه برای پذیرش پیشنهاد آقای ترامپ برای ارائه نمونه DNA او مشروط به دادگاهی که درخواست او را قبول کند وجود ندارد.

    قاضی می‌نویسد: «علی‌رغم این حذف آشکار، آقای ترامپ در طول سه سال هیچ‌وقت از دادگاه درخواست نکرد که تولید آن را الزامی کند. وی افزود که ترامپ بارها به دنبال به تعویق انداختن این پرونده بوده است.

    کارول زودتر از درخواست خود برای دریافت DNA ترامپ برای انتقال سریعتر ادعاهایش به محاکمه منصرف شد. وکیل او روبرتا کاپلان گفت که او قبلاً شواهد کافی را از منابع دیگر جمع آوری کرده است – از جمله شهادت افرادی که کارول در مورد حمله ادعایی سال ها پیش در رختکن برگدورف گودمن در منهتن و سایر زنانی که ترامپ را به سوءرفتار جنسی متهم کرده اند.

    ترامپ هفته گذشته گفت که قصد دارد برای دفاع از خود در دعوای افترا که کارول علیه او در سال 2019 پس از اینکه او را متهم به ساختن حمله برای فروش کتاب کرد، شهادت دهد. پیشنهاد DNA مربوط به دعوای جنسی اخیری است که او علیه او ارائه کرده است.

    (به روز رسانی تهدیدات حقوقی ترامپ در بخش دوم و جزئیات حکم قاضی در بخش دوم و سوم.)

    QuickTake: خطرات حقوقی ترامپ برای نامزدی او در سال 2024 چه معنایی دارد

    بیشترین خوانده شده از بلومبرگ بیزینس ویک