برخی از ساکنان یک شهر مرزی روسیه از حمله می ترسند زیرا آخرین ضد حمله اوکراین بسیار موفقیت آمیز بوده است: گزارش

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

روسیه

ساکنان شهر مرزی بلگورود روسیه به نیویورک تایمز گفتند که با ادامه جنگ در سراسر مرز، زندگی آنها به شدت تغییر کرده است و آنها از تهاجم قریب الوقوع اوکراین پس از یک سری شکست های نظامی روسیه در چند هفته گذشته بیم دارند. .

در هفته های اخیر، اوکراین هزاران مایل مربع از خاک خود را از روسیه پس گرفته است.

برخی از ساکنان به نیویورک تایمز گفتند که نگران حمله نیروهای اوکراینی به روسیه هستند.

  • اکاترینا معلم مهدکودک به تایمز گفت: “ما احساس ترس می کنیم و به خصوص وقتی با کودکان کار می کنید سخت است.” بچه‌ها شروع به دویدن در اطراف می‌کنند و «موشک‌ها» را فریاد می‌زنند، اما ما به آنها می‌گوییم که این فقط رعد است.»

    برخی دیگر در حال حفر پناهگاه های بمب هستند و با واقعیت روزانه تمرین های تخلیه و رهگیری موشک ها از بالای سر خود سازگار می شوند.

    سربازان روسی در 13 ژوئیه 2022 منطقه ای را در شهر ماریوپل اوکراین اوکراین پاکسازی کردند.اولگا مالتسوا/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

    • در هفته‌های گذشته، روسیه متحمل شکست‌های سنگینی پس از یک ضدحمله سریع اوکراینی در شمال شرق شده است، جایی که سربازان هزاران مایل مربع از خاک روسیه، از جمله مناطق خارکف، نزدیک بلگورود را پس گرفتند.

      سربازان اوکراینی مهاجمان روسی را چنان عمیقاً به قلمرو خود عقب رانده اند که برخی از ساکنان روس در شهری در 25 مایلی اوکراین نگران هستند که نیروهای اوکراینی تا چه حد ممکن است پیشروی کنند.

      یک زن در بازار مرکزی شهر پس از شنیدن صدای انفجارهای نزدیک به تایمز گفت: «انگار آنها از قبل اینجا هستند. یکی دیگر از ساکنان گفت که “شایعات” در مورد عبور نیروهای اوکراینی از مرز برای اولین بار در طول جنگ به گوش می رسد.

      روس‌ها در شهر بلگورود از اینکه جنگ با اوکراین ممکن است به کجا برسد می‌ترسند.

    • ماکسیم که در بازار تجهیزات نظامی و فضای باز می فروشد، به تایمز گفت: «شایعات زیادی وجود دارد، مردم می ترسند. او افزود که مشتریان او از ماهیگیران و شکارچیان به سربازان تغییر کرده اند.