بایدن حملات علیه جمهوری خواهان را بر سر کاهش بودجه افزایش می دهد

پناهندگان: بایدن متعهد شد که برنامه شکست خورده پناهندگان آمریکا را اصلاح کند. دو سال بعد، او به هدفش نزدیک نیست

او این قول را روز سه‌شنبه هنگام بازدید از یک منطقه کنگره در ویرجینیا که در سال 2020 انجام داد اما جمهوری‌خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای نوامبر آن را تغییر دادند، گفت.

بایدن گفت بودجه ای که هفته آینده پیشنهاد خواهد کرد نشان می دهد که چگونه کشور می تواند هزینه های بهداشتی را کاهش دهد، از تامین اجتماعی و مراقبت های پزشکی محافظت کند، کسری بودجه را کاهش دهد و مالیات بر ثروتمندان را افزایش دهد.

میخواهی بیشتر بدانی؟ این چیزی است که شما از دست داده اید

واشنگتن – رئیس جمهور جو بایدن روز سه شنبه پس از حمله به جمهوری خواهان بر سر تامین اجتماعی و مدیکر، حملات خود را گسترش داد.

بایدن به ویرجینیا بیچ، ویرجینیا سفر کرد، جایی که توسط رابین کسلر، زنی که از طریق قانون مراقبت مقرون به صرفه، بیمه درمانی دریافت کرد، معرفی شد. -طرح ارائه شده

کرسی مجلس، با نمایندگی جن کیگانز، نماینده دانشجوی سال اول، یکی از 18 ناحیه کنگره در اختیار حزب جمهوری خواه است که بایدن در سال 2020 بر عهده داشت.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بایدن جمهوری خواهان را متهم کرد که می خواهند اوباماکر و مدیکید را کاهش دهند.



منبع

در حالی که واشنگتن با یک ضرب الاجل تابستانی برای افزایش سقف میزان وام گرفتن دولت فدرال مواجه است، بایدن تلاش کرده است بحث در مورد کاهش هزینه ها را به عنوان مبارزه ای برای محافظت از دو مورد از محبوب ترین برنامه های دولتی یعنی تامین اجتماعی و مدیکر بازنویسی کند.

جمهوری خواهان کنگره اخیراً تلاش های خود را برای سرنگونی ACA تجدید نکرده اند. اما جمهوری خواهان در کمیته بودجه مجلس از تغییر بسیار محدودتری حمایت کرده اند که یارانه های حق بیمه را به افرادی که تا 400 درصد سطح فقر درآمد دارند محدود می کند. کسانی که بیش از این درآمد دارند، اگر بیمه بیش از 8.5 درصد از درآمد آنها هزینه داشته باشد، اکنون می توانند کمک دریافت کنند.

بایدن جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان را هدف قرار می‌دهد که حتی با وجود ادامه حمله کاخ سفید به طرح‌های «جمهوری‌خواهان MAGA»، ممکن است قانع‌تر باشند.

پرزیدنت جو بایدن پس از گذراندن آخر هفته در خانه خود در ویلمینگتون، دل، دوشنبه، 27 فوریه 2023، در واشنگتن به چمن جنوبی کاخ سفید می رسد.  (AP Photo/Evan Vucci) ORG XMIT: DCEV101

از آنجایی که جمهوری خواهان مشخص نکرده اند که چگونه می خواهند هزینه های دولت را کاهش دهند، کاخ سفید به برنامه های بودجه گذشته و نبرد چند ساله جمهوری خواهان علیه قانون مراقبت مقرون به صرفه اشاره می کند.

بایدن گفت: «برای میلیون‌ها آمریکایی، مراقبت‌های بهداشتی در تعادل است. “اگر جمهوری خواهان MAGA سعی کنند با حذف Medicaid و قانون مراقبت مقرون به صرفه، مراقبت های بهداشتی مردم را از بین ببرند، من آنها را متوقف خواهم کرد.”

بخشودگی بدهی دانش آموزان: بایدن این هفته در دادگاه عالی از وام های دانشجویی دفاع خواهد کرد. در اینجا دلیل آن است.

Medicaid و Obamacare به اندازه برنامه های مزایای بازنشستگان – یک بلوک رای فعال – گرامی نیستند. اما آنها در سال های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند، زیرا آنها بیمه درمانی برای میلیون ها آمریکایی دیگر ارائه کرده اند. رکورد 16 میلیون نفر برای پوشش از طریق مبادلات قانون مراقبت مقرون به صرفه ثبت نام کردند.

پرزیدنت جو بایدن پس از گذراندن آخر هفته در خانه خود در ویلمینگتون، دل، دوشنبه، 27 فوریه 2023، در واشنگتن به چمن جنوبی کاخ سفید می رسد. (AP Photo/Evan Vucci) ORG XMIT: DCEV101

زمینه چیست؟

بایدن در سخنرانی خود در مورد وضعیت اتحادیه خواستار دائمی شدن گسترش یارانه های ACA شد که در قوانین تصویب شده در دو سال گذشته گنجانده شده بود اما پس از سال 2025 منقضی می شود. به تنهایی این کار را انجام دادند.

این بخشی از ضرب و شتم رئیس جمهور است که از جمهوری خواهان دعوت می کند تا نحوه کاهش کسری بودجه را بیان کنند، زیرا رئیس جمهور آماده می شود تا هفته آینده پیشنهاد بودجه خود را به کنگره ارسال کند.

سه شنبه چی شد؟

حمله بایدن چیست؟

کسلر درباره جمهوری خواهان گفت: «من اینجا هستم تا به شما بگویم که باید هوشیار باشیم. ما نمی توانیم اجازه دهیم آنها ما را به عقب برگردانند.»

بایدن جمهوری خواهان را متهم کرد که می خواهند دو برنامه سودمند دیگر را کاهش دهند: اوباماکر و مدیکید.

در مورد Medicaid، بودجه ای که سال گذشته توسط گروهی از محافظه کاران مجلس پیشنهاد شد، برنامه مراقبت های بهداشتی برای فقرا را بازسازی می کرد و میزان ارسال دولت فدرال به ایالت ها را برای این برنامه با بودجه مشترک کاهش می داد.

برنامه بایدن چیست؟

بیشتر: جنگ هسته ای؟ چین روسیه را مسلح می کند؟ ترس از جنگ سرد جدید افزایش می یابد.