بالون خرس دودی «سکسی» بینندگان رژه روز شکرگزاری میسی را داغ و آزار می‌دهد

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

هنگامی که خرس شناور غول پیکر در خیابان های شهر نیویورک شناور بود، تماشاگران در شبکه های اجتماعی این سوال را مطرح کردند که چرا شخصیت نمادین بدون پیراهن امسال به طور غیرعادی متورم به نظر می رسد و ماهیچه های سینه به ویژه برجسته شده است.

پشت صحنه باد کردن رژه روز شکرگزاری میسی

اما همانطور که ضرورت ایمنی در برابر آتش سوزی افزایش یافته است، گرمای Smokey Bear نیز افزایش یافته است. علیرغم اینکه در ابتدا برای داشتن بدنی شبیه به یک خرس واقعی طراحی شده بود، ظاهر این شخصیت به طور ناخواسته از واقع گرایی ursine به نفع ظاهری لاغرتر و جذاب در طراحی مجدد سال 2007 حذف شد. سنگ لوح.

Smokey Bear قرار است پیام مهمی در مورد ایمنی در برابر آتش سوزی منتقل کند. اما بینندگان امسال در مورد بالون او در رژه روز شکرگزاری میسی به دلیلی کاملاً متفاوت صحبت می کردند: تند و تیز بودن، تنومند و ناراحت کننده او.

همانطور که یکی از کاربران توییتر می نویسد: “از کی طعمه Smokey Bear Zaddy است؟” دیگری به سادگی پرسید: “چرا خرس دودی سعی می کند جذاب به نظر برسد؟”

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

Smokey Bear که در سال 1944 ایجاد شد، از آن زمان تاکنون به عنوان یک اعلان خدمات عمومی در مورد خطرات آتش‌سوزی‌های برنامه‌ریزی نشده خدمت کرده است. اسموکی با شعار خود – “فقط شما می توانید از آتش سوزی در جنگل ها جلوگیری کنید” – آگاهی را در مورد مشکلی که همچنان به تخریب حیات وحش و زیرساخت ها در مقیاسی شگفت انگیز ادامه می دهد، افزایش داده است. بر اساس آمار مرکز ملی آتش نشانی بین سازمانی، بیش از 62000 آتش سوزی تنها در سال جاری بیش از هفت میلیون هکتار را در ایالات متحده سوخته است.

مایکل لوکیسانو/گتی ایماژ

مایکل لوکیسانو/گتی ایماژ

با این حال، به نظر می رسد که برخی از مردم هنوز پس از گذشت یک دهه و نیم، از دیدن یک خرس دودی پاره شده ناراحت هستند:

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.