اقدام بعدی پیلین پس از شکست خانه آلاسکا مشخص نیست

اما او تلاش کرد تا با رای دهندگانی که برخی از آنها با استعفای او در سال 2009 به تعویق افتادند آتش بزند، و آنچه را که منتقدان به عنوان یک کمپین ضعیف علیه جمهوری خواه مورد تایید رهبران حزب ایالتی و یک دموکرات دموکرات که خود را یک آلاسکایی معمولی معرفی کرد و نامزد شد، اجرا کرد. در سکوی «ماهی، خانواده و آزادی».

.



منبع

پیلین از طریق Cameo، سایتی که در آن مردم می توانند برای پیام های شخصی افراد مشهور پول پرداخت کنند، فیلم می سازد. مال او 199 دلار تبلیغ می شود.

پیلین در دو انتخابات برای کرسی مجلس نمایندگان، دون یانگ، جمهوری‌خواه که به مدت 49 سال قبل از مرگش در ماه مارس برگزار شد، شکست خورد – یک رای ویژه در ماه اوت برای تعیین اینکه چه کسی باقیمانده دوره ریاست جمهوری خود را در اختیار خواهد داشت و انتخابات عمومی 8 نوامبر برای یک دوره کامل دو ساله. نتایج انتخابات 8 نوامبر روز چهارشنبه اعلام شد. هر دو رای انتخاب شده توسط دموکرات مری پلتولا، که یوپیک است، به دست آمد و با پیروزی او در انتخابات ویژه، اولین بومی آلاسکا شد که در کنگره خدمت کرد.

او گفت که پیلین، نامزد معاونت ریاست جمهوری سال 2008 جمهوری خواه، می توانست با آنها “فرار کند” اما به نظر تمرکز نداشت. او از سفرهای پیلین به خارج از آلاسکا، از جمله یکی از روزهای قبل از انتخابات عمومی به نیویورک، و رویدادهای «احمقانه» در خانه، از جمله سفری که توسط یک کمیته اقدام سیاسی که به ندرت در آن حضور داشتند و یک مجری ادای احترام جیمز براون را به نمایش گذاشت، به عنوان اشتباه یاد کرد.

جونو، آلاسکا (AP) – سارا پیلین جمهوری خواه پس از یک دهه پس از استعفا از سمت فرمانداری با امید به کسب کرسی مجلس نمایندگان ایالات متحده، دوباره در سیاست آلاسکا ظاهر شد. او چیزهای زیادی برای او داشت: به رسمیت شناختن نام شکست ناپذیر، حمایت رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در ایالتی که دو بار از آن برخوردار بود، توانایی بی نظیر برای جلب توجه رسانه ملی.

سوال من این است که چه زمانی افرادی مانند پیلین یا ترامپ پس از باخت از آنجا خارج شده اند؟ … آنها فقط لفاظی های خود را تقویت کرده اند.

لوتسفلد گفت که با این ضررها، احساس محافظه کارانه یک بار تبدیل به “یک خبر قدیمی” می شود.

پیلین شعار سال 2008 خود را با عنوان “متحرک، عزیزم، مته” در طول رقابت مجلس نمایندگان برای درخواست تولید بیشتر نفت احیا کرد، و در حالی که او و پلتولا دوستانه بودند، پیلین استدلال کرد که سیستم رای گیری رتبه بندی شده “مضحک فرستادن یک دموکرات به کنگره را ایجاد کرده است. به نمایندگی از آلاسکا، یکی از قرمزترین ایالت های کشور.

این اظهارات مشابه اظهاراتی بود که او در سال 2009 هنگام استعفا از فرمانداری بیان کرد. پیلین تصمیم خود برای کناره‌گیری را به درخواست‌های سوابق عمومی و شکایات اخلاقی نسبت داد که به گفته او باعث حواس‌پرتی شده‌اند.

بیگیچ دومین نامزد حذف شده در انتخابات عمومی پس از لیبرتریان بود. هنگامی که 64392 رای بیگیچ در روند جدول بندی رای گیری انتخابی رتبه بندی شده منتقل شد، کمی بیش از 43000 رای به پیلین داده شد اما حدود 21500 رای دهنده وی گزینه دوم را انتخاب نکردند یا رای خود را به پلتولا دادند که پیلین را با 55 درصد آرا شکست داد.

برد تاد، استراتژیست جمهوری خواه، گفت که پیلین «خواص بسیاری را داشت که پرزیدنت ترامپ قبل از آمدن پرزیدنت ترامپ داشت. و اکنون تعداد زیادی از مقلدان رئیس جمهور ترامپ وجود دارد. او گفت که این یک چالش برای شخصی مانند پیلین است که “شرکت بسیار بیشتری نسبت به 12، 14 سال پیش در خط خود دارد.”

اما هالکرو گفت که او ناپدید شدن پیلین از صحنه را نمی بیند.

پیلین از زمان انتخابات متعهد به حمایت از تلاشی با هدف لغو سیستم تایید شده توسط رای دهندگان آلاسکا در سال 2020 شده است که انتخابات مقدماتی حزب را با انتخابات مقدماتی آزاد جایگزین کرد و رای گیری انتخابی را در انتخابات عمومی ایجاد کرد. انتخابات امسال اولین انتخاباتی بود که بر اساس این سیستم برگزار شد، که پیلین قبل از به صندوق انداختن اولین آرا شروع به اعتراض کرد.

اما او گفت که «کلمات بومی ضد نخبگان» رایج در حزب جمهوری‌خواه به طور طبیعی برای پیلین به وجود می‌آید، و دو شکست انتخاباتی او را «از اینکه اگر بخواهد برای برخی افراد جانشین قدرتمندی باشد، باز نمی‌دارد».

در حالی که او پس از ترک فرمانداری تا حد زیادی از سیاست آلاسکا دور ماند، پیلین یکی از حامیان اولیه انتخابات 2016 ترامپ بود و امسال با شکایت ناموفق علیه نیویورک تایمز خبرساز شد.

پیلین، شهردار سابق زادگاهش واسیلا، پس از ورود به صحنه ملی در سال 2008 با رفتارهای عامیانه و تک خطی های زشت خود، سر و صدایی در سیاست محافظه کار ایجاد کرد. او کتاب نوشت، در مدار سخنرانی قرار گرفت، در برنامه های تلویزیونی واقعیت ظاهر شد، مدتی را به عنوان مشارکت کننده فاکس نیوز گذراند و یک کمیته اقدام سیاسی تشکیل داد که از آن زمان منحل شد.

پلتولا، یک قانونگذار سابق ایالتی، از تیراندازی بین پیلین و نیک بیگیچ جمهوری خواه، که فرماندار سابق را به عنوان یک انصراف دهنده و خود تبلیغ می کرد، اجتناب کرد. پیلین پیشنهاد کرد که بیگیچ، که پاییز گذشته، ماه‌ها قبل از پیلین، وارد رقابت شد و از خانواده‌ای از دموکرات‌های سرشناس است، “گیاهی” بود که آرای او را جذب می‌کرد. با این وجود، این دو پیش از انتخابات این ماه به امید به دست آوردن مجدد کرسی حزب جمهوری خواه، استراتژی «رتبه بندی قرمزها» را تشویق کردند. انتخابات عمومی همچنین شامل یک لیبرتارین بود که بسیار عقب بود.

آرت ماتیاس، یکی از رهبران تلاش‌های لغو، گفت که پیلین «مخاطبان زیادی» دارد و در تلاش‌ها برای پیشبرد آن «با ارزش» خواهد بود.

اندرو هالکرو، قانونگذار سابق ایالتی جمهوری خواه که برای فرمانداری در برابر پیلین نامزد شد و در میان 48 نامزد در انتخابات مقدماتی ویژه مجلس نمایندگان در ماه ژوئن حضور داشت، گفت که فکر نمی کند پیلین «واقعاً درصد بالایی از رأی دهندگان را که این کار را نمی کنند درک کرده و تشخیص دهد. مثل او.” او افزود که پیلین برای جلب نظر آنها یا جلب حامیان بیگیچ اقدامی انجام نداد.

تاد می‌گوید: «یک چالش و رئیس‌جمهور ترامپ نیز این چالش را خواهد داشت، این است که اگر می‌خواهید مانند مزدورانی باشید که برای نبردهای بزرگ فرستاده می‌شوند، باید برنده شوید.

جیم لوتسفلد، مشاور سیاسی وابسته به یک ابر PAC که از پلتولا حمایت می‌کرد، گفت که انتخابات برای بسیاری از جمهوری‌خواهان «آسانی» به نظر می‌رسد.

پیلین در روز انتخابات به خبرنگاران گفت که مطمئن نیست در صورت شکست در دو سال آینده چه خواهد کرد، اما گفت: “قلب من در خدمت آلاسکا است.” او همچنین گفت که می‌خواهد با اعضای کنگره درباره کارهایی که می‌تواند انجام دهد، حتی در خارج از دفتر منتخب، صحبت کند تا اطمینان حاصل شود که آمریکایی‌ها می‌توانند به آنچه در دولت می‌گذرد اعتماد کنند.

او در مصاحبه‌ای در ژوئن با انتقادهایی که از آلاسکا پشت سر گذاشته بود، انتقاد کرد و گفت که در این ایالت زندگی می‌کند، بچه‌هایش را اینجا بزرگ کرده و «آنقدر آلاسکایی» است که اخیراً در حین رانندگی با گوزن‌سواری برخورد کرده است.