بازی شماره 5 UConn-DePaul به دلیل کمبود بازیکن به تعویق افتاد

Aaliyah Edwards جونیور و Ayanna Patterson دانشجوی سال اول در پیروزی UConn در Xavier در روز پنجشنبه مصدوم شدند. آنها به کارولین دوچارم، دانشجوی دوم، آزی فاد، پیج بوکرز و آیس برادی دانشجوی سال اول در لیست غیرفعال می‌پیوندند.

مدرسه می‌گوید کسانی که بلیت دارند می‌توانند از آن‌ها در بازی زمان‌بندی‌شده استفاده کنند.

استورز، کان (AP) – کنفرانس روز جمعه گفت که بازی Big East بین شماره 5 UConn و DePaul در روز یکشنبه به تعویق افتاده است، زیرا هاسکی ها به اندازه کافی بازیکنان سالم برای مناسب بودن در دسترس ندارند.

UConn (12-2) هفت بازیکن سالم مورد نیاز برای قرار دادن یک تیم در زمین را ندارد. مدرسه گفت که انتظار می رود هاسکی ها نیز بدون سرمربی، Geno Auriemma، که به دلیل یک بیماری نامشخص مرخصی می گیرد، حضور نداشته باشند.

بسکتبال کالج زنان AP: https://apnews.com/hub/womens-college-basketball و https://apnews.com/hub/ap-top-25-womens-college-basketball-poll و https://twitter .com/AP_Top25





منبع

___

دیوید بندیکت، مدیر ورزشی مدرسه، گفت: “در UConn، سلامت و رفاه دانش آموزان ورزشکار ما همیشه اولویت اصلی ما خواهد بود.” برنامه بسکتبال بانوان ما متأسفانه در این فصل تحت تأثیر تعداد بی سابقه ای از مصدومیت قرار گرفته است. در حالی که مایه تاسف است که باید بازی یکشنبه را به تعویق بیندازیم، اما این فراخوان درستی برای حفظ ایمنی دانشجویان ورزشکارمان است. ما با Big East و DePaul روی گزینه‌هایی برای زمان‌بندی مجدد بازی کار خواهیم کرد.”